Ik ookquote:
latino chicksquote:Op zondag 17 januari 2010 15:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Lekker wijf
Die tietenDie lange donkere haren
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie net dat het een kerel is joh
Moet je 't daar echt van hebben dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef Flammie het volgende:
Die hoertjes willen geneukt worden en hebben van hun hobby hun werk gemaakt. Er zijn veel mensen die hier slechts van kunnen dromen. Ze staan daar om geneukt te worden en ik zal dan ook niet schromen om daar eens even naar binnen te lopen om hun te geven wat ze willen
idd. 5000 per dag verdienen, eigen zwembad en shit. kan heel fok volgens mij enkel van dromenquote:
En nu een paar jaar het zaad van een paar bonkige negers mogen ontvangen in de cel. Nee dank je.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd. 5000 per dag verdienen, eigen zwembad en shit. kan heel fok volgens mij enkel van dromen
Er zijn er zat die er gewoon mee wegkomenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En nu een paar jaar het zaad van een paar bonkige negers mogen ontvangen in de cel. Nee dank je.
Het feit dat jij genot lijkt te halen uit seksueel misbruik vind ik best zorgwekkend.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er zijn er zat die er gewoon mee wegkomenHet is ook gewoon lekker fair... die meisjes willen stoer neuken elke dag en dat kunnen ze voor geld. Iemand zorgt er voor dat zij kunnen neuken voor geld elke dag en verdient er ook een aardige duit aan
heerlijk!
geloof je 't zelf? 5000 per dag is lekker loon, hoe dan ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En nu een paar jaar het zaad van een paar bonkige negers mogen ontvangen in de cel. Nee dank je.
Ze zagen een business model, ze hadden alleen wat geweld nodig om er een succes van te maken. Hadden ze wat meer tijd genomen waren ze er nog mee weg gekomen ook. we praten nu over wat mishandelingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Opzich is et wel grappig![]()
![]()
op een rare manier
Het is gewoon paradijs voor iedereenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het feit dat jij genot lijkt te halen uit seksueel misbruik vind ik best zorgwekkend.
Turkije laat zich ook weer is van z'n beste kant zien hier inquote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Synthesist het volgende:
nouja, als het jou dochter is zou je anders piepen.
dit valt onder vrijheidsberoving en mensenhandel. die Baran gaat zeker 10 jaar brommen, z'n geld zal ie grotendeels kwijt zijn, pakt Turkije het niet af, dan plukt Nederland hem wel.
Als Turkije gehoor geeft aan de Nederlandse oproep om die crimineel daar zijn straf uit te laten zitten wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Turkije laat zich ook weer is van z'n beste kant zien hier in
Ik heb eventjes in een Turkse cel gezeten en het was echt niet heel erg hoor... (Ik heb 1.5 maand gezeten)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Als Turkije gehoor geeft aan de Nederlandse oproep om die crimineel daar zijn straf uit te laten zitten wel.
10 jaar in een turkse cel
emotie als argument gebruiken om te spreken "van een objectief rechtssysteem".quote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Synthesist het volgende:
nouja, als het jou dochter is zou je anders piepen.
dit valt onder vrijheidsberoving en mensenhandel. die Baran gaat zeker 10 jaar brommen, z'n geld zal ie grotendeels kwijt zijn, pakt Turkije het niet af, dan plukt Nederland hem wel.
Ind eerst vinden ze et geweldig al die kado'tjes enzo en stiekem vinden ze et wel geilquote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
emotie als argument gebruiken om te spreken "van een objectief rechtssysteem".schei toch uit man. Ze willen 't uiteindelijk zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |