Misschien wil ik ook nog wel wat bestellen. Kan alleen vanavond pas gaan kijken op de site want druk, druk, drukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef Ynske het volgende:
zat nog eens bij Robbelien rond te snuffelen. maar Opdrachten tot ¤ 10,- (excl. b.t.w.) worden niet in behandeling genomen.zoveel heb ik nu ook weer niet meteen nodig
Heb ff gegoogled, maar kom er geen tegen die 19,0 is, dikste is 10quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:35 schreef trui het volgende:
haha bestaan die!met recht een 'speed hook'!
en daar hadden ze Gedifra Cortina, die roze met paarse? (kleur 3490) voor haaknaald 6 - 7?quote:
k heb daar zelf met de rode variant in de handen gestaan. dus ga er vanuit dat ze m daar ook in die rose variant hebben. misschien eens bellen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:14 schreef mijsje het volgende:
[..]
en daar hadden ze Gedifra Cortina, die roze met paarse? (kleur 3490) voor haaknaald 6 - 7?![]()
alleen klein min-puntje, ik kom niet in Utrecht... kom jij ook naar de haakmeet, zodat we iets kunnen regelen? of zou je 2 bollen willen halen en me opsturen, dat ik je dat dan overmaak?
dat is het ook welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel me nu iets heel zachts en knuffeligs voor
bij hobbydoos.nl hebben ze wel nr 20 hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled, maar kom er geen tegen die 19,0 is, dikste is 10
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:37 schreef trui het volgende:
[..]
bij hobbydoos.nl hebben ze wel nr 20 hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |