Dan maak je toch gewoon een dubbelpost!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:13 schreef Libelah het volgende:
Mooi hoor!
Leermoment van de dag: topic gaat dicht bij 301ste post. Niet bij 300ste.
Principekwestiequote:Op zondag 17 januari 2010 17:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon een dubbelpost!
Wat moet, dat moet.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zozozozo, komende week op het werk maar even goed uitbrakken
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Van een Belgisch forum;
Een muziekkant is de zijde van een zaal waar de muzikanten die niet optreden tegen de muur geleund staan. Hier maken ze veelal denigrerende opmerkingen over de op het podium staande band of het gebruikte instrumentarium. In de meeste gevallen dromen de muzikanten die aan de muziekkanten staan er van om zelf eens op te mogen treden.
Muwhahaquote:Op zondag 17 januari 2010 17:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Van een Belgisch forum;
Een muziekkant is de zijde van een zaal waar de muzikanten die niet optreden tegen de muur geleund staan. Hier maken ze veelal denigrerende opmerkingen over de op het podium staande band of het gebruikte instrumentarium. In de meeste gevallen dromen de muzikanten die aan de muziekkanten staan er van om zelf eens op te mogen treden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Van een Belgisch forum;
Hey! Net kennis gemaakt met de nieuwe gitarist van Roadkill en vroeg hem naar zijn gitaar en of het idd een Bo~El is. Dat is het idd. Hij liet mij de drie Bo~Els zien die hij bij zich heeft en zei er thuis nog 6 te hebben.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef Aresdreams het volgende:
zo ben er ook weer bij
nog even en weer aan het werk
WTFBBQ!!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey! Net kennis gemaakt met de nieuwe gitarist van Roadkill en vroeg hem naar zijn gitaar en of het idd een Bo~El is. Dat is het idd. Hij liet mij de drie Bo~Els zien die hij bij zich heeft en zei er thuis nog 9 te hebben..
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Roaming around that's what we need,
No slavery for our own greed.
Yes, greedy basterds we are all.
That is the trap in which we fall.
Dat maak je jezelf echt veel vrijer om je tekst betekenis te geven, ipv maar onzin te blaten omdat je in die dwangbuis van het rijmen wilt blijven. Dat krijg je van die 'Black Night'-toestandenquote:The Devil may take who hides atop their walls,
Tomorrow we’ll see them all dead.
We bastard sons will slit their throats,
And paint their hideouts red.
Thanks voor de tipsquote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo. Alsjeblieft.
De tekst ziet er erg gemaakt uit en heeft geen logische loop. Tekst hoeft helemaal niet te rijmen eigenlijk. Als ik dat al die, dan laat ik vaak alleen regels 2 en 4 rijmen.
Zoals wat ik dit 'The Fortress At Dawn' heb gedaan:
[..]
Dat maak je jezelf echt veel vrijer om je tekst betekenis te geven, ipv maar onzin te blaten omdat je in die dwangbuis van het rijmen wilt blijven. Dat krijg je van die 'Black Night'-toestanden.
Tomorrow, we move across the brink,quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo. Alsjeblieft.
De tekst ziet er erg gemaakt uit en heeft geen logische loop. Tekst hoeft helemaal niet te rijmen eigenlijk. Als ik dat al die, dan laat ik vaak alleen regels 2 en 4 rijmen.
Zoals wat ik dit 'The Fortress At Dawn' heb gedaan:
[..]
Dat maak je jezelf echt veel vrijer om je tekst betekenis te geven, ipv maar onzin te blaten omdat je in die dwangbuis van het rijmen wilt blijven. Dat krijg je van die 'Black Night'-toestanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |