Wat ik uit het filmpje op kon maken is inbakenen het kindje in foetushouding dwingen met je handen. Maar op internet kan ik het niet vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Troel het volgende:
Wat is het verschil tussen inbakeren en inbakenen dan?
Zoals ik het begreep uit die uitzending, is inbakenen een manier van de baby vasthouden in foetushouding: beentjes opgetrokken, kinnetje op de borst, bolle rug en dan op de zij op een tafel in de kromming van de arm van de manueel therapeut. Dit kindje is hier dus aan overleden, omdat door het kinnetje op de borst te doen, de ademhaling tot stilstand is gekomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Troel het volgende:
Wat is het verschil tussen inbakeren en inbakenen dan?
Ja, gatverdamme. Ik zit het nu te kijken.Ben er helemaal naar vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Die vent heeft dat meisje dus gewoon vermoordVreselijk zeg, echt vreselijk..
mwah, ik heb voor het kolven syntospray nodig. Met live voeden is het idd een ander verhaal, gisteren nog per ongeluk de ramen 'gelapt'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad! Jullie hebben waarschijnljik een heel heftige toeschietreflex. Met kolven is dat vast fijn, maar met de gewone voedingen zo te horen niet. Zo is er ook altijd iets.
denk je dat je naar een deskundige gaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Die vent heeft dat meisje dus gewoon vermoordVreselijk zeg, echt vreselijk..
Oops, dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:31 schreef Ahava het volgende:
[..]
Ik ben ook erg geschrokken van deze uitzending inderdaad. Alleen ging het niet om inbakeren maar om inbakenen, om misverstanden te voorkomen.
Ja, kolven is zo stom dat de TSR niet komt he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:09 schreef WupWup het volgende:
[..]
mwah, ik heb voor het kolven syntospray nodig. Met live voeden is het idd een ander verhaal, gisteren nog per ongeluk de ramen 'gelapt'![]()
Incantrix symptomen kan je hier nalezen.
Ja, maar ook die oudere man, die is nu gedeeltelijk blind!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
denk je dat je naar een deskundige gaat
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, kolven is zo stom dat de TSR niet komt he?
ja en daar zit je dan hè, met ontblote borst in de trein terwijl tig man je op je vingers kijkt...quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef lily het volgende:
En als jij met haar oefent op het kdv tussendoor (of is dat al gezegd/geprobeerd)?
Oh zo, ik kan niet tussendoor naar het KDV, het KDV is in mijn woonplaats en ik werk te ver van mijn woonplaats om dat te kunnen doen. Ja het zóu wel kunnen, maar dan kan ik die tijd beter gerbuiken om te voeden en krijg ik een wel heel onmogelijke werkdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |