abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77015436
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Troel het volgende:
Wat is het verschil tussen inbakeren en inbakenen dan?
Wat ik uit het filmpje op kon maken is inbakenen het kindje in foetushouding dwingen met je handen. Maar op internet kan ik het niet vinden.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:53:22 #252
5428 crew  miss_sly
pi_77015585
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Troel het volgende:
Wat is het verschil tussen inbakeren en inbakenen dan?
Zoals ik het begreep uit die uitzending, is inbakenen een manier van de baby vasthouden in foetushouding: beentjes opgetrokken, kinnetje op de borst, bolle rug en dan op de zij op een tafel in de kromming van de arm van de manueel therapeut. Dit kindje is hier dus aan overleden, omdat door het kinnetje op de borst te doen, de ademhaling tot stilstand is gekomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77015785
Die vent heeft dat meisje dus gewoon vermoord Vreselijk zeg, echt vreselijk..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77016108
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Ja, gatverdamme. Ik zit het nu te kijken.Ben er helemaal naar van
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77016288
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gehad! Jullie hebben waarschijnljik een heel heftige toeschietreflex. Met kolven is dat vast fijn, maar met de gewone voedingen zo te horen niet. Zo is er ook altijd iets.
mwah, ik heb voor het kolven syntospray nodig. Met live voeden is het idd een ander verhaal, gisteren nog per ongeluk de ramen 'gelapt'
Incantrix symptomen kan je hier nalezen.

Mefke wat eng zeg! Leek hij er zelf ook wat van mee te krijgen of denk je dat ie er volledig doorheen sliep?

Davinia je bent zeker niet ontaard als je daarvan niet onder de indruk bent. Top toch, dat dat voor jullie goed werkt? Het is hier gewoon een iets ander verhaal: we zijn al sinds de geboorte alleen maar bezig met krampen, winden en poepen en de daarbij behorende hysterie. Zodra de ene luier gevuld is, gaan we door met persen en krampen en huilen voor de volgende.

Xenia alweer in de lappenmand Wat sneu voor je meisje zeg en wat verrot dat je maar niet uit de zorgen komt op deze manier. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

BJ oxytocine (=syntocinon) zorgt alleen voor het toeschieten. Voor productieverhoging heb je domperidon als ondersteunende medicatie.

Faja welkom en nog van harte gefeliciteerd!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:14:59 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77016524
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:57 schreef Vlindur het volgende:
denk je dat je naar een deskundige gaat
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:23:18 #257
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77016844
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:31 schreef Ahava het volgende:

[..]

Ik ben ook erg geschrokken van deze uitzending inderdaad. Alleen ging het niet om inbakeren maar om inbakenen, om misverstanden te voorkomen.
Oops, dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry hoor.

Ik zou zeker geen misverstanden daaromtrent willen veroorzaken, het is allemaal zo al erg genoeg. Al overlijdt er maar één babietje door dergelijk gemanipuleer met die kleine lijfjes, dan is dat er toch een teveel in mijn ogen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77017109
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:09 schreef WupWup het volgende:

[..]

mwah, ik heb voor het kolven syntospray nodig. Met live voeden is het idd een ander verhaal, gisteren nog per ongeluk de ramen 'gelapt'
Incantrix symptomen kan je hier nalezen.
Ja, kolven is zo stom dat de TSR niet komt he?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77017188
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

denk je dat je naar een deskundige gaat
Ja, maar ook die oudere man, die is nu gedeeltelijk blind! Triest hoor!

Rienk ligt weer in bed. Het arme ding spuugt steeds alles (denk ik) terug
pi_77017953
He bah wat een nare verhalen. Dan maar gewoon naar een "echte" dokter als het nodig is.
Rienk, mannetje, rustig aan joh, je moet wel lekker eten en het dan ook binnen houden. Vlindur ook een knuffel, naar om je kereltje zo te zien. Slaapt ie wel goed nu, of is dat ook drama?

Zojuist wat adviezen van jullie geprobeerd, Minke was weer aan het winden en huilen... lopen, sussen, zingen en lekker schommelen, en dan als ze bijna slaapt, de box in met een dekentje onder billetjes/beentjes voor de verhoging. Woehoe, het werkt! Tnx meiden!
pi_77018657
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, kolven is zo stom dat de TSR niet komt he?
ik krijg ook meestal geen tweede tsr voor elkaar, dus krijg de boel ook niet leeggekolfd

Heb net die Zembla-aflevering gezien. Wat afschuwelijk zeg, van dat baby'tje. In aansluiting daarop: ik heb Emma ook nooit in de kommahouding gedragen in de doek, want kin op borst. Daarom ben ik ook geen fan van die hangzakken (mini monkey's oid?), maar misschien is dat totaal ongegrond
pi_77018771
Lijnloos, hij heeft van 11.45 tot 14.40 geslapen en daarna steeds maar even, langst is 3kwartier denk ik. Allemaal prima, als hij vanavond maar doorslaapt.. Hij drinkt nu weer
pi_77018835
Fijn dat het werkt Lijnloos!

Faja welkom met Dijon

Xeentje toch, arm poppetje sterkte en heel heel veel beterschap
ik hoop echt dat je er zo bovenop bent en dan voorlopig even niet meer ziek bent. Arm ding.

Ik had vanmiddag een hysterisch meisje in de trein oooooh
voelde me net een hondenbezitter "doet ie anders nooit hoor!"
maar nee serieus, ze had het ineens hélemaal gehad en zette het op een brullen, niets was goed, ze moest en zou uit die doek, wilde niet gevoed worden, wilde niks. Pfff, ik kreeg het er spaans benauwd van. Vooral ook omdat de halve trein je aankijkt alsof je een misdaad hebt begaan
Dus maar met t gebakje zo op de arm naar de bus toegelopen en naar huis, wat een gezeul zeg. En al die mensen die je dan aankijken tsk... dat dóe je toch niet, je kind zo in alleen een vestje en zonder kinderwagen
oh my, ik geloof echt dat ik me in mn prille moederschap nog nooit zó slecht heb gevoeld...

enneh... thuis... dikke lach naar papa en lekker liggen brabbelen. Dan wel hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77018928
Oh, huuphuup, erg is dat
pi_77018979
"Doet ie anders nooit"

Arme jullie
pi_77019003
Hè bah, wat een nare verhalen.

Xenia, hoe is het nu meid?

Ik ben een uur eerder naar huis gegaan en heb op het KDV Isabeau gevoed. Ze was 's middags wat huileriger (hongeriger) geweest. Niet uit de fles gedronken natuurlijk en de lepeltjes melk met rijstebloem gaan ook moeizaam. De leidster gaf aan dat ze het zielig vindt voor Isabeau... Ja ik ook maar dit is echt even het enige wat ik kan bedenken. En wil ze ooit die fles gaan pakken, dan moet ze toch een beetje honger krijgen denk ik.

Ssserpente, ik oefen altijd met de fles als ze al bij mij gedronken heeft. Dan is ze inderdaad rustiger. Maar ja, op het KDV kan dat dus niet.

Een vriendin van me is verpleegkundige en zij opperde om het met een spuitje te proberen. Ach ja, wie weet!
pi_77019077
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef lily het volgende:
Oh, huuphuup, erg is dat
ja en daar zit je dan hè, met ontblote borst in de trein terwijl tig man je op je vingers kijkt...

nouja goed, het hoort er ook bij I guess en we leven nog haha.

Wel minder leuk bericht van mn verzekering, volgens hen krijg ik de osteopaat niet vergoedt. Volgens mn polisvoorwaarden wel dus daar moeten we nog maar ns nodig over bellen. Maar als ik het echt niet vergoed krijg vind ik het wel prima dan bel ik de afspraak voor over anderhalve week af. Vond het toch al niet zo heel erg nodig en die 80,- kan ik wel anders besteden. wel 240,- gat in mn budget nu grrr

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 19-01-2010 18:51:50 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77019091
Sorbo, en als jij met haar oefent op het kdv tussendoor (of is dat al gezegd/geprobeerd)?
pi_77019115
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef lily het volgende:
En als jij met haar oefent op het kdv tussendoor (of is dat al gezegd/geprobeerd)?
Hoe bedoel je dat?
pi_77019175
Dat jij haar op het kdv de fles geeft...
pi_77019239
huup, geen vergoeding (en 240 euro uit je budget....bwuh )
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 18:30:04 #272
5428 crew  miss_sly
pi_77019618
ow huup. wat een ellende in de trein en dan die blikken...
vervelend van de verzekering.

xenia, hoe was het bij de arts, of heb ik daar overheen gelezen?
pi_77019736
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef lily het volgende:
Dat jij haar op het kdv de fles geeft...
Oh zo, ik kan niet tussendoor naar het KDV, het KDV is in mijn woonplaats en ik werk te ver van mijn woonplaats om dat te kunnen doen. Ja het zóu wel kunnen, maar dan kan ik die tijd beter gerbuiken om te voeden en krijg ik een wel heel onmogelijke werkdag.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 18:34:32 #274
5428 crew  miss_sly
pi_77019797
sorbootje, met dat uur dat je nu eerder naar huis gaat, hoeveel tijd zit er dan tussen de voedingen die jij geeft?
pi_77019813
Oh Huup! Ik lees je verhaal nu pas... sorry maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')