quote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof iemand nu nog denkt dat bij jou alle draadjes nog vast zitten...
Ik ook van jou!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof iemand nu nog denkt dat bij jou alle draadjes nog vast zitten...
Het zal toch niet... dat die poederdoos....quote:Op zondag 7 februari 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bah wat een versie, die Arabische meuk erinIk vind Marlous nog beter te pruimen, dat is tenminste een herkenbaar Tros-klankje
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
Het zal toch niet... dat die poederdoos....
Ik wacht nog even tot ik de live versie van Loekz heb gehoord voordat ik ze afschrijf.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het liedje is veel pakkender, makkelijker en zal volgens mij de Frans Bauer-Tros stemmers ook meer aanspreken.Inclusief haar heupwiegjes.
En die poederdoos ja
![]()
Ik weet nog niet wat mijn keuze wordt, iig niet Loekz.
Qua looks zou ik voor Peggy gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het liedje is veel pakkender, makkelijker en zal volgens mij de Frans Bauer-Tros stemmers ook meer aanspreken.Inclusief haar heupwiegjes.
En die poederdoos ja
![]()
Ik weet nog niet wat mijn keuze wordt, iig niet Loekz.
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik de live versie van Loekz heb gehoord voordat ik ze afschrijf.
Wishful thinking waarschijnlijk, maar toch
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Qua looks zou ik voor Peggy gaanIk ben benieuwd naar haar versie.
Die versie van Vinzzent is ook niet verkeerd, maar ik denk dat dit liedje pakkender is wanneer een vrouw het zingt.
Marlous en vier anderenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Rauzer het volgende:
Maar Marlous en vijf anderen zingen dat nummer dus en dan beslist een jury wie er naar het ESF mag?
Jury heeft de hoofdstem, en publiek in de zaal heeft ook een klein aandeel. En bij gelijke stand mag de Godfather himself de uiteindelijke keuze bepalen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Rauzer het volgende:
Maar Marlous en vijf anderen zingen dat nummer dus en dan beslist een jury wie er naar het ESF mag?
Die gaan zingenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Johnny Logan, Tatjana, George Baker en nog iemand
Al die hippe namen, VinZzzzzent en LoekZzzzquote:Op zondag 7 februari 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Die vier die Urquhart nu noemt is de jury, miscommuniceeeeesjun
Vanavond zingen Marlous, Vinzzent, Sieneke, Loekz en eh... eh....
Nou ja, wie kent ze niet!
Ik moet ineens aan Frizzle Sizzle denken....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:40 schreef Greys het volgende:![]()
Je moet het maar proberen te zien als pure comedy!
Dat is ook echt de enige manier waarop ik die anderhalf uur ga redden - voldoende drank en proberen toch de humor ervan in te zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:41 schreef cptmarco het volgende:
drank op tafel en je hebt een geweldige avond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |