Die meisjesschoentjes bedoel je? Ja, ze zien er wat stug uit.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef Wampi het volgende:
ja vond ik ook, alleen zien ze eruit alsof ze met touw gehaakt zijn vind ik
die zijn ook erg leuk jaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
En deze voor jongetjes!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn Queu wordt steeds langer.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef trui het volgende:
tsja, ze heeft toch zelf de haakvariant gemaakt? ik vind dat ze daar best wat aan mag verdienen op zich hoor.
mooi zijn ze geworden, wampi!
de stippen zitten erop:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef trui het volgende:
tsja, ze heeft toch zelf de haakvariant gemaakt? ik vind dat ze daar best wat aan mag verdienen op zich hoor.
mooi zijn ze geworden, wampi!
de stippen zitten erop:
[ afbeelding ]
In Kronenburg, daar woon ik namelijk vlak naastquote:Op zondag 17 januari 2010 16:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar ben jij dan bij de Zeeman en Wibra geweest?
leuk, ik vond dat met 9 vakjes de tas te klein werdquote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef Muck het volgende:
Ik ben helaas het kabeltje kwijt van mijn telefoon, maar als ik de kans krijg, zal ik de foto's van mijn granny squares eens uploaden. Ik heb roze, paarse, lichtblauwe en lichtgele wol gebruikt en ze zijn eigenlijk best cool geworden
Ik heb dat tweede patroon aangehouden en de ene helft geel-paars-blauw-roze gemaakt, en de andere helft roze-blauw-paars-geel.
edit: even een paint om mijn wartaal wat duidelijker te maken
Mijn GS (de kleuren zijn niet zo fel als in de tekening hoor, ik hoef geen schele hoofdpijn te krijgen van mijn accessoires.)
[ afbeelding ]
en die wil ik in dit verband aan elkaar fröbelen om er een tas van te maken;
[ afbeelding ]
mocht iemand me willen stenigen voor mijn lousy paint skills, dat is je goed recht
hier is ie nog een keer:quote:Op maandag 18 januari 2010 09:34 schreef Koningin het volgende:
Trui, ik kan je paddestoel niet zien...
ohquote:Op zondag 17 januari 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Deze zijn ook zo cute!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |