abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103202110
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:42 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik let misschien teveel op hem maar ik kan tot nu toe ook zijn speciale talenten niet ontdekken. Hij tikt de bal vaak goed door op een medespeler, dat wel, maar individuele acties, als hij die al maakt, verzanden vaak, hij komt niet, zoals Boerrigter, makkelijk langs zijn man.
Ajax staat vaak achter dit seizoen en dan heb ik niet de indruk dat Eriksen de man is die de kar gaat trekken.
Hij is nog jong, maar overmatig talent ontwikkeld zich sneller en dan zou hij nu toch op het punt moeten staan de leider binnen Ajax te zijn maar dat vind ik verre van dat.
Ondanks dat ik echt wel met een Ajaxbril oploop, nee, ik geloof niet dat Eriksen een echte topper gaat worden. Ik hoop echter dat ik geen gelijk heb maar dat zal de tijd moeten leren.
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel eens een wedstrijdje leuk gespeeld, maar tegen az was hij nergens, tegen groningen ook, real ook etc.

Dan kan je 1 wedstrijd noemen dat hij goed speelt. Maar dat maakt hem niet gelijk een groot talent. Hij speelt nu al 2/3??? jaar bij ajax. Maar ik zie hem niet beter worden. Hij kan wel jong zijn, maar dat was aisatti ook. Ook een eeuwig talent met zijn mooie afstandschot tegen real.
Dat bedoel ik ook met mijn reactie. Al leek het veelbelovend. Hij blijft ergens steken. Je kunt niet op een zeldzame actie blijven teren.
pi_103202219
Maar dat gebeurt Ajax talenten toch ALTIJD?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_103202319
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat gebeurt Ajax talenten toch ALTIJD?
Nou dat zeker niet. Er zijn voldoende voorbeelden van spelers die wel topper zijn of zijn geweest.
pi_103202423
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Nou dat zeker niet. Er zijn voldoende voorbeelden van spelers die wel topper zijn of zijn geweest.
Ik ken ze niet, maar noem ze eens op :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_103202729
Suarez??
pi_103202819
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Suarez??
Die kwam al wat ouder naar Ajax en is geen eigen jeugd. Hij had ook ieder jaar een winterdip van 4 maanden.

Zat te denken aan Bergkamp, die heeft eigenlijk in vrijwel zijn gehele tijd bij Ajax een constant hoog niveau gehaald. Daarvoor wsl Van Basten
pi_103202991
Eriksen is ook geen eigen jeugd
pi_103203197
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die kwam al wat ouder naar Ajax en is geen eigen jeugd. Hij had ook ieder jaar een winterdip van 4 maanden.

Zat te denken aan Bergkamp, die heeft eigenlijk in vrijwel zijn gehele tijd bij Ajax een constant hoog niveau gehaald. Daarvoor wsl Van Basten
Je neemt hiermee al 2 namen uit mijn mond. Wat dacht je van bijvoorbeeld Wesley Sneijder, ik denk een wereldtopper. Dan zijn er ook ettelijke Scandinaviėrs die bij Ajax een betere voetballer zijn geworden. En dan heb ik het nog niet over de recentste keepers.
pi_103203215
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Eriksen is ook geen eigen jeugd
Van Basten dan ook niet
pi_103203283
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Je neemt hiermee al 2 namen uit mijn mond. Wat dacht je van bijvoorbeeld Wesley Sneijder, ik denk een wereldtopper. Dan zijn er ook ettelijke Scandinaviėrs die bij Ajax een betere voetballer zijn geworden. En dan heb ik het nog niet over de recentste keepers.
Sneijder is ook gewoon door de typische Ajax cyclus gegaan en heeft op het juiste moment de stap gemaakt naar Inter, Van der Vaart bleef een jaar langer en zit nu bij Tottenham
pi_103452823
Grootste talent van Nederland. Nieuwe Messi! 10x beter dan Clasie!
pi_103462459
:')
pi_103462511
Hij mag de zak met pepernoten nog niet voor Clasie dragen.
pi_103463040
Hoe lang staat ie nog onder contract?
pi_103482388
Speelt de laatste tijd toch wat minder. Heb ook het gevoel dat hij zich wel een beetje tč goed voelt in dat team. Nonchalant aannemen, toch nog even iets langer wachten totdat hij het spel verlegt. Wel zonde eigenlijk. Misschien was dat ook wel het statement wat Frank wou maken.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang staat ie nog onder contract?
2014
pi_103495959
Denk dat hij nog minimaal 2 seizoenen nodig heeft om een beetje door te breken en tegen die tijd moet Ajax hem verkopen lijkt me
pi_103496323
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij nog minimaal 2 seizoenen nodig heeft om een beetje door te breken en tegen die tijd moet Ajax hem verkopen lijkt me
Ironisch maar waar.
pi_103497657
En als hij er na 100 wedstrijden in de eredivisie nog niet klaar voor is kan hij beter voor 5 jaar bijtekenen bij Ajax want hoger komt hij dan toch niet
pi_103497752
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als hij er na 100 wedstrijden in de eredivisie nog niet klaar voor is kan hij beter voor 5 jaar bijtekenen bij Ajax want hoger komt hij dan toch niet
Babel kon ook niet hoger maar werd voor 17 miljoen verkocht. Ajax verkoopt haar spelers wel, wees daar maar niet bang voor :D
pi_108625724
Beste mensen verplaats hier de eindeloze 'moet Eriksen oprotten of niet' "discussie" naartoe en pak de kans je mening eens echt te onderbouwen ipv met hersenloze one liners met als excuus 'Ja maar jullie hypen hem ook'

Met vriendelijke groeten,

Ik
pi_108625821
Overhyped deze speler....
Speelt af en toe wel sterk maar heel vaak totaal zonder instelling en dan maakt hij de meest domme acties en raakt constant de bal kwijt. Vaak te lui om echt te werken.
pi_108626135
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef bianconeri het volgende:
Speelt af en toe wel sterk maar heel vaak totaal zonder instelling en dan maakt hij de meest domme acties en raakt constant de bal kwijt. Vaak te lui om echt te werken.
Ja maar is hij dan ook overhyped? Dat hij (nog) niet de leider in het veld is wat er wellicht ten onrechte van hem wordt verwacht is een feit, maar op zijn eigen niveau is hij toch leider in het assist klassement naast 6 goals.

Laatst werden er ook statistieken gepost waaruit bleek dat zijn rendement een stuk hoger ligt dan bij V/d Vaart en Sneijder in hun tijd. Natuurlijk lag het niveau toentertijd hoger in de Eredivisie maar aan de andere kant werden ze wel beter ondersteund en werd er ook niet van ze verwacht het team op hun 19e al op sleeptouw te nemen. Natuurlijk deden ze dit uiteindelijk wel maar in een goed draaiend team ontwikkel je je als talent ook veel sneller. Ajax heeft dit ook ingezien en haalde daarom met Janssen routine en een sterke leider in het veld de pech voor Eriksen is alleen dat hij meer durft op te eisen in het veld dan Janssen.

Al met al ben ik het wel met vele eens dat hij zich vaak te onzichtbaar opstelt en lijkt te denken 'Als ik niet aan de bal kom kan ik ook niks fout doen' maar hoe hij nu wordt afgebrand vind ik echt onzin want al met al is hij toch nog de beslissendste speler van Ajax op zijn 19e.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:21:27 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108626233
quote:
Hmmwah, Eriksen kan de wedstrijd zomaar openbreken. Met een pass of een voorassist. Zijn minpunt blijft het feilloos afronden natuurlijk.

Voor mij blijft hij wel de eerste op het wedstrijdformulier hoor. Hij zakt voor mij nooit door de ondergrens, een 4 of 3 spelen. Altijd minimaal een 5je, soms een 8. Met de tijd wordt hij wel dominant, nu wordt hij gewoon nog gezien als de snotneus van net 20 (!!) jaar. Daarnaast raad ik jullie aan om wat wedstrijden van Denemarken te bekijken, echt: _O_
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin vrijdag 13 juli 2012 @ 20:33:00 #74
35723 crew  GGMM
pi_114169732
quote:
'Eriksen in beeld bij Man United, Ajax wil Maher als opvolger'
Christian Eriksen staat naar verluidt in de concrete belangstelling van Manchester United. Dat meldt Sport1. Volgens de zender is AZ-middenvelder Adam Maher de beoogde opvolger voor de Deen. Naast Ajax heeft PSV ook concrete interesse in middenvelder.

Manchester United wil gedurende de transfermaanden minimaal twee aankopen doen. Coach Sir Alex Ferguson heeft in diverse media al zijn laten doorschemeren zeer gecharmeerd te zijn van de Deens international. .
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_114169826
quote:
je hebt aids ofni
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

ja gebeurt toch niet, eriksen wil blijven, wedden
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:34:39 #76
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114172515
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:35 schreef Tyron het volgende:

ja gebeurt toch niet, eriksen wil blijven, wedden
Als je achter de kassa bij de Aldi zit en je krijgt een aanbod om voor 3x je salaris bij Appie te gaan werken, dan zeg je toch ook niet: "Nee dank je, maar ik zit hier goed?"
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:55:27 #77
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_114176536
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Als je achter de kassa bij de Aldi zit en je krijgt een aanbod om voor 3x je salaris bij Appie te gaan werken, dan zeg je toch ook niet: "Nee dank je, maar ik zit hier goed?"
Wel als je weet dat je bij de Aldi mag doen wat je wilt en bij de Appie rotzooi van andere moet opruimen (bank zitten dus :P)
So confused when you're lost in the groove
pi_114178948
quote:

[..]

Jij kent Eriksen blijkbaar niet, wat doe je hier in dit topic als ik vragen mag? Eriksen kreeg als jeugdspeler al aanbiedingen van clubs zoals Manchester United maar koos voor Ajax.
pi_114179678
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jij kent Eriksen blijkbaar niet, wat doe je hier in dit topic als ik vragen mag? Eriksen kreeg als jeugdspeler al aanbiedingen van clubs zoals Manchester United maar koos voor Ajax.
O jij kent hem wel, leuk
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 00:39:21 #80
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114181133
17 assist + 7 goals, cijfers die Sneijder en vdVaart op die leeftijd niet hadden.
pi_114183864
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

O jij kent hem wel, leuk
Jep.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 06:48:38 #82
302138 HuffTheTalbot
pi_114185688
quote:

[..]

Jij kent Eriksen blijkbaar niet,
Niet zoals jij hem kent. *;

quote:

[..]

wat doe je hier in dit topic als ik vragen mag?
Christian Eriksen's reputatie besmeuren met supermarktmetaforen. :s)

quote:

[..]

Eriksen kreeg als jeugdspeler al aanbiedingen van clubs zoals Manchester United maar koos voor Ajax.
Wijsheid komt met de tijd. ^O^
pi_114188723
Vond Eriksen vorig seizoen ook idd stil staan in zijn ontwikkeling. Heb hem op het EK ook niet echt een heel belangrijke speler zien wezen.

Hij moet nu echt stappen gaan maken wil hij naar de absolute top gaan zoals een Vertonghen of Suarez.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 12:55:25 #84
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114191231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:19 schreef Stiggie het volgende:
Vond Eriksen vorig seizoen ook idd stil staan in zijn ontwikkeling. Heb hem op het EK ook niet echt een heel belangrijke speler zien wezen.

Hij moet nu echt stappen gaan maken wil hij naar de absolute top gaan zoals een Vertonghen of Suarez.
7 goals + 17 assists, Sneijder en VdVaart hadden niet zulke cijfers op 19-jarige leeftijd. 40 wedstrijden in de basis dit seizoen en als enige van alle grote talenten waartussen hij wordt geschaard elke wedstrijd op het WK van zijn land gespeeld. Gotze, Thiago en Wilshere zijn er allen niet aan te pas gekomen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:59:58 #85
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114191360
quote:

[..]

Wat een kutvergelijking zeg :'). Als je bij de aldi verder door kan ontwikkelen en uiteindelijk hoger terecht kan komen en nog meer kan verdienen blijf je daar toch.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114191755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

7 goals + 17 assists, Sneijder en VdVaart hadden niet zulke cijfers op 19-jarige leeftijd. 40 wedstrijden in de basis dit seizoen en als enige van alle grote talenten waartussen hij wordt geschaard elke wedstrijd op het WK van zijn land gespeeld. Gotze, Thiago en Wilshere zijn er allen niet aan te pas gekomen.
Jaar daarvoor had hij 8 goals en 9 assists.

Het is goede speler hoor niet daarvan maar (assists moeten trouwens worden afgemaakt dus lastig meetbaar of het vergelijkbaar is) als ik hem nu zie spelen is hij nog niet klaar voor de top en vind ik hem stil staan. Hij moet dit jaar stappen maken. Een ricardo van rhijn zag je bijv iedere wedstrijd enorm groeien. Theo kwam beter in zijn vel en gaf echt prachtige assists op het einde... Vertonghen groeide ook.

De kans dat hij zo goed als een Sneijder wordt blijft klein. Das een uitzonderlijke speler. Maar hij heeft het in zich om nog wat stappen te maken maar vond niet dat ik die afgelopen jaar iig heb gezien. Tegen Manchester United viel hij ook niet op

Die panna was wel prachtig
Overigens staat Sneijdertje in de top 50 meest scorende ajaxieden (2002-2007) allertijden met 58 goals uit 180 wedstrijden. Moet ik hem nog zien doen met alle respect.

Toen ie dus nog jonger was dan Eriksen (Sneijder is uit 84) maakte hij 2002-2003 , 5 goals jaar daarna 10 goals jaar daarna 8 goals. Dus dat is niet minder. Jaar daarna overigens 11 en daarna 20.

Kortom het is nu wel tijd om stappen te maken

[ Bericht 2% gewijzigd door Stiggie op 14-07-2012 13:20:28 ]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_114194924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Jaar daarvoor had hij 8 goals en 9 assists.

Het is goede speler hoor niet daarvan maar (assists moeten trouwens worden afgemaakt dus lastig meetbaar of het vergelijkbaar is) als ik hem nu zie spelen is hij nog niet klaar voor de top en vind ik hem stil staan. Hij moet dit jaar stappen maken. Een ricardo van rhijn zag je bijv iedere wedstrijd enorm groeien. Theo kwam beter in zijn vel en gaf echt prachtige assists op het einde... Vertonghen groeide ook.

De kans dat hij zo goed als een Sneijder wordt blijft klein. Das een uitzonderlijke speler. Maar hij heeft het in zich om nog wat stappen te maken maar vond niet dat ik die afgelopen jaar iig heb gezien. Tegen Manchester United viel hij ook niet op

Die panna was wel prachtig
Overigens staat Sneijdertje in de top 50 meest scorende ajaxieden (2002-2007) allertijden met 58 goals uit 180 wedstrijden. Moet ik hem nog zien doen met alle respect.

Toen ie dus nog jonger was dan Eriksen (Sneijder is uit 84) maakte hij 2002-2003 , 5 goals jaar daarna 10 goals jaar daarna 8 goals. Dus dat is niet minder. Jaar daarna overigens 11 en daarna 20.

Kortom het is nu wel tijd om stappen te maken
Goals is één ding, maar Sneijder had geen 17 assists.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:55:06 #88
302138 HuffTheTalbot
pi_114196449
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Wat een kutvergelijking zeg :'). Als je bij de aldi verder door kan ontwikkelen en uiteindelijk hoger terecht kan komen en nog meer kan verdienen blijf je daar toch.
Wensvol denken. Je kunt maximaal tot je 35e achter de kassa zitten, daarna moet je binnen zijn. Een beetje vlot afrekenen is dus nooit weg. :s)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:47:51 #89
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114198356
Sneijder bakt er de laatste 2 jaar trouwens ook geen kut meer van
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114261040
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sneijder bakt er de laatste 2 jaar trouwens ook geen kut meer van
Dankzij al 100 coaches en blessures
pi_114264677
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dankzij al 100 coaches en blessures
oh hij had pech?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 16 juli 2012 @ 12:29:50 #92
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_114264732
Sneijder moet naar United.
pi_114264818
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

oh hij had pech?
Nogal ja
pi_114265081
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nogal ja
wat sneu dan voor hem
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_114265128
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

wat sneu dan voor hem
Met zo´n salaris valt dat wel mee
pi_116011640
Hoi dit is mijn 100ste kick van dit topic maar het seizoen is weer begonnen en zo :+
  zondag 26 augustus 2012 @ 01:05:21 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116011725
WAT EEN SPELER _O_
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116011777
Hij begint zich dit seizoen aanweziger op te stellen daar waar hij zich eerder nog wel eens verstopte. Dit vind ik een grote stap om een elftal ook echt met zijn kwaliteiten te kunnen dragen en hoop dat hij het door weet te zetten. Fysiek vind ik hem er iig weer een stuk volwassener uitzien dan vorig jaar en hij is pas 20 :)
  Forum Admin zondag 26 augustus 2012 @ 01:08:47 #99
35723 crew  GGMM
pi_116011799
Enorm talent.
Wordt echt onderschat door sommige mensen.
Is pas 20 ook _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116013017
Geweldenaar, beste middenvelder van Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')