SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja ik denk gister bij het uit de auto springen bij het bos, of vlak er na.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Aw arme Binkie, mss uitgegleden of zich verstapt?
Geef dr maar een dikke knuf.
Is de stinkerd al thuis?
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Een paar jaar geleden werd een van Strega's tantes gecremeerd, loopt daar Menno Buch rond. Blijkt hij aangetrouwd familie te zijn op de een of andere manier.Oh dat dan ik me voorstellen, die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Weet hij hoe die bubble bar heet?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk gister bij het uit de auto springen bij het bos, of vlak er na.
Ze ligt nu lekker te ronken en heeft ook goed gegeten
Maar ze is heel timide en voorzichtig en traag.
De stinkerd ligt in bad met The Wuss, as we speak!
Wees es een lieve vriendin en breng die jongen een pilsjequote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Een paar jaar geleden werd een van Strega's tantes gecremeerd, loopt daar Menno Buch rond. Blijkt hij aangetrouwd familie te zijn op de een of andere manier.Boudewijn hebben wij es in de winkel gehad, die was helaas onwijs chagrijnig, want dat was wel echt mijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
En scrub zijn ruggetje!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wees es een lieve vriendin en breng die jongen een pilsje![]()
Als het nu beter gaat op die pijnstiller niet meer geven daarna he?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat interesseert hem echt niets!quote:
Ja dag, hij moet nog rijden zometeenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wees es een lieve vriendin en breng die jongen een pilsje![]()
Mijn vriend zit zelfs met al die zoete, roze wijven bubble bars in bad, dus daar heb je een puntquote:Op zondag 17 januari 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat interesseert hem echt niets!
Vuur kijken! Whisky! Sigaren! Grom! Man! Borstroffel!
[..]
Ja dag, hij moet nog rijden zometeen
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend zit zelfs met al die zoete, roze wijven bubble bars in bad, dus daar heb je een punt
Een echte vent hoeft zich niet druk te maken om zulke zaken.quote:
Ja, hij kan kiezen hè. Het niet doen omdat het zogenaamd verwijfd is, of het bad induiken waar zijn vriendinnetje al nakend op hem wachtquote:
Ooooh ok, dan zou ik het ook doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij kan kiezen hè. Het niet doen omdat het zogenaamd verwijfd is, of het bad induiken waar zijn vriendinnetje al nakend op hem wacht(niet mijn eigen woorden
)
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij kan kiezen hè. Het niet doen omdat het zogenaamd verwijfd is, of het bad induiken waar zijn vriendinnetje al nakend op hem wacht(niet mijn eigen woorden
)
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh ok, dan zou ik het ook doen.
Ik dacht dat hij lekker zelf stond te trutten met die roze troep, bad voor hemzelf maken, wijntje erbij, CD'tje van Jack Johnson op ofzo
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je je juist weggleed als je samen in bad zatquote:Op zondag 17 januari 2010 14:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wij gaan altijd samen in bad, eigenlijk. Ik kan er niet eens alleen in, want dan glij ik weg![]()
Viespeukquote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je juist weggleed als je samen in bad zat
Kutwijfjequote:Op zondag 17 januari 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
Goodbye, heb je ook zijn rugje gescrubt in het badje en een wijntje er bij?
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
Goodbye, heb je ook zijn rugje gescrubt in het badje en een wijntje er bij?
Dat wou ik maar zeggenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja als je op zo een moment roept "neehee dat doe ik niet, je water is te roohooze " dan ben je pas echt een homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |