Ik wacht wel..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de twee landen die jij als onveilig aanmerkt, kan ik er ook twee posten, dus niks uitgeluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging over de veiligheid en dit zijn wel degelijk veilige landen. En een land moet geen typisch backpackland te zijn om goed te kunnen backpacken. Het is alleen een grotere uitdaging om accomodatie en vervoer te vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Die landen die jullie noemen zijn ook echt van die typische goedkope veilige backpacklanden
Je hoeft niks meer aan te raden, ik heb al een reisje door Sri Lanka geboektquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:21 schreef Klonk het volgende:
Met de gedachtegang van TS zou ik een reisje door zuid-oost Drenthe willen aanraden
Tofquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Je hoeft niks meer aan te raden, ik heb al een reisje door Sri Lanka geboekt
Dat wilde je toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Die landen die jullie noemen zijn ook echt van die typische goedkope veilige backpacklanden
Ik was dan ook sarcastisch in mijn vorige postquote:
Vreemd, want moslimlanden waren per definitie onveilig toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:36 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik was dan ook sarcastisch in mijn vorige post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik, maar wilde het toch nog even kwijt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb mijn tickets voor Sri Lanka al lange tijd binnen
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Thailand lijkt een stap terug vergeleken met Vietnam.
Ameland is voor jouw een goed ideequote:Op zondag 17 januari 2010 12:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben voor deze zomer op zoek naar een vakantiebestemming voor 2 personen. Ik ben afgelopen jaar wezen backpacken met mijn vriendin in Vietnam, en dat is ons erg goed bevallen. Dus we willen weer zo'n soort vakantie (het land doortrekken en het liefst gewoon slapen in cheap hotelletjes/guesthouses).
Nou hebben we een aantal eisen waar het mooi zou zijn als de vakantiebestemming eraan kan voldoen:
- goedkoop leven daar (accommodatie en eten/drinken moet niet te duur zijn, we zijn studenten)
- liefst zon/strand
- zo min mogelijk islam (indonesië en maleisië vallen bijv. hierdoor al af)
- ver weg (liefst buiten Europa, tenzij iemand een hele goede suggestie heeft)
- veilig (we hebben geen zin om beroofd te worden of opgelicht door politie)
Als jullie een tip hebben horen we het graag, we hopen hier een paar mooie suggesties uit te krijgen
Cambodja en Laos lijken misschien wel op Vietnam, maar de rest echt niet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Anyway, landen waar ik zelf aan dacht zijn o.a. Sri Lanka, Nicaragua, Panama. China, Cambodja en Laos lijken me ook leuk, maar me vriendin is bang dat het teveel op Vietnam lijkt en wil wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |