BJ, ik zei niets over aandacht of complimentjes. Ik vind alleen dat je op een eigen blog ofzo kan schrijven wat je wil, en dat er op zo'n forum toch wel behoefte is aan posts met inhoud die anderen ook interesseert. En na twintig keer "ik zit te kolven" moest ik even kwijt dat ik het nou wel weet, en dat ik ook niet elke scheet die ik laat meld op Fok. Schrijven gaat om weglaten, zei mijn leraar creatief schrijven. That's all.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames.. jammer dat sommige van jullie zich irriteren aan mijn posts. Ik poste gewoon wat mij bezig houdt en aangezien mijn dagen de laatste tijd uit weinig anders bestaan.. komt dat vrij regelmatig op hetzelfde neer. maar zal het niet meer posten...En het heeft niets te maken met gebrek aan aandacht of behoefte aan complimentjes.. (weet ook niet meer wie dat zei; maar beetje jammer als je echt zo denkt...)
ok.. die hebben we weer gehad.
Hoe is het verder met Sorboo en Isabeau?
& Mefke? hoe is het met jou en je kleintje?
Bedankt miss, 't plaatst alles wat meer in perspectief. Weet je, op het consultatiebureau riepen ze ook maar wat in het wilde weg. Ik voel me dara echt niet prettig. Uiteindelijk heb ik meer aan mensen in de zelfde levensfase met praktijkvoorbeelden!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje, wat een stomme verpleegkundige. Hoe komt ze erbij om zoiets voor te stellen.
Het idee van ziektewet is er wel een, maar de manier waarop dat gebracht wordt, vind ik persoonlijk ook niet erg charmant.
Hier bleek het toch echt een kwestie van doorzetten, fles aanbieden als ik weg ben, maar echt als laatste voor ik ging werken goed voeden en meteen als ik thuiskwam. Ik ga nog steeds standaard een uur eerder naar huis om te kunnen voeden, terwijl Senna nu behoorlijk begint te drinken. Dus dat is zeker een optie! Je hebt gewoon recht op die twee uur! Als je voor je kolven bijv maar een half uur nodig hebt op je werk en je luncht achter je bureau (als dat kan) of je gebruikt lunchtijd als kolftijd, dan kun je gewoon 1-1,5 uur eerder naar huis. En op zich kan een kindje best een uurtje of 8 zonder drinken, want dat kunnen ze 's nachts ook als ze slapen!
Ach meid, het is ook hartstikke lastig. En als jij je er beter bij voelt om je ziek te melden, moet je dat zeker doen. Je meisje gaat nu even voor alles, en je eigen welzijn is daarbij ook erg belangrijk
Goed bezig!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit naar As The World Turns te kijken.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
En ehm, even soort van genant vraagje voor de mama's met lang haar... treffen jullie ook wel ns haar aan in de luiers van je kindje?ik check, check en dubbelcheck of ze geen haren van mij vast heeft in haar knuistjes of dat er geen haren liggen op haar kleed enzo. Maar toch hè... ik tref ze regelmatig in de luiers aan
![]()
en wat nog veel erger is, soms hangt er zo'n haar uit nog ook en dan moet k die eruit trekken
![]()
![]()
sorry voor de ranzigheid maar ik vroeg me even af of ik me hier druk om moet maken of dat het normaal is.
Ik kreeg gedurende mijn verlof steeds meer behoefte om mijn handen vrij te hebben om simpele dingen te doen zoals stofzuigen en de was doen. Gelukkig slaapt Ivan nu overdag gerust een paar uur achter elkaar in zijn eigen bed, want daardoor lukt dat ook. Het lijkt me volkomen normaal dat het heel veel van je vergt om fulltime te kolven, en ook dat je op een bepaald moment behoefte krijgt om je wereld weer wat groter te maken, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
En het spijt me wel; maar ik moet toch iets over het kolven posten. Het valt me namelijk af en toe best even zwaar. Elke 3 uur ben ik overdag aan het kolven en tussendoor moet Evie ook drinken en moeten er ook nog andere dingen gebeuren.. Merk dat het best vermoeiend is.
Ga wel proberen om dit tijdens mijn verlof vol te houden; maar weet niet hoe het zou moeten als ik aan het werk ben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |