Dat geloof ik niet! Ik moet het ook verven maar ik heb geen zin...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg er slaap vanFijne, luie zondagmiddag dit.. Moet alleen zo nog wel even m'n haren verven, zag ineens heel veel grijs
Nou ja, veel is ook maar relatief maar ik had er altijd maar 3, zag er nu zeker 10!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:47 schreef zeemonster het volgende:
Dat geloof ik niet! Ik moet het ook verven maar ik heb geen zin...
Slag donkerder geloof ik. Die was in de aanbiedingquote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Dan kan je het beter vandaag doen. Zelfde Kleur?
Dat zal vast heel mooi staan ! Verf ze!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Slag donkerder geloof ik. Die was in de aanbieding
Ik duik maar eens mn slaapkamer in dan, haar is nu wel droog genoeg.
Daarnaast, Delft is toch al fucking dichtbij? Daar ben je ook binnen 10 minuten.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Een Ikea in Den Haag is onmogelijk. De verkeersopstoppingen op Woonsdag zouden verschrikkelijk zijn
Hangt er vanaf waar je woont en of je een auto hebtquote:Op zondag 17 januari 2010 15:31 schreef Me. het volgende:
[..]
Daarnaast, Delft is toch al fucking dichtbij? Daar ben je ook binnen 10 minuten.
Toch fijn dat ik het gedaan hebquote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef zeemonster het volgende:
Dat zal vast heel mooi staan ! Verf ze!
Bij mij ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef Lovechild het volgende:
Oh ja, verven van haren is ook nog iets op mijn to do list.
Ik weet niet waarom want het is nergens op gebaseerd maar ik heb jou in mijn hoofd zitten als kaalquote:
Aaaghhhh, haal uit je gedachten hahaha. Ik heb gelukkig nog haar, geen lang haar maar wel haarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom want het is nergens op gebaseerd maar ik heb jou in mijn hoofd zitten als kaal![]()
ja sorryquote:Op zondag 17 januari 2010 17:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Aaaghhhh, haal uit je gedachten hahaha. Ik heb gelukkig nog haar, geen lang haar maar wel haar
Je gaat er geen complex aan overhouden? Gelukkigquote:
Was t daar ook uitverkoop ofzo dan? Ik ga regelmatig wel in de pauze van me werk effies, en dan valt het harstikke mee met de druktequote:Op zondag 17 januari 2010 17:10 schreef soapie het volgende:
Van de week al bij ikea geweest, hoef er ook niet elke week naar toe gelukkig. Mij te druk, zelfs op een doordeweekse dag rond uurtje of 10 al....
Waar werk je dan, dan je in je pauze ff langs de IKEA kan gaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was t daar ook uitverkoop ofzo dan? Ik ga regelmatig wel in de pauze van me werk effies, en dan valt het harstikke mee met de drukte
Ik heb nu 2 keer gesport en een spierpijnquote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Net gerepeteerd in de drangstudio en een kastje in elkaar gezet en nu ben ik moe
Maar je bent zoooo dapper, Zeemonster!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 keer gesport en een spierpijn. Dat is volgens mij echt mijn straf dat ik zolang op mijn luie reet heb gezeten...
Ooh waar wil je gaan? Ik ben een enorme kruk maar het lijkt me wel echt heel erg leukquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef Lovechild het volgende:
Maar je bent zoooo dapper, Zeemonster!
Ik moet ook en wil heel graag Zumba-lessen volgen. Maar ik wil graag met iemand samen. Anders komt er helemaal niks van terecht, ik ken me zelf. Begin zo heel langzaamaan te bedenken dat ik maar alleen moet gaan.
Nou dat weet ik niet. Ik weet niet echt waar het allemaal is, daar heb ik me nog niet mee beziggehouden. Maar ik woon in Laakkwartier en heb geen rijbewijs, dus het moet op redelijke fietsafstand zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ooh waar wil je gaan? Ik ben een enorme kruk maar het lijkt me wel echt heel erg leuk
Mmz, ik kom dagelijks op HS dus dat gaat al goedquote:Op zondag 17 januari 2010 20:05 schreef Lovechild het volgende:
Nou dat weet ik niet. Ik weet niet echt waar het allemaal is, daar heb ik me nog niet mee beziggehouden. Maar ik woon in Laakkwartier en heb geen rijbewijs, dus het moet op redelijke fietsafstand zijn.
Ik heb de eerste maand iedere woensdagmiddag na het sporten ziek op bed gelegen. Op den duur gaat het beterquote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 keer gesport en een spierpijn. Dat is volgens mij echt mijn straf dat ik zolang op mijn luie reet heb gezeten...
Ik wil wel mee!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar je bent zoooo dapper, Zeemonster!
Ik moet ook en wil heel graag Zumba-lessen volgen. Maar ik wil graag met iemand samen. Anders komt er helemaal niks van terecht, ik ken me zelf. Begin zo heel langzaamaan te bedenken dat ik maar alleen moet gaan.
Edit: nee zeg het fout: begin me zo heel langzamerhand te realiseren dat dat misschien onvermijdelijk is.
Delft centrum. Maar ik heb een auto, en kan wel makkelijk shiften met me lunchtijdenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:07 schreef Flappekz het volgende:
Waar werk je dan, dan je in je pauze ff langs de IKEA kan gaan?
Volgens mij kan ik enorm met jouw lachen , ik lag donderdag middag namelijk inderdaad als een kasplant op de bankquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb de eerste maand iedere woensdagmiddag na het sporten ziek op bed gelegen. Op den duur gaat het beterEcht waar.
LOL het liefst zou ik na het sporten gewoon even een uurtje of twee een dutje willen doen, maarja moet naar mn werk....niet dat daar veel productiefs gebeurd op woensdagmiddagquote:Op zondag 17 januari 2010 20:37 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik enorm met jouw lachen , ik lag donderdag middag namelijk inderdaad als een kasplant op de bank
Wat doen je moeder en jij , lessen of ook gewoon fitness?
Sterkte!quote:
Dat is nog veel minder ... ik heb het door de vele berichten niet goed begrepen , was het een vriend van je of een collega?quote:
Een kennis....een vrouw die ik al mn hele leven ken. Allemaal door die kloteziekte...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat is nog veel minder ... ik heb het door de vele berichten niet goed begrepen , was het een vriend van je of een collega?
Zure dingen zijn dat ..veel sterkte voor Gotc en jouw morgen en Marvelous als die ook gaat .quote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een kennis....een vrouw die ik al mn hele leven ken. Allemaal door die kloteziekte...
Thanksquote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zure dingen zijn dat ..veel sterkte voor Gotc en jouw morgen en Marvelous als die ook gaat .
Ur welcome.Tis en blijft een K ziektequote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ThanksEn RATMEN natuurlijk ook bedankt
Nou straks (ofzoquote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef zeemonster het volgende:
Edit: Volgens mij is Sportcity voor Nectarien en Lovechild redelijk in het midden
Ach die van jou doen tenminste wat. Mijn collega bleef vorige week de hele week thuis (nou bij haar moeder thuis dan) omdat er iemand getracht had om in te breken.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet geloof ik even een collega meppen vandaag. Had het druk vrijdag en kon daarom niet bij een gesprek zitten wat we gezamenlijk zouden hebben met een freelancer. Maar goed collega is ook volwassen, had ff de punten uitgelegd die ie aan moest stippen (het waren er 3). Kwam ie zelf al dat ie 1 ding vergeten was (mannen) en nu heb ik ineens 3 verhalen van die freelancer in mn mailbox deze week terwijl ie aangenomen is voor 1 verhaal. WTF
*zucht* mannen!
Nou, dit is voor mij ook wel een extreem blue monday, dus ik snap het welquote:Op maandag 18 januari 2010 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach die van jou doen tenminste wat. Mijn collega bleef vorige week de hele week thuis (nou bij haar moeder thuis dan) omdat er iemand getracht had om in te breken.
Mijn andere collega zit nu weer ziek thuis (tweede keer al deze maand) omdat het maandag is,....je kent dat soort mensen wel.
Ach mijn collega's zijn zo voorspelbaar als wat. Ik zit s'morgens op de heenweg al te vertellen wie er niet zullen zijn en/of wie er vrij willen. En ik krijg altijd gelijk. Hoe erg is dat?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dit is voor mij ook wel een extreem blue monday, dus ik snap het wel
En een kus op MtM d'r allergie![]()
De klaplopers zijn vaak degenen met de bruinste arm helaasquote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach mijn collega's zijn zo voorspelbaar als wat. Ik zit s'morgens op de heenweg al te vertellen wie er niet zullen zijn en/of wie er vrij willen. En ik krijg altijd gelijk. Hoe erg is dat?
Het erge is, binnen het bedrijf wordt grote schoonmaak gehouden, alleen vliegen de verkeerde mensen eruit. Dat is zo jammer.
Mooie beschrijvingquote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De klaplopers zijn vaak degenen met de bruinste arm helaas
Je carpoolt mag ik hopen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach mijn collega's zijn zo voorspelbaar als wat. Ik zit s'morgens op de heenweg al te vertellen wie er niet zullen zijn en/of wie er vrij willen.
Shit. Ik dacht weer een bewijs daarvoor gevonden te hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt, anders waren wij tóch schizofreen
Wij zijn niet gekquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit. Ik dacht weer een bewijs daarvoor gevonden te hebben
En je had nog wel een paar extra spitsstroken ter beschikkingquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef RATMEN het volgende:
Lang leve de leaseauto .... al moet ik eerlijk bekennen dat ik vanmorgen wel een beetje aan het schelden was op de A12 in die K%$@#$%file ...
Omdat Kut niet met een L begint ?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En je had nog wel een paar extra spitsstroken ter beschikkingEn waarom moet dat schelden altijd met een K beginnen
Nou dat valt tegen. Allereerst werd die spitsstrook pas om 11 uur geopend, toen was ik er al lang voorbij. Daarnaast zijn de opstoppingen er pas vanaf Gouda en das psies waar de spitsstrook ophoudt, dus die gaat helaas geen soelaas bieden voor de files tussen Gouda en de Meernquote:Op maandag 18 januari 2010 16:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En je had nog wel een paar extra spitsstroken ter beschikkingEn waarom moet dat schelden altijd met een K beginnen
Psies Lutfiles klinkt ook gewoon nietquote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat Kut niet met een L begint ?
Ze doen wel wat, als het nou ook eens goed was. Dan heb ik het over de freelancers, want over mijn collega's niets dan goeds. Stelletje werkpaarden zijn wequote:Op maandag 18 januari 2010 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach die van jou doen tenminste wat. Mijn collega bleef vorige week de hele week thuis (nou bij haar moeder thuis dan) omdat er iemand getracht had om in te breken.
Mijn andere collega zit nu weer ziek thuis (tweede keer al deze maand) omdat het maandag is,....je kent dat soort mensen wel.
Klotefiles begint wel met een k.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef RATMEN het volgende:
Psies Lutfiles klinkt ook gewoon niet.
Dat heb ik van meer mensen gehoord, maar nergens last van gehad. Jij wel begrijp ik?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Lovechild het volgende:
Waarom was het eigenlijk glad vanmorgen? En nog dringender vraag; is het dat morgenochtend weer?
Hier (Moerwijk) was het in ieder geval niet glad. Misschien heb ik er ook geen last van omdat ik relatief laat (9:30 uur) op mijn werk moet zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik van meer mensen gehoord, maar nergens last van gehad. Jij wel begrijp ik?
Ik zat rond zeven uur op de fiets en ook nergens iets gemerkt. Het was wel extreem vochtig door de mist, maar nergens het idee dat het glad was of opgevroren.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:38 schreef 4-elements het volgende:
Hier (Moerwijk) was het in ieder geval niet glad. Misschien heb ik er ook geen last van omdat ik relatief laat (9:30 uur) op mijn werk moet zijn.
Bah...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Scheveningen was kneiterglad. Ging voor kantoor iemand op de fiets onderuit. Ambu erbij, etc.
Niets gemerkt...maar was dan ook pas vanaf 9.00 uur op pad.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Scheveningen was kneiterglad. Ging voor kantoor iemand op de fiets onderuit. Ambu erbij, etc.
Nee, geen last van gehad. Gelukkig.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik van meer mensen gehoord, maar nergens last van gehad. Jij wel begrijp ik?
Glad door mist dan denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Lovechild het volgende:
Nee, geen last van gehad. Gelukkig.
Ik had mijn kroost van school gehaald en fietste parallel aan de Erasmusweg terug (voor die school en brandweerkazerne langs zeg maar). Ik moest even stoppen, let wel; was al even na 8:30 u, en merkte dat de weg echt spekglad was. Daar was ik op de heenweg al zo overheen gesjeesd zonder het te merken en nu kon ik niet eens opstappen zonder dat mijn fiets wegglibberde. Toen ben ik mijn weg maar verder over de stoep vervolgd. En heb ik al de bibbers voor morgenochtend (ik ben echt panisch voor fietsen met gladheid).
Wat was het weer afgelopen nacht? Had het gevroren, was het glad door de mist? Ik vond het zo raar...
En de stoeptegels en het asvalt zijn nog nat van de afgelopen weken sneeuw natuurlijk. Als dat dan gaat opvriezen wordt het glad.quote:
Zou goed kunnen, Lang leve het fietsen over doorgaande wegen. Dan heb je daar weinig last van.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
En de stoeptegels en het asvalt zijn nog nat van de afgelopen weken sneeuw natuurlijk. Als dat dan gaat opvriezen wordt het glad.
Asfaltquote:Op maandag 18 januari 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de stoeptegels en het asvalt zijn nog nat van de afgelopen weken sneeuw natuurlijk. Als dat dan gaat opvriezen wordt het glad.
Ja, dat zal het wel zijn he.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Das toevallig , de directeur van mijn dochter haar school is vanmorgen ook met zijn fiets onderuit gegaan , en moest naar het ziekenhuis .quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed puntquote:
Nope, ik ook nietquote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Das toevallig , de directeur van mijn dochter haar school is vanmorgen ook met zijn fiets onderuit gegaan , en moest naar het ziekenhuis .
Niks van gladheid gemerkt overigens.
en wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yeah weddenschap gewonnen! Mijn collega is nog ziek,....had ik gisteren al voorspeld. Wanneer hij namelijk 1 dag thuis blijft neemt hij vrij, blijft hij langer thuis dan meld hij zich ziek. Daar hij zich had ziekgemeld had ik al gezegd dat hij er vandaag ook niet zou zijn. Weddenschapje aangegaan en hoppa!
Ja dat moeten we nog even kortsluitenquote:
En,....ben jij daar nog mede schuldig aan of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:31 schreef CaLeX het volgende:
ik had van de week ook een weddenschap gewonnen, dat een collegatje in 2009 zwanger zou worden.Ze is nu 10 weken xD
Tuurlijk niet ... jij sneakquote:
Erg fijn, uitwijken voor een of andere malloot die niet even kijkt voordat hij een parkeervak uitkomt en dan met je twee kinderen gesqueeshed worden tussen een tram en een paal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef nectarientje het volgende:
ik heb de sleepwagen met verbazing voorbij zien komen, godzijdank geen doden
Oh bah , ik wil eigenlijk helemaal geen ellende of ongelukken lezen vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Erg fijn, uitwijken voor een of andere malloot die niet even kijkt voordat hij een parkeervak uitkomt en dan met je twee kinderen gesqueeshed worden tussen een tram en een paal.
Meer foto's: http://www.regio15.nl/act(...)andstadrail-den-haag Mag een wonder heten dat die vrouw en dat kind het hebben overleeft aan de linkerkant van de auto!
aiaiai, dat zijn heel veel engeltjes geweest ja! Die malloot van het parkeervak is niet doorgereden hoop ik?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Erg fijn, uitwijken voor een of andere malloot die niet even kijkt voordat hij een parkeervak uitkomt en dan met je twee kinderen gesqueeshed worden tussen een tram en een paal.
Meer foto's: http://www.regio15.nl/act(...)andstadrail-den-haag Mag een wonder heten dat die vrouw en dat kind het hebben overleeft aan de linkerkant van de auto!
Ah! Dus daarom mocht ik om 20:00 uur niet over dat deel van de Laan van Meerdervoortquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef nectarientje het volgende:
ik heb de sleepwagen met verbazing voorbij zien komen, godzijdank geen doden
Gelukkig was het al een lelijke autoquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is geen misselijke aanrijding nee.. My god!
Ja, zo'n Chrysler-koets zag ik... Die zijn niet zo mooi neequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig was het al een lelijke auto
QFTquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig was het al een lelijke auto
quote:Grote ravage bij ongeval
Den Haag – Bij een ongeval op de Laan van Meerdervoort ontstond dinsdag 19 januari om 17.40 uur een enorme ravage. Een 42-jarige automobiliste uit Den Haag botste, vermoedelijk bij een inhaalmanoeuvre, tegen een voorbijrijdend voertuig van Randstadrail. Door de klap schoof de auto van de vrouw naar voren en raakte daarbij een HTM-mast. Het voertuig met daarin de vrouw en haar drie kinderen kwam vast te zitten tussen de tram en de paal. Politie en brandweer rukten met groot materieel uit om de slachtoffers uit de auto te bevrijden. Ook diverse omstanders hielpen spontaan met de omvangrijke reddingsoperatie. Een zesjarig meisje kon op eigen kracht uit de zwaarbeschadigde auto komen. Haar twee broertjes (6 en 10) en de moeder moesten door de brandweer uit hun auto worden bevrijd. De GGD vervoerde de vrouw werd met twee kinderen naar het ziekenhuis. Zij werden ter observatie een nacht opgenomen. Allen maken het naar omstandigheden redelijk. De Laan van Meerdervoort is vanwege de bergingswerkzaamheden geruime tijd voor het verkeer afgesloten geweest. Een takelwagen moest het randstadrailvoertuig, dat door de klap uit de rails was geschoten, terugplaatsen.
Precies! Ik wil dus eigenlijk heel graag weten wat er nu gebeurd is. Nu kan ik namelijk nog niet een besluit nemen wie nou de grote 'boeman' is in dit verhaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Atreidez het volgende:
Als die man/vrouw zo uit ze vak schoot, had ze m in die auto moeten boren.. Maar ze had ws. niet opgelet of er een RSR aan kwam, en dan maak je al snel de beweging om m in te halen. Als het een opgezette actie was om in te halen, of een parkerende auto voorbij te gaan, is het gewoon een dom wicht, want met 3 kinderen in de auto hoor je natuurlijk gewoon 3 keer zo goed op te letten in het verkeer.
Misschien toch eens je rijbewijs gaan halen ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Lovechild het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Forse keelonsteking. Zit ik hier gehuld in mijn dekbed achter de pc![]()
Jongste Dochter mag aan het eind van de middag naar de dokter wegens een, tussen de deur, gecrushte vinger, ga ik ook maar even voor mezelf. Maar zie er nu al tegenop om te fietsen....
Ja dat zit zeer zeker in de planning. Alleen de financieen werken niet zo meequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Misschien toch eens je rijbewijs gaan halen ?
En het gaat alleen maar duurder worden las ik vanmorgen......fuckers zijn het.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja dat zit zeer zeker in de planning. Alleen de financieen werken niet zo mee
Zoals het een echte dame betaamt heeft ze alleen maar commentaar op je goedbedoelde hulp.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het een echte dame betaamt heeft ze alleen maar commentaar op je goedbedoelde hulp.
Jij hebt toch connecties bij Parnassia meen ik mij te herinneren van een fobodialoog? Misschien kun je eens bij hen informeren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja hij denkt dat ik te retardisch ben om te googelen.
Nee, ik heb weleens gewerkt bij een kinderdagverblijf op het terrein van parnassia.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt toch connecties bij Parnassia meen ik mij te herinneren van een fobodialoog? Misschien kun je eens bij hen informeren.
De dwangbuizen die ze daar gebruiken zul jij niet passen nee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nee, ik heb weleens gewerkt bij een kinderdagverblijf op het terrein van parnassia.
Als patiënten in zulke dwangbuizen lopen ga ik per direct op zoek naar een baan in de gezondheidszorg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:55 schreef zeemonster het volgende:
Het is wel de mooiste dwangbuis die ik tot nog toe gezien heb, helaas MTM , ik heb er geen voor je .
Zelfs met zo een ding aan , begint mijn weekend op woensdag!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik loop er ook aan te denken om zo'n ding aan te schaffen. Bij mij op het werk loopt een vrouwtje rond wat dingen uit wil halen met mijn bureau en op woensdag altijd vervelend rond loopt en dan roept; "ik heb bijna weekend".
Dan denk ik, dan heb je in ieder geval de donderdag en vrijdag om van alles uit te halen met haar bureau. Dus kappen met die lijdzame opstelling en pak haar terug.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik loop er ook aan te denken om zo'n ding aan te schaffen. Bij mij op het werk loopt een vrouwtje rond wat dingen uit wil halen met mijn bureau en op woensdag altijd vervelend rond loopt en dan roept; "ik heb bijna weekend".
Ach ik ben zelf natuurlijk ook niet van onbesproken gedragquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik, dan heb je in ieder geval de donderdag en vrijdag om van alles uit te halen met haar bureau. Dus kappen met die lijdzame opstelling en pak haar terug.
Vrouwen zijn per definitie erger.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach ik ben zelf natuurlijk ook niet van onbesproken gedrag
Volgende keer zet ik dat er ook gewoon neer, als je toch al weet wat ik met me post bedoeldequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef melanie_the_miss het volgende:Ja hij denkt dat ik te retardisch ben om te googelen.
Met ieder bureau valt wat uit te halen, dus ook de jouwe.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef zeemonster het volgende:
Airwin Met mijn bureau valt weinig uit te halen...
Weghalen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met ieder bureau valt wat uit te halen, dus ook de jouwe.
Pak je hem even in voor ons en heb je er een tasje bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef rednitro het volgende:
TS mag de ikea uit delft zo meenemen. alleen het goedkope eten zal gemist worden.
Kan ik dat zelf meenemen of moet ik de bezorgservice daarvoor inhuren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef rednitro het volgende:
TS mag de ikea uit delft zo meenemen. alleen het goedkope eten zal gemist worden.
what's up?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:13 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, 30 minuten auto rijden, 5 minuten zoeken naar een parkeerplaats, 5 minuten lopen naar de 3e verdieping van het Westeinde, 8 minuten wachten. En dat allemaal voor een CT scan die 2 minuten duurt om te maken.
En dan ... weer terug naar huis.
Nog niets, wil je er verandering in brengen?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef RATMEN het volgende:
Nog niets, wil je er verandering in brengen?. Sorry
.
Je had liever een half uur gewacht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:13 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, 30 minuten auto rijden, 5 minuten zoeken naar een parkeerplaats, 5 minuten lopen naar de 3e verdieping van het Westeinde, 8 minuten wachten. En dat allemaal voor een CT scan die 2 minuten duurt om te maken.
En dan ... weer terug naar huis.
Je bent liefquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik zal nog eens interesse tonen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had liever een half uur gewacht?
quote:
Is ook niet zo spannendquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]i know
, maar nu weet ik nog niet waarom je een CT moest laten maken..
Huh, twee nieuwe voorstellingen zo snel achter elkaar? Je oefent dan voor twee stukken tegelijk?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Is ook niet zo spannend.
Volgende week gaat mn nieuwste voorstelling in première, kom je weer kijken?
okiquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef RATMEN het volgende:
Is ook niet zo spannend.
Volgende week gaat mn nieuwste voorstelling in première, kom je weer kijken?
Een regisseur omschreef eens: "jij speelt zoveel als menselijk mogelijk is en dan nog iets meer". Ik kan niet zo goed nee zeggen, dus als een leuk theater project voorbij komt, dan spring ik er vaak in. Dus nu heb ik een aantal maanden voor twee voorstellingen tegelijk gerepeteerd. Tis wel es erger geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh, twee nieuwe voorstellingen zo snel achter elkaar? Je oefent dan voor twee stukken tegelijk?
Jij durft alles!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oki![]()
Wie/wat/waar en hoe laat? Ik durf nu in m'n eentje een theater in
Heilig boontjequote:Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Hey, weer een opzet tot Den Haag meetZal wel weer drama worden...
Speel je er samen met een familielid in, RATMEN?
Ik heb werkelijk geen idee.. Maar ze zal echt nog even moeten wachten, als ze mazzel heeft valt er iemand uit, zo niet heeft ze pechtquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:54 schreef Atreidez het volgende:![]()
Ach, bakkie koffie en tis nog maar .. 2 uur wachten. Wat dacht ze, dat de wissels vastzaten nog?
Misschien dacht ze , dat ze beter te vroeg dan te laat kon zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.. Maar ze zal echt nog even moeten wachten, als ze mazzel heeft valt er iemand uit, zo niet heeft ze pecht
Heb je RATMEN ontcijferdquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Hey, weer een opzet tot Den Haag meetZal wel weer drama worden...
Speel je er samen met een familielid in, RATMEN?
Whehehe, sowwy, i fowgotquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dude, ik heb je op msnIk kan gewoon lezen...
Kijk jij na 4 glazen whipskey al dubbelquote:
quote:
Als ik ze zelf gevuld heb welquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Kijk jij na 4 glazen whipskey al dubbel?
Ik hou niet van whiskeyquote:
Whiskeyquote:
Tis geen Rivellaquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
Je moet het wel leren drinken. Het is imo niet iets dat je zo even wegklokt.
nee, dat is een stuk toegankelijker maar heeft toch ook wel een behoorlijke gewenningsperiode hoor. Maar als je die eenmaal door bent..quote:
Past inderdaad verdomd goed bij jequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, dat is een stuk toegankelijker maar heeft toch ook wel een behoorlijke gewenningsperiode hoor. Maar als je die eenmaal door bent..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef RATMEN het volgende:
Past inderdaad verdomd goed bij je. Nectarientje, een beetje vreemd, maar wel lekker
.
Ik zou het allemaal moeten kunnen/weten/naslaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef MissMSX het volgende:
Is er hier toevallig iemand die verstand heeft van statistiek? Regressieanalyse in het bijzonder?
Ik heb uiteraard een hele moeilijke vraag. Ik zoek je wel even op op MSN ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal moeten kunnen/weten/naslaan
Daar heb ik helaas niet genoeg aan nuquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef zeemonster het volgende:
@Jill , huisbrand?
MsMSX , ik weet alleen wat van cijfertjes en faktuurtjes te vertellen ..helaas.
Zet het anders even op de mailquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb uiteraard een hele moeilijke vraag. Ik zoek je wel even op op MSN ofzo
Ik moet ook echt goed gaan graven hoor, er is over nagedacht dat ik het op de mail wil hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef becky27 het volgende:
lijkt me een strak plan! Al dat soort analyses en toetsen (one-way-anova, hoe verzinnen ze het) zijn vooral via SPSS aan mij besteed, handmatig kon ik het wel maar dan moet ik echt heeeeeeeeeeel ver gaan graven.
Succes iig.
Yepz, vlammetjes sloegen er aardig uit. Pand op de hoek Hogaarstraat/ Korbootstraat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef zeemonster het volgende:
@Jill , huisbrand?
Dat is goed zuurquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz, vlammetjes sloegen er aardig uit. Pand op de hoek Hogaarstraat/ Korbootstraat.
Buren eronder zullen een flink waterballet hebben gehad, zowel midden als boven etage flink beschadigd.
Ahquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben de module (voor m'n studie dus) ooit begonnen met SPSS, maar wat een dramapakket is dat zeg
Nu lekker bezig met Excel en dat werkt zoveel simpeler. SPSS kan ongetwijfeld vele malen meer dan Excel, maar al die extra's heb ik toch niet nodig voor wat ik nu moet doen.
Maar gebruik jij nu in je werk SPSS dan?
Nerdmail is verstuurd naar nectarientje
Antwoord heeft overigens geen directe haast
Ik heb hoge verwachtingen van je antwoordquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
AhIk heb je net verteld dat ik er ook niet binnen een uur een antwoord op ga hebben
Ik vind SPSS als je er maar regelmatig genoeg mee werkt wel meevallen eigenlijkDe truc zit 'm in de regelmaat. Tijdens de vakken in mijn opleiding was die regelmaat er niet, tijdens mijn afstuderen wellicht wat teveel. Ik was bijna een Matlab en SPSS goeroe
![]()
Rivella = gelijk aan een vrouwelijke nerd = heel vreemd, maar ergens wel lekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
AhIk heb je net verteld dat ik er ook niet binnen een uur een antwoord op ga hebben
Ik vind SPSS als je er maar regelmatig genoeg mee werkt wel meevallen eigenlijkDe truc zit 'm in de regelmaat. Tijdens de vakken in mijn opleiding was die regelmaat er niet, tijdens mijn afstuderen wellicht wat teveel. Ik was bijna een Matlab en SPSS goeroe
![]()
Morgen bowlen en schransen en verder niksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niet lang op hoeven wachten![]()
Nog leuke plannen?
Ik hou er al over opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPSS.. de trauma's van m'n afstuderen komen weer bovendrijven
Vanavond bowlen en wss de stad in met 30 manquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen bowlen en schransen en verder niks
Et vous?
Maar dat was mn probleem ook niet. Ik had moeite met het invoeren van alle cijfers en het vervolgens bouwen van allerlei kruistabellen en verwijzingen. Dus gaf ik aan wat ik wilde zien en dan kon ik het zelf interpreteren. De gemiddelde onderzoeken die we ermee deden, waren qua opzet niet zo ingewikkeld, dat je vooraf de uitkomsten niet al kon bedenken met een beetje logisch nadenken en scannen van de resultatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook hulp gehad, maar je moet nog steeds wel de cijfertjes kunnen interpreteren en in tekst kunnen verwoorden.
30 man? Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vanavond bowlen en wss de stad in met 30 man![]()
Daaruit kun je ook wel concluderen wat ik morgen allemaal ga doen ....
Het grootste deel van de data is al beschikbaar gesteld. Ik hoef er alleen een analyse mee te runnen en de cijfertjes te interpreteren. En dan wat knoeien met de variabelen en weer interpreteren en dan conclusies trekkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar dat was mn probleem ook niet. Ik had moeite met het invoeren van alle cijfers en het vervolgens bouwen van allerlei kruistabellen en verwijzingen. Dus gaf ik aan wat ik wilde zien en dan kon ik het zelf interpreteren. De gemiddelde onderzoeken die we ermee deden, waren qua opzet niet zo ingewikkeld, dat je vooraf de uitkomsten niet al kon bedenken met een beetje logisch nadenken en scannen van de resultaten.
En ter ere van wat komen jullie samen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dit geval uit zo'n beetje het hele land geloof ik
Ter ere van de spreuk: "Sport verbroedert"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ter ere van wat komen jullie samen?
Ik dacht altijd dat sport oorlog isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ter ere van de spreuk: "Sport verbroedert"
EDIT - nu ik de namenlijst nog eens doorkijk, zie ik dat verreweg de meesten wel gewoon uit Den Haag komen overigens
Jawel joh, kom gezellig langsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat sport oorlog is
Hoe dan ook denk ik dat ik vanavond de stad maar niet inga
Visquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zit aan een heeeeeeerlijk broodje pittige makreel. Is toch alweer een jaar geleden dat ik die op heb en hij smaakt echt fantastisch!
In dat geval, er komt zojuist een mail dat we hotdogs kunnen kopen voor 1 euro en dan Haiti steunen,.....ga ik maar even de weldoener spelen straksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vis. Tis niet voor niets dat vis en vies maar 1 letter schelen ...
Je bent in eens een heel stuk minder mijn droomvrouw gewordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef becky27 het volgende:
Oeh RB, makreel, jummie! Vis is heerlijk, alles, sushi, oesters, zeewier, vissie uit de oven, zalm, jummie (en toch eet ik het te weinig, morgen maar weer eens naar de Makro of scheveningen).
Bowlen is leuk! Voorstellingen ook!
Ik lig vanavond uitgeteld op de bank denk ik. Eerst nog even shoppen en dan verder helemaal niets, herlich.
Ik lig vanavond ook op de bank. Ik heb aan de ene kant zin om naar mijn vrienden te gaan maar aan de andere kant lekker lui op de bank is ook zo aanlokkelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef becky27 het volgende:
Oeh RB, makreel, jummie! Vis is heerlijk, alles, sushi, oesters, zeewier, vissie uit de oven, zalm, jummie (en toch eet ik het te weinig, morgen maar weer eens naar de Makro of scheveningen).
Bowlen is leuk! Voorstellingen ook!
Ik lig vanavond uitgeteld op de bank denk ik. Eerst nog even shoppen en dan verder helemaal niets, herlich.
Omdat ik van vis hou? Tssssquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je bent in eens een heel stuk minder mijn droomvrouw geworden.
Ja dat .. ow en mss ook wel omdat je zwanger bent van een anderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
Omdat ik van vis hou? Tssss
Ach kan niet alles hebben he
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:49 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga vanavond naar de voorstelling van Melanie the Miss!!!.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgiergquote:
blijkbaar hou je van rendierenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef RATMEN het volgende:
Heuh, waar komt dat hertje smile ding vandaan in mn post!
Dat wist ik dus helemaal niet!! Weer wat over mezelf geleerd, dank je welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
blijkbaar hou je van rendieren
Je mag best met me mee vanavond hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:19 schreef zeemonster het volgende:
Dat is waar ook , hoe ging je voorstelling MTM ? Ik had wel willen gaan maar het is gister al begonnen he ?
Toi toi toi voor vanavond!
Ik kan niet , heb een andere afspraak ook al moeten afzeggen , geen opvang voor minimonsterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je mag best met me mee vanavond hoor.
Maak er een filmpje van en zet het op youtube, dan kunnen wij ook meegenieten. Zee en minimonster die samen de regendans doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik kan niet , heb een andere afspraak ook al moeten afzeggen , geen opvang voor minimonster. Dus ik ga vanavond Plop de Kabouterprins op dvd bekijken
. Ach misschien komt de regendans er ook in voor dat vind ik wel een grappig liedje en een leuk dansje
Ook jij mag vanavond gezellig mee hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef MissMSX het volgende:
MtM een optreden? Waarom hoor ik dat nu pas?
Hehheh, vanavond is luilekkeravondquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ook jij mag vanavond gezellig mee hoor.
Gister ging wel okay en ik voorzie dat het vandaag weer goed gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:19 schreef zeemonster het volgende:
Dat is waar ook , hoe ging je voorstelling MTM ? Ik had wel willen gaan maar het is gister al begonnen he ?
Toi toi toi voor vanavond!
Had je de behoefte het eerder te horen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef MissMSX het volgende:
MtM een optreden? Waarom hoor ik dat nu pas?
Dat heb ik toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Had je de behoefte het eerder te horen?
Moet je me maar op msn hebben!
Ik ook hoor. Toevallig gister even aangezwengeld en zag toen een invite. Geen idee hoe lang die er al stondquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
zijn jullie echt allemaal van die msn'ers? Ik heb het wel maar gebruik het nooit.
Dan lees je nooit mijn naam want het staat er al meer dan een maand inquote:
Ik heb je gisteren pas toegevoegdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan lees je nooit mijn naam want het staat er al meer dan een maand in!
Yep, maar dat wist jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
zijn jullie echt allemaal van die msn'ers? Ik heb het wel maar gebruik het nooit.
Van jou wist ik het uiteraardquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yep, maar dat wist je![]()
Ben wel heel kritisch, er hoeft maar weinig mis te gaan of ik heb je alweer uit mijn lijst geflikkert (maar R_B staat er nog steeds in hoor)
Ja,ik blijf hopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van jou wist ik het uiteraardJij weet ook hoe erg actief ik met msn ben
![]()
* Ronnie_bravo is blij dat hij nog in LC haar lijst staat
Tofquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:56 schreef nectarientje het volgende:
Jij lekkerbek
Hoe was de voorstelling?
Nodig me dan ook uit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef RATMEN het volgende:
Tof. Ik heb je gemist wel, zo gezellig naast me.
Heuh, heb ik dat niet danquote:
euhm nee? Vanavond is nou net de enige avond deze week dat ik thuis ben dus het had zowaar gekund! (verstandig was het niet geweest maar soit)quote:
Hmm. Nahja, ik was je kwijt maar heb je weer gevondenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
euhm nee? Vanavond is nou net de enige avond deze week dat ik thuis ben dus het had zowaar gekund! (verstandig was het niet geweest maar soit)
Ik ben nooit ver wegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef RATMEN het volgende:
Hmm. Nahja, ik was je kwijt maar heb je weer gevonden.
Ik ben ook een thee mensquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef Lovechild het volgende:
Neh, doe maar thee. Met versgebakken muffins
Tja van het weer hoef je het vandaag niet te hebben,.... dus dan blijft er weinig over. Zwemmen ja dat kan natuurlijk weer wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ben ook een thee mens.
Ik wil wat leuks doen met uk , maar ik weet niet wat. Ik denk dat het vandaag gewoon saai zwemmen wordt!
Het is Delft inderdaad geen Ypenburg, of een grensgevalletje, maar er loopt daar ook wel asociaal volk rond...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef Lovechild het volgende:
Haha Zeemonster, laat zo'n indoorspeeltuin nou het enige zijn dat ik kon bedenken toen je een activiteit zocht.
Alleen noemde ik het niet omdat je dan zelf niet echt actief zou zijn![]()
Is inderdaad wel een keer leuk om mee te gaan![]()
Heb alleen echt mijn kinderen nog nooit afgemat meegemaakt na zoiets....
Nu ik dit zo typ herinner ik me trouwens van de laatste keer dat wij in zoiets waren (in Delft). Er was een kind aan het haar getrokken oid en moeder had tevergeefs gezocht naar de dader. Bij het weggaan zag het kind dat andere kind wel en wees het de moeder aan. De moeder er naartoe om verhaal te halen. Niet eens op hoge poten hoor, gewoon eigenlijk hoor en wederhoor. De vader van dat andere kind ging enorm tekeer tegen de betreffende moeder en zodra de vader van het "slachtoffer" iets zei, bám kreeg 'ie een ram op zijn bek van die vent. In een kinderparadijs!Toen hebben we nog "mogen" getuigen toen de politie kwam.
Dat wordt een gevaarlijk duoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:01 schreef Lovechild het volgende:
Gaan we doen, Zeemonster! Als we in een weekend afspreken, hoef ik niet alle kinderen mee te nemen. Zit ik ook wat rustigerKom ik alleen met Oudste Dochter.
.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:14 schreef Charisma het volgende:
MTM een voorstelling ? waar ????![]()
ik ga donderdag a.s. naar een premiere van?.....
3 x raden , kaartjes zijn al gekocht en besteld ...
ben echt heeeel benieuwd RM
Wie? Ik en Oudste Dochter? Valt wel mee hoor, ze is hartstikke schattig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat wordt een gevaarlijk duo
Nee mutsjequote:Op zondag 24 januari 2010 00:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie? Ik en Oudste Dochter? Valt wel mee hoor, ze is hartstikke schattig.
Hoe was/waren de voorstelling/en?quote:
Je bent nog een groter watje dan uit de verhalen van zeemonster blijkt.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee mutsje, jij en zeemonster..... ik blijf mooi binnen wanneer jullie samen op pad gaan
Of ik ben gewoon een pain in the ass. .quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent nog een groter watje dan uit de verhalen van zeemonster blijkt.
Een beetje man kan dat makkelijk aan.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef zeemonster het volgende:
Of ik ben gewoon een pain in the ass. .
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon een pain in the ass. .
Letterlijk bouwen we gewoon langzaam op zodat het je geen pijn doet.quote:
Kansloze dieven...wie jat er nou een Suzuki Altoquote:Man beroofd van geld en auto
Den Haag – Drie mannen beroofden een 54-jarige Hagenaar zaterdag 23 januari van zijn auto en zijn geld. De man parkeerde omstreeks 09.00 uur zijn auto op de Delftselaan. Nadat hij uitstapte en het portier sloot, werd hij van achteren stevig beetgepakt bij zijn handen. Hij zag dat hij door drie mannen werd belaagd. Eén van hen doorzocht zijn zakken terwijl één van de anderen hem in het gezicht sloeg. De mannen namen het geld en de autosleutels van het slachtoffer weg en gingen er met zijn auto vandoor. De man hield aan de beroving een bloedneus en een kapotte lip over. De mannen waren van vermoedelijk Noord-Afrikaanse afkomst en ongeveer 35 jaar oud en 1m70 lang. De auto van het slachtoffer is een blauwe Suzuki Alto voorzien van het kenteken ZF-TP-97.
Heeft u zaterdag iets gezien van deze beroving? Heeft u na zaterdagochtend 09.00 uur de blauwe Suzuki nog gezien of weet u waar deze nu staat? Neemt u dan contact op met de recherche van Bureau De Heemstraat via nummer 0900-8844. Blijft u liever anoniem, bel dan met M. 0800-7000.
Het zal je maar gebeurenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Kansloze dieven...wie jat er nou een Suzuki Alto
Zeker als je een alto hebt verwacht je zoiets nietquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
Zeker als je een alto hebt verwacht je zoiets niet
Is toch zo? Als je een dikke auto hebt kan ik het me nog voorstellen. Maar ik ben het met Jill eens: Wie jat er nou een Alto?quote:
Oh, die auto boeide me totaal niet. Gewoon alleen al het feit dat je overvallen wordt..quote:Op zondag 24 januari 2010 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Is toch zo? Als je een dikke auto hebt kan ik het me nog voorstellen. Maar ik ben het met Jill eens: Wie jat er nou een Alto?
Wat natuurlijk niet betekent dat het niet even zuur is als het je overkomt als je een andere auto hebt. Maar dat is een ander verhaal.
Dat is natuurlijk nooit leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, die auto boeide me totaal niet. Gewoon alleen al het feit dat je overvallen wordt..
Jij kan ook echt helemaal niks hebben he...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee mutsje, jij en zeemonster..... ik blijf mooi binnen wanneer jullie samen op pad gaan
Als ie t een blauwe uit '99 is geef ik je er 10 euro voorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een Alto te koop. Interesse?
Oeh, dat zou een slecht uurloon zijn voor me....quote:Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als ie t een blauwe uit '99 is geef ik je er 10 euro voor
Zo te lezen heb je er maar vijf minuten werk aangehad, dus naar verhouding is dat nog best een goed salaris.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, dat zou een slecht uurloon zijn voor me....
Je vergeet de uuuuuuuuuuren voorbereiding, en het posten totdat de beste man er zou zijn...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je er maar vijf minuten werk aangehad, dus naar verhouding is dat nog best een goed salaris.
Oefening baart kunst dus die voorbereidingstijd neemt vanzelf af en in die wachttijd had je best nog wel wat anders kunnen doenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef Flappekz het volgende:
Je vergeet de uuuuuuuuuuren voorbereiding, en het posten totdat de beste man er zou zijn...
Jeetje, wat zijn jullie streng zegquote:Op zondag 24 januari 2010 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oefening baart kunst dus die voorbereidingstijd neemt vanzelf af en in die wachttijd had je best nog wel wat anders kunnen doen
*grinnik*quote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Eigenlijk zou je ons 10 euro moeten betalen om die auto uit handen te nemen....bedoel wie wil er nou een 10 jaar oude Alto hebben. Je moet nog wel wat doen aan het uitzoeken van je slachtoffers.
Kijk, aan deze kritieken heb ik tenminste watquote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Eigenlijk zou je ons 10 euro moeten betalen om die auto uit handen te nemen....bedoel wie wil er nou een 10 jaar oude Alto hebben. Je moet nog wel wat doen aan het uitzoeken van je slachtoffers.
Doe je ook zaken op bestelling?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk, aan deze kritieken heb ik tenminste wat
Ligt eraan wat je zoekt he. Mijn lat ligt blijkbaar nog niet veel hoger dan een oud Altootjequote:
Peugeot 205 CTI 1.9 rood?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt he. Mijn lat ligt blijkbaar nog niet veel hoger dan een oud Altootje
Ik zie ze nog vaak genoeg rijdenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die dingen zijn een zeldzaamheid tegenwoordig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |