Manlief noemt Isabeau gewoon 'Lekker wijf"
Ik wil eerst even zeggen dat ik normaal een heel erg positief, opgewekt persoon ben.. Maar nu zit ik er echt even helemaal doorheen. Van mijn bezoek aan het consultatiebureau ben ik geen steek wijzer geworden. De verpleegkundige had als advies om Isabeau gewoon helemaal cold turkey van de borst af te laten kicken. Gewoon alleen maar de fles aanbieden en als ze écht honger krijgt dan pakt ze hem wel. En dan de huisarts inseinen voor het geval ze uit dreigt te drogen

Sorry, ik vind dat barbaars en dat gaat zó tegen mijn gevoel in! Noem mij maar een softie, maar dit kan ik niet. Andere optie die ze voor me had was "Kennelijk wil ze niet dat je gaat werken, misschien moet je voorlopig gewoon thuisblijven" Heb haar nog net niet gevraagd of zij dan mijn hypotheek zou betalen.

Alsof het allemaal zo eenvoudig is.
De arts was iets constructiever. Adviseerde om op het kdv de fles aan te blijven bieden, maar daarnaast ook moedermelk met rijstebloem per lepel te geven. Zodat haar buikje wat voller zit. En ze adviseerde mij om eerder naar huis te gaan (en dat kan natuurlijk wel met die twee uur per dag die ik heb om te voeden).
Vervolgens werd er nog een afwijking in haar rechterheupje ontdekt. Niet schokkend, maar wel aanwezig. Isabeau krijste ondertussen zo hard dat de ramen bijna sprongen (zelf aanleggen ging niet meer) en als klap op de vuurpijl mochten er nog even twee prikken in. Ze ligt nu afgepeigerd in bed (zal dus zometeen wel weer klaarwakker zijn). Mijn man was helemaal over de zeik. We gingen het al op elkaar afreageren, dus die heb ik maar naar de sportschool gestuurd (dat helpt

).
Ik weet gewoon écht niet meer wat ik er mee aan moet.