Bad vol witte bonen in tomatensaus.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin anders meteen ff over wat Sex voor de Buch fragmenten, hebben we dat ook weer gehad
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bad vol witte bonen in tomatensaus.
De volwassen baby.
Aubergine in en wigwam.
Opblaaspop.
Mijn hemel, wat een ranzig programma wasda....iedereen vond het stom, maar de volgende dag had iedereen het gezien
En die homofiele boerquote:Op zondag 17 januari 2010 13:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die zadelsnuffert en die man met de gladde stofjes
Oh die is me niet bijgebleven, en ja ik heb ze allemaal heus wel gezien destijdsquote:
Het is een tweemanszaak. En volgens mij gisteren een eenmanszaak. Aangezien hij net Eindhoven uitreed en vlak daarna een andere rit had ging het wel heeeeel lang duren voor hij me op kon pikken.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Hadden ze het druk? Soms kun je dan inderdaad beter stoppen met het aannemen van ritten.
Vanmorgen in ieder geval lekker uitgeslapen.
Uhhhhhh.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed...over tot de zondagsorde.
Iemand nog naar de kerk geweest hier?
Huuuuu!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bad vol witte bonen in tomatensaus.
De volwassen baby.
Aubergine in en wigwam.
Opblaaspop.
Mijn hemel, wat een ranzig programma wasda....iedereen vond het stom, maar de volgende dag had iedereen het gezien
Ja! Ikke! Gisteren.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed...over tot de zondagsorde.
Iemand nog naar de kerk geweest hier?
Dat laatste is het belangrijkste. En als ik alleen op de weg ben dan probeer ik het ook ze te regelen dat de klant zelf een ander bedrijf belt. Alleen voor vaste klanten regel ik dan een collega.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een tweemanszaak. En volgens mij gisteren een eenmanszaak. Aangezien hij net Eindhoven uitreed en vlak daarna een andere rit had ging het wel heeeeel lang duren voor hij me op kon pikken.
Al is het wel vreemd dat ze op de website beloven dat ze in zo'n geval een andere taxi laten komen die je voor hun goedkoper tarief vervoert. Maja. Ik ben uiteindelijk daar gekomen.
Ik hoop dat ze die serie nog es op dvd uitbrengenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik net te jong voor Sex voor de Buch ben.
Gadverdamme zeg!
Ja ja!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga er nog es wat koffie in gooien...in de daarvoor bedoelde ingang wel te verstaan
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga er nog es wat koffie in gooien...in de daarvoor bedoelde ingang wel te verstaan
Tis net een duivelsgebroed als ie speelt, maar tis lief bedoeld hoorquote:
Oh die King of Skin gaat echt hard op he?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff uitgebreid poedelen met m'n Lush-pakket.![]()
Het begint overigens aardig in te slinken, ik wil echt zelf ff een keer naar zo'n winkel toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |