Is je eigen leven soms niet al te spannend dat je daarom zo op kijkt tegen paupers?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:21 schreef Flammie het volgende:
Die meiden willen graag brede jongens en willen graag neuken. Die kans krijgen ze; ze kunnen elke dag lekker neuken en pieken vangen... Ik kon me nooit voorstellen dat mensen slapend rijk kunnen worden maar nu ik hier over nadenk... tsjonge wat een geluksvogelsNeukend je leven door
Gast, misschien even handig om je even in te lezen. Die meisjes werden zwaar mishandeld en kregen niets van het geld. Doe dus gewoon lekker normaal kneus!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:21 schreef Flammie het volgende:
Die meiden willen graag brede jongens en willen graag neuken. Die kans krijgen ze; ze kunnen elke dag lekker neuken en pieken vangen... Ik kon me nooit voorstellen dat mensen slapend rijk kunnen worden maar nu ik hier over nadenk... tsjonge wat een geluksvogelsNeukend je leven door
Zulke verhaaltjes zou ik ook zeggen als ik aan mn ouders moest uitleggen dat ik hoer was gewordenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Gast, misschien even handig om je even in te lezen. Die meisjes werden zwaar mishandeld en kregen niets van het geld. Doe dus gewoon lekker normaal kneus!
Dit dus. Ze willen lekker neuken en stoere kerels.. Daarna gaan ze opeens huilie doen. Schei toch uit manquote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zulke verhaaltjes zou ik ook zeggen als ik aan mn ouders moest uitleggen dat ik hoer was geworden
Dat er serieus mensen zijn die erin trappenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. Ze willen lekker neuken en stoere kerels.. Daarna gaan ze opeens huilie doen. Schei toch uit man
En wat zou je je ouders vertellen als je bont en blauw in het ziekenhuis lag? Gebroken arm van de honkbal knuppel waar je net mee was geslagen?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zulke verhaaltjes zou ik ook zeggen als ik aan mn ouders moest uitleggen dat ik hoer was geworden
dat gebeurd me niet aangezien ik zelf de klappen uitdeel(niet aan meiden, maar lees mijn avonturen maar)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Miss-X het volgende:
[..]
En wat zou je je ouders vertellen als je bont en blauw in het ziekenhuis lag? Gebroken arm van de honkbal knuppel waar je net mee was geslagen?
Internetheldjes
Man.. die meiden willen gewoon met de benen uit elkaar geneukt worden door iedereen... Ze trekken je half naar binnen in de wijken waar ze werken env an blauwe plekken is nergens geen sprakequote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Miss-X het volgende:
[..]
En wat zou je je ouders vertellen als je bont en blauw in het ziekenhuis lag? Gebroken arm van de honkbal knuppel waar je net mee was geslagen?
Internetheldjes
Daar ben ik het ook zeker niet mee eens, maar ik kan je vertellen dat ze het echt niet allemaal zelf willen. Natuurlijk is het nogal dom, maar daarom kan je het nog niet goed praten, echt niet.....Maar ja blijkbaar heb je er veel verstand van en weet je precies hoe het werkt en zijn die gasten geweldig en mogen ze daarom domme meisjes misbruiken en mishandelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat gebeurd me niet aangezien ik zelf de klappen uitdeel(niet aan meiden, maar lees mijn avonturen maar)
Come on man , dit is overduidelijk. Meid wil hoer spelen , krijgt wat ze wil en houdt zich niet aan de regels. Mensen raken opgefokt.
En dan ook nog bv. de school aanklagen... be-la-che-lijk
Ik ga er niet eens op in. Jouw verstand zit echt gewoon in je reetquote:Op zondag 17 januari 2010 23:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Man.. die meiden willen gewoon met de benen uit elkaar geneukt worden door iedereen... Ze trekken je half naar binnen in de wijken waar ze werken env an blauwe plekken is nergens geen sprake
Ze hebben een leven als god in den haag.. neuken en betaald krijgen.. ja ik zou ook smoesjes verzinnen over loverboys wanneer ze me betrappen op dit soort werk maar zolang dat niet gebeurd hebben ze een heerlijk leven!
Ok dan denk jij dat.. reken maar dat ik 2x per week langs ga om die meiden te geven waarnaar ze verlangen. En heerlijk dat ze het vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:40 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in. Jouw verstand zit echt gewoon in je reet
Mooi dat je dat gelooft, natuurlijk doen ze alsof ze je willen, je betaalt er tenslotte ook voorquote:Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ok dan denk jij dat.. reken maar dat ik 2x per week langs ga om die meiden te geven waarnaar ze verlangen. En heerlijk dat ze het vinden
Sorry, maar die eerste zin is echt lachwekkendquote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat gebeurd me niet aangezien ik zelf de klappen uitdeel(niet aan meiden, maar lees mijn avonturen maar)
Come on man , dit is overduidelijk. Meid wil hoer spelen , krijgt wat ze wil en houdt zich niet aan de regels. Mensen raken opgefokt.
En dan ook nog bv. de school aanklagen... be-la-che-lijk
Ja maar, het is ook gewoon heel stoer om klappen uit te delenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sorry, maar die eerste zin is echt lachwekkend
Dat is 't niet. Ik ben een rustige jongen van nature, maar kom vaker in situaties terecht. Gelukkig heb ik jarenlange ervaring op verschillende vechtkampen dus is het eerder een probleem van de ruziezoeker dan van mijquote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ja maar, het is ook gewoon heel stoer om klappen uit te delen
Daarom zeg ik: ik betaal, we neuken lekker samen en iedereen gelukkig.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:43 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Mooi dat je dat gelooft, natuurlijk doen ze alsof ze je willen, je betaalt er tenslotte ook voor
Jij kent ze?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: ik betaal, we neuken lekker samen en iedereen gelukkig.
Kijk ik zal het niet helemaal goedpraten, maar die meisjes hebben het echt niet zo slecht als ze doen voorkomen, het wordt allemaal wat overdreven, uiteindelijk worden wij ook genaaid met onze 9 tot 5 baan, zij hebben vaak nog fatsoenlijke werktijden al zal ik niet snel willen ruilen maar goed.. zij zijn echt verslaafd aan sex dus dat is al wat anders
Je bent er van op de hoogte dat opscheppen over je zogenaamde vechtkunsten op internet niet echt werkt?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is 't niet. Ik ben een rustige jongen van nature, maar kom vaker in situaties terecht. Gelukkig heb ik jarenlange ervaring op verschillende vechtkampen dus is het eerder een probleem van de ruziezoeker dan van mij
ik schep niet op??? ik ben erg goed in Wing Tsun, Muay Thai, Krav Maga en BJJ en dus best wel een allround sterke vechter.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat opscheppen over je zogenaamde vechtkunsten op internet niet echt werkt?
Mensen die vechtkunsten beheersen, het is meer dan agressiviteit, het is natuurlijk ook een stukje discipline.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik schep niet op??? ik ben erg goed in Wing Tsun, Muay Thai, Krav Maga en BJJ en dus best wel een allround sterke vechter.
Maar je wilde het toch even vermelden?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik schep niet op??? ik ben erg goed in Wing Tsun, Muay Thai, Krav Maga en BJJ en dus best wel een allround sterke vechter.
Inderdaad en het komt je van pas. Niet alleen op vechtkampen maar ook in het dagelijks levenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Mensen die vechtkunsten beheersen, het is meer dan agressiviteit, het is natuurlijk ook een stukje discipline.
Dus dat ze uiteindelijk 4, 5 en 6 jaar hebben gekregen is voor niets? Het OM gaat ook voor niets in beroep voor nog hogere straffen?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: ik betaal, we neuken lekker samen en iedereen gelukkig.
Kijk ik zal het niet helemaal goedpraten, maar die meisjes hebben het echt niet zo slecht als ze doen voorkomen, het wordt allemaal wat overdreven, uiteindelijk worden wij ook genaaid met onze 9 tot 5 baan, zij hebben vaak nog fatsoenlijke werktijden al zal ik niet snel willen ruilen maar goed.. zij zijn echt verslaafd aan sex dus dat is al wat anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |