Als je achter de kassa bij de Aldi zit en je krijgt een aanbod om voor 3x je salaris bij Appie te gaan werken, dan zeg je toch ook niet: "Nee dank je, maar ik zit hier goed?"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:35 schreef Tyron het volgende:
ja gebeurt toch niet, eriksen wil blijven, wedden
Wel als je weet dat je bij de Aldi mag doen wat je wilt en bij de Appie rotzooi van andere moet opruimen (bank zitten dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je achter de kassa bij de Aldi zit en je krijgt een aanbod om voor 3x je salaris bij Appie te gaan werken, dan zeg je toch ook niet: "Nee dank je, maar ik zit hier goed?"
Jij kent Eriksen blijkbaar niet, wat doe je hier in dit topic als ik vragen mag? Eriksen kreeg als jeugdspeler al aanbiedingen van clubs zoals Manchester United maar koos voor Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je achter de kassa bij de Aldi zit en je krijgt een aanbod om voor 3x je salaris bij Appie te gaan werken, dan zeg je toch ook niet: "Nee dank je, maar ik zit hier goed?"
O jij kent hem wel, leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij kent Eriksen blijkbaar niet, wat doe je hier in dit topic als ik vragen mag? Eriksen kreeg als jeugdspeler al aanbiedingen van clubs zoals Manchester United maar koos voor Ajax.
Niet zoals jij hem kent.quote:
Christian Eriksen's reputatie besmeuren met supermarktmetaforen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat doe je hier in dit topic als ik vragen mag?
Wijsheid komt met de tijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen kreeg als jeugdspeler al aanbiedingen van clubs zoals Manchester United maar koos voor Ajax.
7 goals + 17 assists, Sneijder en VdVaart hadden niet zulke cijfers op 19-jarige leeftijd. 40 wedstrijden in de basis dit seizoen en als enige van alle grote talenten waartussen hij wordt geschaard elke wedstrijd op het WK van zijn land gespeeld. Gotze, Thiago en Wilshere zijn er allen niet aan te pas gekomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:19 schreef Stiggie het volgende:
Vond Eriksen vorig seizoen ook idd stil staan in zijn ontwikkeling. Heb hem op het EK ook niet echt een heel belangrijke speler zien wezen.
Hij moet nu echt stappen gaan maken wil hij naar de absolute top gaan zoals een Vertonghen of Suarez.
Wat een kutvergelijking zegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jaar daarvoor had hij 8 goals en 9 assists.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
7 goals + 17 assists, Sneijder en VdVaart hadden niet zulke cijfers op 19-jarige leeftijd. 40 wedstrijden in de basis dit seizoen en als enige van alle grote talenten waartussen hij wordt geschaard elke wedstrijd op het WK van zijn land gespeeld. Gotze, Thiago en Wilshere zijn er allen niet aan te pas gekomen.
Goals is één ding, maar Sneijder had geen 17 assists.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jaar daarvoor had hij 8 goals en 9 assists.
Het is goede speler hoor niet daarvan maar (assists moeten trouwens worden afgemaakt dus lastig meetbaar of het vergelijkbaar is) als ik hem nu zie spelen is hij nog niet klaar voor de top en vind ik hem stil staan. Hij moet dit jaar stappen maken. Een ricardo van rhijn zag je bijv iedere wedstrijd enorm groeien. Theo kwam beter in zijn vel en gaf echt prachtige assists op het einde... Vertonghen groeide ook.
De kans dat hij zo goed als een Sneijder wordt blijft klein. Das een uitzonderlijke speler. Maar hij heeft het in zich om nog wat stappen te maken maar vond niet dat ik die afgelopen jaar iig heb gezien. Tegen Manchester United viel hij ook niet op
Die panna was wel prachtig
Overigens staat Sneijdertje in de top 50 meest scorende ajaxieden (2002-2007) allertijden met 58 goals uit 180 wedstrijden. Moet ik hem nog zien doen met alle respect.
Toen ie dus nog jonger was dan Eriksen (Sneijder is uit 84) maakte hij 2002-2003 , 5 goals jaar daarna 10 goals jaar daarna 8 goals. Dus dat is niet minder. Jaar daarna overigens 11 en daarna 20.
Kortom het is nu wel tijd om stappen te maken
Wensvol denken. Je kunt maximaal tot je 35e achter de kassa zitten, daarna moet je binnen zijn. Een beetje vlot afrekenen is dus nooit weg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een kutvergelijking zeg. Als je bij de aldi verder door kan ontwikkelen en uiteindelijk hoger terecht kan komen en nog meer kan verdienen blijf je daar toch.
Dankzij al 100 coaches en blessuresquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sneijder bakt er de laatste 2 jaar trouwens ook geen kut meer van
oh hij had pech?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij al 100 coaches en blessures
wat sneu dan voor hemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |