Je punt is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef Blik het volgende:
'President Sri Lanka wint verkiezingen'
Inderdaad een veilig en rustig land...
Mijn punt is dat je allerlei fantastische landen zoals Maleisië of Indonesië afwijst omdat er moslims zijn, maar vervolgens overweeg je wel op vakantie naar een land wat bol staat van de schending van mensenrechten (Myanmar), of een land waar volop strijd is met een guerrilla-beweging (Sri Lanka). En dat die strijd alleen in het Noorden is betekent natuurlijk niet dat er geen aanslagen in het zuiden gepleegd kunnen worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:55 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Je punt is?
Er zijn in het noorden een paar onruststokende tamils, en voor het noorden gold al jaren een negatief reisadvies, dus we waren sowieso niet van plan gebieden met negatieve reisadviezen te bezoeken.
Precies wat jij zegt! Zoals ik al eerder aangaf, Noordelijke acties kunnen ook in het Zuiden negatief aankomen. Ik vind het gewoon dom en naief.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je allerlei fantastische landen zoals Maleisië of Indonesië afwijst omdat er moslims zijn, maar vervolgens overweeg je wel op vakantie naar een land wat bol staat van de schending van mensenrechten (Myanmar), of een land waar volop strijd is met een guerrilla-beweging (Sri Lanka). En dat die strijd alleen in het Noorden is betekent natuurlijk niet dat er geen aanslagen in het zuiden gepleegd kunnen worden.
Malediven is een moslimland, dus dat is niks voor TSquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef Tahiti het volgende:
@ TS, jammer dat je niet naar de Filippijnen gaat maar in ieder geval veel plezier in Sri Lanka, en probeer, indien mogelijk, ook de Malediven te bezoeken.
Volop strijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je allerlei fantastische landen zoals Maleisië of Indonesië afwijst omdat er moslims zijn, maar vervolgens overweeg je wel op vakantie naar een land wat bol staat van de schending van mensenrechten (Myanmar), of een land waar volop strijd is met een guerrilla-beweging (Sri Lanka). En dat die strijd alleen in het Noorden is betekent natuurlijk niet dat er geen aanslagen in het zuiden gepleegd kunnen worden.
En heel toevallig is de oppositieleider omsingeld door 400 man van het leger in het hotel waar die zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Volop strijdKom op zeg.
Het enige wat nu toevallig aan de gang is zijn de verkiezingen, en die zijn eerlijk gewonnen door de regerende partij.
Die 400 man zijn juist de mensen van Fonseka waaronder deserteurs uit het leger. Logisch dat de regering een gebouw omsingelt als er een militie van 400 man sterk zich in een hotel in de hoofdstad bevind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef Blik het volgende:
[..]
En heel toevallig is de oppositieleider omsingeld door 400 man van het leger in het hotel waar die zit
either way, des te meer reden om te zeggen dat het land niet echt in een stabiele situatie zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Die 400 man zijn juist de mensen van Fonseka waaronder deserteurs uit het leger. Logisch dat de regering een gebouw omsingelt als er een militie van 400 man sterk zich in een hotel in de hoofdstad bevind.
Bron: http://www.timesonline.co(...)a/article7004082.ece
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef MoneyTalks het volgende:
En over Myanmar, die schending van mensenrechten wil ik eerst met mijn eigen ogen zien, en niets wijst erop dat de rechten van toeristen worden geschonden, integendeel. In moslimlanden ben je als toerist niet veilig, in sommige moslimlanden word je al in de gevangenis gestopt als je seks hebt met je vriendin als je niet bent getrouwd.
Hier heb je een punt. Het feit dat ik naar Sri Lanka ga, is inderdaad een keuze!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar hey, blijf je keuze vooral verdedigen.
Eigenwijze drol, je bent gewoon uitgeluld en deze poging om de discussie om te draaien is gewoon triest. Het zijn niet onze wereldvreemde ideeën die ter discussie staan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hier heb je een punt. Het feit dat ik naar Sri Lanka ga, is inderdaad een keuze!
Ik ben nergens toe gedwongen, en Sri Lanka lijkt mij een ontzettend mooi land. Ik ken een paar mensen die er zijn geweest, en die raden het ten zeerste aan.
Dat jullie je blijkbaar laten afschrikken door de politieke situaties in landen zegt meer over jullie dan over mij
Je begrijpt er echt niks van hè?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hier heb je een punt. Het feit dat ik naar Sri Lanka ga, is inderdaad een keuze!
Ik ben nergens toe gedwongen, en Sri Lanka lijkt mij een ontzettend mooi land. Ik ken een paar mensen die er zijn geweest, en die raden het ten zeerste aan.
Dat jullie je blijkbaar laten afschrikken door de politieke situaties in landen zegt meer over jullie dan over mij
Dan was ik wel naar Bulgarije of Montenegro gegaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:03 schreef Svyatagor het volgende:
Het gaat je kennelijk ook helemaal niet om de cultuur maar alleen om het strand en het goedkope leven.
Staan mijn ideeën ter discussie dan? Als ik niet naar islamitische landen wil omdat de islam mij niet aanstaat, dan is dat mijn goed recht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenwijze drol, je bent gewoon uitgeluld en deze poging om de discussie om te draaien is gewoon triest. Het zijn niet onze wereldvreemde ideeën die ter discussie staan.
Welnee. Jij zegt er in eerste instantie voor te kiezen om niet naar een zogenaamd 'moslimland' te gaan omdat het daar onveilig zou zijn, je er geen seks zou kunnen hebben, je vreest voor een bomgordel en wat al niet meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef MoneyTalks het volgende:
helaas staan je ideeën wel ter discussie hier, of je het leuk vindt of niet. Van wat ik heb gezien tot nu toe:quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Staan mijn ideeën ter discussie dan? Als ik niet naar islamitische landen wil omdat de islam mij niet aanstaat, dan is dat mijn goed recht.(en daar valt weinig aan te veranderen, zeker niet door een discussie op FoK!)
Het is ons goed recht om jou kleingeestig te vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Staan mijn ideeën ter discussie dan? Als ik niet naar islamitische landen wil omdat de islam mij niet aanstaat, dan is dat mijn goed recht.(en daar valt weinig aan te veranderen, zeker niet door een discussie op FoK!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |