Daar is echt niks over te vindenquote:
Krijg je bij een ziggo abonnementquote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Daar is echt niks over te vinden
Echt kut dat ik zelf geen ziggo heb anders was het zo geregeld
Er is hier geen kabelquote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Krijg je bij een ziggo abonnement
quote:
Jammer had welles wat van Nederlandse bodem willen zien, maar is waarschijnlijk niet interessant genoeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk ergens in zuidelijk Amerika
Neequote:Op zondag 17 januari 2010 18:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woon je in Afrika ofzo
Hmmmmquote:
Koffiequote:Op zondag 17 januari 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
Ik kom jullie weer even veel plezier wensen![]()
![]()
* Maraca hoort de koffie al pruttelen
Ga je weer leren?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
Ik kom jullie weer even veel plezier wensen![]()
![]()
* Maraca hoort de koffie al pruttelen
Ik heb wel kabel en ik woon in de bewoonde wereldquote:Op zondag 17 januari 2010 19:12 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja en nu een pic van jouw huis, ga je dan nogposten?
Jep. Deze week 5 tentamens. Maar dan heb ik ook minstens een half jaar geen tentamens meerquote:
Tentamen van vorige week was denk ik nog wel de zwaarste. Geen idee of ik hem heb gehaald.. landelijk zit het slagingspercentage op 55% dus duim voor mequote:Op zondag 17 januari 2010 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Maraca!
Moet je weer leren vanavond? Hoe zijn je tentamens tot nu toe gegaan?
Ik woon 15 minuten van de bewoonde wereld en heb geen kabel, boeie?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb wel kabel en ik woon in de bewoonde wereld
Als jij daar mee kan leven, primaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik woon 15 minuten van de bewoonde wereld en heb geen kabel, boeie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |