quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Nooit gehoord van een e-mail adres vragen natuurlijk?
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Nooit gehoord van een e-mail adres vragen natuurlijk?
Doe niet zo moeilijk danquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
heb der facebook en email adres maar toch:P
Nou danquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Link naar de facebook, dan kunnen wij beoordelen of ze echt knap is en of je dus recht van spreken hebt...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
facebook en e-mail!! Kerel je bent nog maar een paar stappen verwijderd van keiharde sex met haar. Waar wacht je op?!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Hehequote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Het is wachten op reacties die vragen naar haar Facebook-adres
Edit: ik was al te laat
Het was een lucht-prostitué, hij had niet genoeg airmiles voor een ritjequote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef FinancialBubble het volgende:
geen lid geworden van de mile high club dus?
Hou op. Mijn e-penis wordt stijf van dit dirty praat.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
facebook en e-mail!! Kerel je bent nog maar een paar stappen verwijderd van keiharde sex met haar. Waar wacht je op?!
Gewoon het linkje plakken, dan pakken wij het wel op. Don't worry.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef super-gabber het volgende:
als iemand me uitlegt hoe ik foto moet posten dan zet ik er wel eentje op:P
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
facebook en e-mail!! Kerel je bent nog maar een paar stappen verwijderd van keiharde sex met haar. Waar wacht je op?!
KLACHT TS verzuimt de facebook van de persoon in kwestie te posten zodat medefokkers persoon in kwestie kunnen keuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Komt goed, komt goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Gewoon het linkje plakken, dan pakken wij het wel op. Don't worry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |