jawel want ik ken die kerel ergens van maar weet niet meer precies waarvanquote:
Dat die foto op 't eind waar die gearresteerd wordt door een SWAT-achtige gast er best lijp uitzietquote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef Dartanion het volgende:
ik weet niet wat ik hierop moet zeggen....
Dit wou ik doenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar hebben we een emoticon voor.
Ik vind het eigenlijk altijd wel geinig om een Arrestatie Team in actie te zienquote:Op zondag 17 januari 2010 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat die foto op 't eind waar die gearresteerd wordt door een SWAT-achtige gast er best lijp uitziet.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 'Ansswa !
ik kan de andere delen zo gauw niet vinden
Leuk dat XS.toquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 'Ansswa !
Herkenbaarquote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef Dartanion het volgende:
*verkapte, ikwileigenlijkookzostoerzijnmaardoetochmaareeneconomischeopleiding, post
De foto's doen het niet meer uit dat topicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 'Ansswa !
Jaa ik las et net in dat 1e topicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij had iemand nog gebeld adhv dat nummer wat je op die ruit ziet of niet?
Oja dat topicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij had iemand nog gebeld adhv dat nummer wat je op die ruit ziet of niet?
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Die foto's van die gast in dat bubbelbad met champagne was echt epic![]()
Ah de eerste autist die nooit buiten komt heeft zich gemeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:
Zij ronselen wel meiden.. de meeste fokkers kunnen daar echter enkel over dromen
Respect !
Ja ik droom er elke nacht over om eerst een onschuldig meisje in te palmen en vervolgens haar leven te verwoestenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:
Zij ronselen wel meiden.. de meeste fokkers kunnen daar echter enkel over dromen
Respect !
Als je met bijvoorbeeld een aston martin even op een zaterdag avond naar de lokale uitgaanscentrum rijdt hier heb je binnen no-time een tiental 16'jarige hoertjes die wel interesse in je hebbenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef Flammie het volgende:
Respect !
Gadverdamme.quote:
En dan ook nog per chick he, moet je nagaan als je er een stuk of tien hebt rond lopen.quote:
dinnetje!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Michielos het volgende:
de meeste mensen die hierover klagen rukken zich elke avond huilend in slaap van ellende, enkel omdat ze nog nooit een dinnetje gehad hebben.
Ik ruik een gouwe handel!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dan ook nog per chick he, moet je nagaan als je er een stuk of tien hebt rond lopen.
Ik associeer het met schoolpleinen en kleffe snoepjes. Zal aan mij liggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
schattig woordje toch?
ik associeer et met gays en anale kontseksquote:Op zondag 17 januari 2010 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik associeer het met schoolpleinen en kleffe snoepjes. Zal aan mij liggen.
"Anale kontseks"quote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik associeer et met gays en anale kontseks
Leven te verwoesten? DIe meiden kunnen elke dag neuken man en nog betaald krijgen ervoor ook!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja ik droom er elke nacht over om eerst een onschuldig meisje in te palmen en vervolgens haar leven te verwoesten
anale kontseksgays noemen elkaar ook 'dinnetje'?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik associeer et met gays en anale kontseks
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef Michielos het volgende:
die meiden willen toch lekker stoer doen? lekker neuken. nu kunnen ze neuken en praten jullie over " verwoeste levens" , schei toch uit
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
Leven te verwoesten? DIe meiden kunnen elke dag neuken man en nog betaald krijgen ervoor ook!
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef Michielos het volgende:
die meiden willen toch lekker stoer doen? lekker neuken. nu kunnen ze neuken en praten jullie over " verwoeste levens" , schei toch uit
Geniet van de zojuist geopende wereld en leer hem stapje bij stapje ontdekkenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
anale kontseksgays noemen elkaar ook 'dinnetje'?
Ja jij zal het wel weten dan, voor mij gaat er een hele nieuwe wereld open.
Mensen die 'dinnetje' zeggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Michielos het volgende:
de meeste mensen die hierover klagen rukken zich elke avond huilend in slaap van ellende, enkel omdat ze nog nooit een dinnetje gehad hebben.
Hij is wel echt baas trouwens hij heeft gewoon swa in zn naam zittenquote:
Opzich is et wel grappigquote:Op zondag 17 januari 2010 15:05 schreef Synthesist het volgende:
het is crimineel, onrespectvol. laat ze die gasten afknallen
maar het is ook slim
Je vraagt je ook af hoe leeghoofdig die wijven zijn ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Opzich is et wel grappig![]()
![]()
op een rare manier
Dit brengt mij weer bij een struikelblok betreffende de evolutie theorie.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vraagt je ook af hoe leeghoofdig die wijven zijn ja.
Het staat nog net niet op hun voorhoofd getattoeerd hoe fout ze zijn
Ik ookquote:
latino chicksquote:Op zondag 17 januari 2010 15:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Lekker wijf
Die tietenDie lange donkere haren
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie net dat het een kerel is joh
Moet je 't daar echt van hebben dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef Flammie het volgende:
Die hoertjes willen geneukt worden en hebben van hun hobby hun werk gemaakt. Er zijn veel mensen die hier slechts van kunnen dromen. Ze staan daar om geneukt te worden en ik zal dan ook niet schromen om daar eens even naar binnen te lopen om hun te geven wat ze willen
idd. 5000 per dag verdienen, eigen zwembad en shit. kan heel fok volgens mij enkel van dromenquote:
En nu een paar jaar het zaad van een paar bonkige negers mogen ontvangen in de cel. Nee dank je.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd. 5000 per dag verdienen, eigen zwembad en shit. kan heel fok volgens mij enkel van dromen
Er zijn er zat die er gewoon mee wegkomenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En nu een paar jaar het zaad van een paar bonkige negers mogen ontvangen in de cel. Nee dank je.
Het feit dat jij genot lijkt te halen uit seksueel misbruik vind ik best zorgwekkend.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er zijn er zat die er gewoon mee wegkomenHet is ook gewoon lekker fair... die meisjes willen stoer neuken elke dag en dat kunnen ze voor geld. Iemand zorgt er voor dat zij kunnen neuken voor geld elke dag en verdient er ook een aardige duit aan
heerlijk!
geloof je 't zelf? 5000 per dag is lekker loon, hoe dan ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En nu een paar jaar het zaad van een paar bonkige negers mogen ontvangen in de cel. Nee dank je.
Ze zagen een business model, ze hadden alleen wat geweld nodig om er een succes van te maken. Hadden ze wat meer tijd genomen waren ze er nog mee weg gekomen ook. we praten nu over wat mishandelingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Opzich is et wel grappig![]()
![]()
op een rare manier
Het is gewoon paradijs voor iedereenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het feit dat jij genot lijkt te halen uit seksueel misbruik vind ik best zorgwekkend.
Turkije laat zich ook weer is van z'n beste kant zien hier inquote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Synthesist het volgende:
nouja, als het jou dochter is zou je anders piepen.
dit valt onder vrijheidsberoving en mensenhandel. die Baran gaat zeker 10 jaar brommen, z'n geld zal ie grotendeels kwijt zijn, pakt Turkije het niet af, dan plukt Nederland hem wel.
Als Turkije gehoor geeft aan de Nederlandse oproep om die crimineel daar zijn straf uit te laten zitten wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Turkije laat zich ook weer is van z'n beste kant zien hier in
Ik heb eventjes in een Turkse cel gezeten en het was echt niet heel erg hoor... (Ik heb 1.5 maand gezeten)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Als Turkije gehoor geeft aan de Nederlandse oproep om die crimineel daar zijn straf uit te laten zitten wel.
10 jaar in een turkse cel
emotie als argument gebruiken om te spreken "van een objectief rechtssysteem".quote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Synthesist het volgende:
nouja, als het jou dochter is zou je anders piepen.
dit valt onder vrijheidsberoving en mensenhandel. die Baran gaat zeker 10 jaar brommen, z'n geld zal ie grotendeels kwijt zijn, pakt Turkije het niet af, dan plukt Nederland hem wel.
Ind eerst vinden ze et geweldig al die kado'tjes enzo en stiekem vinden ze et wel geilquote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
emotie als argument gebruiken om te spreken "van een objectief rechtssysteem".schei toch uit man. Ze willen 't uiteindelijk zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |