Wie zat wie te bashen en waarom?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:19 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Dat rockabella ten onrechte zat te bashen
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:19 schreef Funkel het volgende:
Ow snel, hierin moet ik gereageerd hebben voor ie op slot gaat...
Verder klassiek gevalletje van:quote:Op zondag 17 januari 2010 17:18 schreef super-gabber het volgende:
Wat ben ik blij met de uitvinding van de webcam, 2 dagen non stop inmiddels met der aan het praten, dus fock alle haters en wees blij voor mij:)
wat heb ik gemist?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat heeft iedereen tegen rockabella
Op je PrinScrn knop rammen en dan plakken in paint.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:25 schreef super-gabber het volgende:
als iemand ff verteld hoe ik een screenshot maak en hem hier plaats wil ik dat wel doen;)
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:27 schreef super-gabber het volgende:
heb geen printscreen button, heb mac toetsenbord
Die links naast de spatie....onee rechtsquote:Op zondag 17 januari 2010 17:30 schreef super-gabber het volgende:
[..]
cmd? welke knop is dat, kanker mac toetsenbord
link?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
in een ander topic was het ook raak.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef super-gabber het volgende:
als ik dat doe dan opent ie me firefox:S
Jonguh! Dan weet ik het ook niet...Paint is de enige oplossingquote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef super-gabber het volgende:
als ik dat doe dan opent ie me firefox:S
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:35 schreef J.Herrer het volgende:
Gozer als je niet eens een screenshot kan fixen hoe wil je die chimi dan ballen
Een mac toetsenbord op een windows-based pc? The Fuck... Vraag of ze een foto van zichzelf stuurtquote:Op zondag 17 januari 2010 17:40 schreef super-gabber het volgende:
als iemand ff verteld hoe ik met een mac toetsenbord op een windows computer een screenshot kan maken doe ik dat met plezier
Schiet es op man, mn pik blijft niet eeuwig stijfquote:Op zondag 17 januari 2010 17:40 schreef super-gabber het volgende:
als iemand ff verteld hoe ik met een mac toetsenbord op een windows computer een screenshot kan maken doe ik dat met plezier
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Schiet es op man, mn pik blijft niet eeuwig stijf
[..]
[..]
Via een tinypic dan wel photobucket(of andere upload site)quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef super-gabber het volgende:
okee heb printscreen hoe zet ik hem nu op fok?
heb je het als bestand?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef super-gabber het volgende:
paint openenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:43 schreef super-gabber het volgende:
post gewoon de link, wij fixen hetquote:
Muhaha nu hebben we je gezienquote:Op zondag 17 januari 2010 17:46 schreef super-gabber het volgende:
fack
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef super-gabber het volgende:
moet wel der email ff uit die printscreen halen natuurlijk:p
hoe kom je nou weer bij john mayer?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
John Mayer
Nu weet iedereen haar email
censuur ?
John Mayerquote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef super-gabber het volgende:
[..]
hoe kom je nou weer bij john mayer?
There is a god and his name is John Mayer......quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef super-gabber het volgende:
[..]
hoe kom je nou weer bij john mayer?
wil wel ff pic plaatsen waar door je er anders over gaat denken:Pquote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
bohh gek, goeie hossel man
En ben je stoned ofzo
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef super-gabber het volgende:
[..]
wil wel ff pic plaatsen waar door je er anders over gaat denken:P
lol ff vergetenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
There is a god and his name is John Mayer......![]()
Achjaquote:
Vertel?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef Mr.DD het volgende:
![]()
en je weet dat windows 7 een applicatie heeft om een printscreen precies te maken zoals je wilt![]()
En 2 uur lang stijf gehouden en nu de anticlimax zeker?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
gvd ik heb 2 uur zitten wachten op een onscherpe foto van een thais hoertje?![]()
En je bent niet eens een gabber
Het is warm daarquote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef super-gabber het volgende:
[ afbeelding ]
mischien een wat leukere foto, staat mijn rotkop er niet op
Dat begint erop te lijkenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef super-gabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zijn lichaam toch? Hij zegt dat z'n rotkop er niet opstaatquote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijkenalleen waar is haar hoofd
Jouw rotkop staat er niet op nee, maar de rest van je lijf is geweldigquote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef super-gabber het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit bij mij onder het bureauquote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat begint erop te lijkenalleen waar is haar hoofd
Juist, het viel jou ook opquote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is zijn lichaam toch? Hij zegt dat z'n rotkop er niet opstaat
Waarom ben je niet bij haar instead?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:18 schreef super-gabber het volgende:
Wat ben ik blij met de uitvinding van de webcam, 2 dagen non stop inmiddels met der aan het praten, dus fock alle haters en wees blij voor mij:)
en jullie van fap materiaal voorzien zeker, hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef Gkhn het volgende:
Nou, waar wacht je op. Al die 100 fotos inpakken in een .zip en je naam is vereeuwigd op fok.
gast ze woont in amerika, spreekt geen nederlands, hoe zou ze dit ooit moeten lezen en ben niet zo dom om mailadressen te gaan posten hier ofzo hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:11 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
[serieusmode]Als ik jou was zal ik oppassen met dit soort topics; je kan er nog best eens spijt van gaan krijgen[/serieusmode]
Dat gezegd hebbende, post meer pics gheghe
DOE HET NOU GEWOON!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:10 schreef super-gabber het volgende:
[..]
en jullie van fap materiaal voorzien zeker, haha
Hij bedoeld dat sommige fokkers zo nerdy zijn dat ze via haar foto haar adres kunnen achterhalen en haar gaan stalkenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:12 schreef super-gabber het volgende:
[..]
gast ze woont in amerika, spreekt geen nederlands, hoe zou ze dit ooit moeten lezen en ben niet zo dom om mailadressen te gaan posten hier ofzo hoor
of bedoelde je dat niet?
hahah en dan vind rockabella mij levenloosquote:Op zondag 17 januari 2010 18:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat sommige fokkers zo nerdy zijn dat ze via haar foto haar adres kunnen achterhalen en haar gaan stalken
Mooi, dan kan ik met haar afsprekenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:56 schreef super-gabber het volgende:
hahaha, ze vroeg net wat voor muziek ik luister dus ik stuur der de aftermovie van qountdown 2009-2010 , zei helemaal van daar wil ik ook heen, waneer is het, want dan zorg ik dat ik dan in nederland ben:P
haha wat dacht je van mijquote:Op zondag 17 januari 2010 19:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met haar afspreken
Waarom zou hij met jou willen afspreken?quote:
gast je snapt ook wel dat ik dat meisje bedoelde:Pquote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Waarom zou hij met jou willen afspreken?
Jij bent wel heel cool, wist je dat?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:22 schreef super-gabber het volgende:
[..]
gast je snapt ook wel dat ik dat meisje bedoelde:P
Emoticon faal?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Jij bent wel heel cool, wist je dat?:PP:P:P:P::PP:P:P:
heb volgens mij al 3 pics gepost, en in vorige topic stan er ook nog een paarquote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Emoticon faal?
Tevens weet TS niet hoe hij met onze wensen voor meer pics om moet gaan
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Waarom zou hij met jou willen afspreken?
Ja idd, de eerste moest eigenlijk gewoon ":P" zijn, kun je mij vergeven?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Emoticon faal?
Tevens weet TS niet hoe hij met onze wensen voor meer pics om moet gaan
Ja ben een beetje veeleisend het spijt hequote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef super-gabber het volgende:
[..]
heb volgens mij al 3 pics gepost, en in vorige topic stan er ook nog een paar
naja er staat er hier boven weer 1quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja ben een beetje veeleisend het spijt he
Natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ja idd, de eerste moest eigenlijk gewoon ":P" zijn, kun je mij vergeven?
hee sjikkie, k ben J.D, ik hoop dat je me ziet staan sgat, we kennen lkkr met z'n tweetjes de stad in snap juh? lkkr wt drinken , k zal eg niks proberen, k heb een ring met je naam erop lieferd, wat is je nummer mooiste engel van de wereld?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef super-gabber het volgende:
[ afbeelding ]
omdat jullie het zo graag willen dan maar, maar ga me nu weer ff op me msn storten!!!
Kijkquote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef super-gabber het volgende:
[ afbeelding ]
omdat jullie het zo graag willen dan maar, maar ga me nu weer ff op me msn storten!!!
kan mischien vanavond nog wel wat leuker plaatjes regelenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Kijknu heb ik een indruk van hoe ze eruit ziet, en zeg ik chapeau
Ook waar wij profijt van hebben, of gaan die in je privé collectie, hahaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:35 schreef super-gabber het volgende:
[..]
kan mischien vanavond nog wel wat leuker plaatjes regelen
domste post van de dagquote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef BasementDweller het volgende:
Dat zou je chickie leuk vinden als ze nietsvermoedend inlogt op Fok!
Is dat een reu of een teef, super-gabber?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef super-gabber het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat dat hondje isquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is dat een reu of een teef, super-gabber?
Waar maak je je druk om man, drol.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:16 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Zo is het toch? Of weet ze hiervan?
Ze is Amerikaans, dus de kans is klein dat ze fok kentquote:Op zondag 17 januari 2010 20:16 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Zo is het toch? Of weet ze hiervan?
dan moet je is wat beter gaan kijken denkquote:Op zondag 17 januari 2010 20:26 schreef koemleit het volgende:
volgens mij niet elke keer dezelfde dame..
Misschien als ze googlet op Usmaquote:Op zondag 17 januari 2010 20:18 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ze is Amerikaans, dus de kans is klein dat ze fok kent
Wie googleg zichzelf nouquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Misschien als ze googlet op Usma
Ik google mezelf dagelijks om geile pics te downloadenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Wie googleg zichzelf nouNouja misschien als ze afbeeldingen zoekt...
Edit: United states military academy haha
Ik wil het niet weten.......quote:Op zondag 17 januari 2010 20:47 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik google mezelf dagelijks om geile pics te downloaden
post gewoon alle foto's die je hebtquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef super-gabber het volgende:
dat zal ik natuurlijk doen, nog verzoekjes?:P
vakantie in New york met de kerstquote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef Aron7120 het volgende:
BTW waarvoor was je eigenlijk in de USA?
TS is 17 jaar, zat in het vliegtuig uit de USA naast een mooi meisje van 20, hij is met er gegaan, ze msnen, cammen nu, hij houdt ons uptodate met pics van haarquote:
NICE!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef super-gabber het volgende:
[..]
vakantie in New york met de kerst
correctie 17!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:12 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
TS is 16 jaar, zat in het vliegtuig uit de USA naast een mooi meisje van 20, hij is met er gegaan, ze msnen, cammen nu, hij houdt ons uptodate met pics van haar
Damn man.... Ziet er zeker goed uit!(wat een kont, wow)quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef super-gabber het volgende:
omdat ik het zo'n gezellig topic vind zonder rockabella
[ afbeelding ]
dankjequote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Damn man.... Ziet er zeker goed uit!(wat een kont, wow)
Tevens nog gefeliciteerd dan.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:12 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
TS is 17 jaar, zat in het vliegtuig uit de USA naast een mooi meisje van 20, hij is met er gegaan, ze msnen, cammen nu, hij houdt ons uptodate met pics van haar
Leuk.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:25 schreef super-gabber het volgende:
Ze is ofline, gaat wat drinken met vriendinnen van der;),vertel wel weer als er wat te vertellen valt:)
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:25 schreef super-gabber het volgende:
Ze is ofline, gaat wat drinken met vriendinnen van der;),vertel wel weer als er wat te vertellen valt:)
hhaha ja als die niet komen is fok geen Fok meerquote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]in before de : ze neukt een ander opmerkingen
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:27 schreef super-gabber het volgende:
[..]
hhaha ja als die niet komen is fok geen Fok meer
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:42 schreef dagdag het volgende:
HEY MAN WTF DAT IS KRENTENBOL OP DIE FOTO VAN KLB
DE RED WHITE FOK ARMY IS OOK ACTIEF IN AMERIKA
god damn...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef super-gabber het volgende:
omdat ik het zo'n gezellig topic vind zonder rockabella
[ afbeelding ]
Heeft zij die link ook al?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef super-gabber het volgende:
link naar vorige topic Leuk meisje in vliegtuig
ze is half columbiaans, half spaansquote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Alib99 het volgende:
Wat is haar afkomst. Ze lijkt Aziatisch.
Colombiaansquote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef super-gabber het volgende:
[..]
ze is half columbiaans, half spaans
denk jij dat ze dat weet?:pquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef Remqo het volgende:
Gezien de pics ben je goed bezig![]()
Maar vind zij het wel zomaar goed dat er fokkers zijn die fappen op de pics van haar?
nog nietquote:
Ze komt alleen naar Nederland om de grootste Colombiaanse baas sinds Escobar te ontmoetenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef koemleit het volgende:
Die griet geilt gewoon op de aandacht... die kan zoveel kerels krijgen.. die komt echt niet voor jou hierheen TS zorry.
Dat het een verwijswoord was naar je denkbeeldige vriendin was wel duidelijk. Maar vind je dit hele topic niet een beetje zielig worden? Of heb je echt zo'n chronisch tekort aan aandacht?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef super-gabber het volgende:
[..]
'Ze"is een verwijswoord mag hopen dat je dat wel hebt geleerd op school.
[posimodus]Of ze heeft alle kerels al gehad en besluit nu die in nederland uit te proberenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef koemleit het volgende:
Die griet geilt gewoon op de aandacht... die kan zoveel kerels krijgen.. die komt echt niet voor jou hierheen TS zorry.
Ben jij een kloon?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:19 schreef netflanders het volgende:
hoi
ja mijn vriendin woont ook in amerika. dusss ik weet wat t is. alsof je niet verliefd zou kunnen worden op iemand uit het buitenland ofzo
Als iemand zijn of haar kind Net zou noemen is het toch een naam, mafkeesquote:Op maandag 18 januari 2010 09:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ben jij een kloon?
En weet je dat je Ned Flanders met een d spelt?
Net is geen naam, Ned wel
Die pics stuurt naar TS omdat ze 'm toch nooit meer gaat zienquote:Op maandag 18 januari 2010 10:16 schreef Opkloter het volgende:
ik geloof er geen kanker van dat dit reality is.
Het is gwoon een thais hoerdje hoertje
Ja natuurlijk. Meisjes die er zo uitzien weten prima dat ze dit losmaken bij knulletjes als TS, die lacht zich dus helemaal scheel daar in de USandA. Die heeft tegelijk met TS' msn-scherm nog 5 schermen open met soortgelijke knaapjes in Frankrijk, Djibouti, Finland, Oost-Irak en Haiti. Hoewel die laatste al een tijdje niks meer zegt, vreemd genoeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:11 schreef BasementDweller het volgende:
Die pics stuurt naar TS omdat ze 'm toch nooit meer gaat zien
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Meisjes die er zo uitzien weten prima dat ze dit losmaken bij knulletjes als TS, die lacht zich dus helemaal scheel daar in de USandA. Die heeft tegelijk met TS' msn-scherm nog 5 schermen open met soortgelijke knaapjes in Frankrijk, Djibouti, Finland, Oost-Irak en Haiti. Hoewel die laatste al een tijdje niks meer zegt, vreemd genoeg.
Nou kind, wat enig.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:56 schreef super-gabber het volgende:
hahaha, ze vroeg net wat voor muziek ik luister dus ik stuur der de aftermovie van qountdown 2009-2010 , zei helemaal van daar wil ik ook heen, waneer is het, want dan zorg ik dat ik dan in nederland ben:P
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Meisjes die er zo uitzien weten prima dat ze dit losmaken bij knulletjes als TS, die lacht zich dus helemaal scheel daar in de USandA. Die heeft tegelijk met TS' msn-scherm nog 5 schermen open met soortgelijke knaapjes in Frankrijk, Djibouti, Finland, Oost-Irak en Haiti. Hoewel die laatste al een tijdje niks meer zegt, vreemd genoeg.
Hoe gaat het met je sexlevenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tegenover wie moet TS zich in godsnaam bewijzen?
Laat TS nou blij zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Meisjes zoals deze doen dit als hobby TS, als sport zelfs
Heeft ze op vrijdagavond mooi wat te giechelen wanneer ze dit soort verhalen vertelt aan haar vriendinnen wanneer ze bij de Mac zitten
Het is wel schattig om te lezen hoor, maar aan de andere kant wil je zo'n levenservaring-arm knulletje ook in bescherming nemen, misschien zelfs tegen zichzelfquote:
Hij is 17! Dat moet ie nog leren man. Beste is gewoon zelf erachter komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is wel schattig om te lezen hoor, maar aan de andere kant wil je zo'n levenservaring-arm knulletje ook in bescherming nemen, misschien zelfs tegen zichzelf
Je moet zo'n naam eerst registreren, en soms worden namen wel eens afgewezenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Als iemand zijn of haar kind Net zou noemen is het toch een naam, mafkees
Ik denk het ook, maar omdat hij het niet precies is, is lijkt hij net Flandersquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je moet zo'n naam eerst registreren, en soms worden namen wel eens afgewezen
Maar daar gaat het niet eens echt om, hij doelt op Ned Flanders van The Simpsons, lijkt mij
Je bent best gemeenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:14 schreef Rockabella het volgende:
Hoi super-gabber! Enige vooruitgang in dit topic is dat zij lelijk blijft en jij nu ook nog eens lelijk blijkt te zijn.
Zo is dat. Het topic is weer gered.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:13 schreef SolidasRock het volgende:
Gelukkig ben jij er om het nivo weer omhoog te halen he waht
Bier... checkquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:14 schreef Rockabella het volgende:
Hoi super-gabber! Enige vooruitgang in dit topic is dat zij lelijk blijft en jij nu ook nog eens lelijk blijkt te zijn.
Jaloerse vrouwenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:14 schreef Rockabella het volgende:
Gelukkig heeft iedereen op de wereld een andere smaak, maar jullie zijn beide lelijk..quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:14 schreef Rockabella het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:22 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen op de wereld een andere smaak, maar jullie zijn beide lelijk..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rockabella komt op mij over als een jaloerse teef nu alle aandacht van de mannelijke fokkers uit gaat naar het meisje van TS ipv naar haar...
Meer een ei-hoofdquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef henkzijlstra het volgende:
ik vindt rockabbela ook maar een grafkop hebben hoor
Alleen beetje jammer van het rotte karakterquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ze heeft een leuk hoofd.jullie zijn blind.
Beetje raar om een heel karakter te basseren op een paar forum posts niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer van het rotte karakter
Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik geef enkel en alleen mijn mening. TS gaat daar heerlijk op in omdat 'ie het niet kan hebben. En dan reageer ik vervolgens op, ik blijf een vrouwquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje raar om een heel karakter te basseren op een paar forum posts niet?
Maar misschien heb je wel gelijk ja. Rellen kan ze wel in elk geval.
@TS wanneer komen de 'spannende' foto's nou dan?
Fantaseer maar over mequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik denk dat Rocka maar een paar gewaagde foto's moet posten, als een soort come-back zeg maar
Who's with me?
Idd want de meeste vrouwen hebben dezelfde smaak.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Fantaseer maar over me.
En ik ben niet jaloers, ik ben een vrouw, ik heb nou eenmaal een betere kijk op het vrouwelijk geslacht. Alle heren hier.. Laat de foto's van dat mokkel maar eens aan je vriendin zien, of je zus, of moeder.. Er zullen er weinig bij zijn die 'r knap vinden..
Dat bedoel ik niet. Ze is gewoon te overdone. Ze is niet eens echt lelijk, ze maakt zichzelf lelijk.. En er zijn inderdaad redelijk veel vrouwen die dat niks vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Idd want de meeste vrouwen hebben dezelfde smaak.![]()
Ik vind haar ook niet echt byzonder.Ze lijkt ook zeker geen 20 maar eerder 15 of 16.
Dat zijn van die onverzorgde graftakken die dus gewoon jaloers zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze is gewoon te overdone. Ze is niet eens echt lelijk, ze maakt zichzelf lelijk.. En er zijn inderdaad redelijk veel vrouwen die dat niks vinden.
En ze is terug hoor, wat kom je dit keer doen?, Breng je lelijke witte lijf toch lekker terug naar het mortarium waar het vandaan komt, ow en de Duivel belde net , of je je karakter kon terug brengen hij miste hetquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze is gewoon te overdone. Ze is niet eens echt lelijk, ze maakt zichzelf lelijk.. En er zijn inderdaad redelijk veel vrouwen die dat niks vinden.
mag je denkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pass on the popcorn bitchessss
Alhoewel ik toch wel denk dat Super-gabber mentaal achter gesteld is i.t.t. Rockabella
Kom op man.Je mag wel wat meer je best doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:34 schreef super-gabber het volgende:
[..]
En ze is terug hoor, wat kom je dit keer doen?, Breng je lelijke witte lijf toch lekker terug naar het mortarium waar het vandaan komt, ow en de Duivel belde net , of je je karakter kon terug brengen hij miste het
net wakker, komt zometeen welquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Kom op man.Je mag wel wat meer je best doen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef super-gabber het volgende:
[..]
net wakker, komt zometeen wel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef super-gabber het volgende:
rockabella heeft nog 6 minuten om te reageren, daarna ben ik werken!
quote:
Mijn mooie witte velletje word in de zomer wel weer mooi bruin. De duivel? Ik ken geen duivel!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:34 schreef super-gabber het volgende:
[..]
En ze is terug hoor, wat kom je dit keer doen?, Breng je lelijke witte lijf toch lekker terug naar het mortarium waar het vandaan komt, ow en de Duivel belde net , of je je karakter kon terug brengen hij miste het
For sure..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Alhoewel ik toch wel denk dat Super-gabber mentaal achter gesteld is i.t.t. Rockabella
uit onderzoek is gebleken dat mensen die zich beter voelen dan anderen vaak erg onzeker zijn...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Fantaseer maar over me.
En ik ben niet jaloers, ik ben een vrouw, ik heb nou eenmaal een betere kijk op het vrouwelijk geslacht. Alle heren hier.. Laat de foto's van dat mokkel maar eens aan je vriendin zien, of je zus, of moeder.. Er zullen er weinig bij zijn die 'r knap vinden..
Ga maar gauw aan het werk. Een hele middag lang vakken vullen, veel plezier!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef super-gabber het volgende:
rockabella heeft nog 6 minuten om te reageren, daarna ben ik werken!
Ik ken die onderzoeken, en dat klopt ook. Ik voel me niet beter dan haar.. Ik betrek mijn eigen uiterlijk er ook niet bij, dat doet de rest hier welquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebleken dat mensen die zich beter voelen dan anderen vaak erg onzeker zijn...
verder lijkt het me niet belangrijk wat andere vrouwen van deze vrouw vinden maar wat de mannen denken. die moeten haar uiteindelijk batsen
Ik vind je een achterlijk kind en niets slimmer dan de mentaalgehandicapte super-gabber.quote:
Ik ben geen kind meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik vind je een achterlijk kind en niets slimmer dan de mentaalgehandicapte super-gabber.
Trek je donatello's aan en breng die popcorn hier!quote:
Dat misschien wel, maar TS heeft in principe gelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS heeft een Amerikaans hoertje gescoord in vliegtuig. Denkt dat ze hem te gek vind. TS plaatst foto's. Sommigen vinden haar knap, sommigen niet. Ik val onder degenen die haar niet knap vinden en daarom mag TS mij niet.quote:
Ik zou haar doen, en daarna jou!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
TS heeft een Amerikaans hoertje gescoord in vliegtuig. Denkt dat ze hem te gek vind. TS plaatst foto's. Sommigen vinden haar knap, sommigen niet. Ik val onder degenen die haar niet knap vinden en daarom mag TS mij niet.
Foto? Ik heb geen zin om 12 pagina's aan tvpics door te kammenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
TS heeft een Amerikaans hoertje gescoord in vliegtuig. Denkt dat ze hem te gek vind. TS plaatst foto's. Sommigen vinden haar knap, sommigen niet. Ik val onder degenen die haar niet knap vinden en daarom mag TS mij niet.
Waar heeft hij gelijk in volgens jou ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar TS heeft in principe gelijk.
Volwassenheid heeft niets met leeftijd te maken. Daar ben jij het levende bewijs van.quote:
je ziet toch boven aan een pagina in het klein welke foto's er gepost zijn in die paginaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Foto? Ik heb geen zin om 12 pagina's aan tvpics door te kammen![]()
Haha ik zei kammen dat lijkt op cammen
aaah zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |