abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77045128
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 07:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Altijd leuk.... als je geen ON-TOPIC discussie meer kunt houden, dan gaan we fijn oude koeien uit de sloot halen.

Kom op.
ouwe koeien? Dat ze eens betalen, want tot op heden hebben ze dat niet gedaan. Nieuwe koeien dus. Maar zoals ik al zei is het wel makkelijk roepen. Je wereldbeeld is flink verstoort, mogelijk door een tekort aan buitenlands nieuws in je omgeving. Dat is hier in Indonesie helaas ook een probleem, maar ik doe er toch alles aan om me een beetje op de hoogte te houden.

Ontopic? 75.000 doden las ik eerder vandaag. Stevig.
  Admin woensdag 20 januari 2010 @ 12:30:00 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77047820
Nieuwe schok, 6.1
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 12:36:15 #178
8781 crew  Frutsel
pi_77048100
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe schok, 6.1

Getverdemme...blijft ze ook nix bespaard. Dit is een zware
pi_77048132
Haïti opnieuw getroffen door zware aardbeving

Op het eiland Haïti heeft zich woensdagmiddag opnieuw een zware aardbeving voorgedaan van 6 op de schaal van Richter.
(tijd) - De aardbeving komt net week nadat een eerdere aardbeving van 7 op de schaal van Richter het straatarme land tot puin had herleid.

12:26 - 20/01/2010 Copyright © De Tijd
pi_77048203
Prachtig om te zien dat men nog steeds mensen heeft kunnen redden! Bij ons thuis hebben gisteravond wel een aantal een traantje moeten wegpinken aan het einde van Netwerk.
  Admin woensdag 20 januari 2010 @ 12:38:50 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77048209
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_77048333
Wat moet je dan nog zeggen....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin woensdag 20 januari 2010 @ 12:44:26 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77048423
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef Libereco het volgende:
Prachtig om te zien dat men nog steeds mensen heeft kunnen redden! Bij ons thuis hebben gisteravond wel een aantal een traantje moeten wegpinken aan het einde van Netwerk.
Dat zal na deze beving een stukm minder worden...

pi_77048644
pi_77048753
Sprakeloos..
pi_77048997
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef Libereco het volgende:
de gedachte dat er nog een hoop levenden onder het puin liggen die een langzame hongersdood sterven is voor mij erger.
pi_77049003
Lieve VS, nou is het wel weer genoeg met die aardbevingsmachine van julie
pi_77049164
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:58 schreef ASroma het volgende:

[..]

de gedachte dat er nog een hoop levenden onder het puin liggen die een langzame hongersdood sterven is voor mij erger.
Absoluut! Maar dat kleine beetje hoop en de kracht van de reddingswerkers en de bevolking om levens te redden is mooi om te zien.
pi_77049196
Laat het trouwens alsjeblieft niet regenen. Dan neemt de kans op modderstromen toe .
pi_77049199
Een wat positiever bericht van de juf van mijn kinderen vanuit Haiti:
quote:
Nog maar een week geleden.. Het voelt zoveel langer!! En toch ook nog maar heel kort geleden.. Wat is er in de tussentijd veel gebeurd en wat gaat er nog veel gebeuren.
Soms maken alle dingen die er gaan gebeuren wel bang. GLA was een veilige, vertrouwde plek voor mij. Maar zal dat over een paar weken nog zo zijn?? Ze willen proberen alle kinderen het land uit te krijgen.. Nederland heeft toegezegt, misschien dat die kinderen vandaag nog vertrekken, en anders morgen. Ook Amerika is akkoord!! Luxemburg vliegt samen met Nederland.. En dan blijven alleen Frankrijk en Canada nog over. Wat als zij ook ja zeggen? Dan betekend het dat alle vertrouwde gezichtjes naar hun familie gaan.. Wij zullen genoeg nieuwe kinderen/mensen binnen krijgen om voor te zorgen, maar zal GLA dan nog hetzelfde zijn?? Het maakt me onzeker dat ik niet weet wat er precies gaat gebeuren, wanneer ik van welke kinderen afscheid moet nemen.. De tijd zal het leren!

Wat ik al zei, de Nederlandse kanjertjes zouden vandaag vertrekken. En misschien gaat dat nog lukken, maar dat is niet zeker. Het vliegtuig heeft nog geen tijd gekregen om te landen, dus het kan zijn dat het morgen gaat worden. Wat moet dit voor de ouders ook moeilijk zijn! Niet wetende of jou kind woensdagochtend wel op Schiphol aankomt. Tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk tijd met hen door te brengen. En ja, ik heb daarin m’n favorieten die hier bijna de hele dag bij me zijn Wat zal ik hen missen!! Maar gelukkig is Nederland maar een klein land

Pastor Joel, waar wij normaal elke zondag een kerkdienst hebben, heeft deze week veel tijd doorgebracht in de zwaar getroffen gebieden. Zijn verhalen maken me zo verdrietig! Zoveel mensen op straat die hulp nodig hebben en maar zo weinig hulpverleners!! Hoop echt dat dit snel goed op gang komt en beter wordt georganiseerd. Want op deze manier gaat het helemaal de verkeerde kant op! Je hoort nu al zoveel verhalen over plunderingen, schietpartijen, etc. Nederland kan dan nog zoveel geld inzamelen, er moet vooral iets mee gedaan worden, nu! Ik hoop dat iedereen dat snel beseft.

En dan al die lieve berichtjes die ik nog steeds krijg.. Die doen me zo goed!! Zelfs van volkomen vreemden krijg ik de liefste woorden toegestuurd! Dat is echt zo’n grote steun.. En ik heb net te horen gekregen hoeveel er ondertussen op de bankrekening voor Haiti is binnengekomen, bijna 3400 euro!! En voor het schilderij staat op dit moment een bod van 500 euro! Zoveel mensen die willen helpen.. En ik weet zeker dat met dit geld gelijk actie wordt ondernomen! Opvang voor onze nannies en voor alle kinderen die het nu nodig hebben. Dat is waar GLA zich nu eerst op gaat richten.. Ik hoop dat ik hier snel een berichtje kan zetten dat alle Nederlandse kids op het vliegtuig zitten!!
En voor diegene die willen meebieden op het schilderij hier de link:
http://www.marktplaats.nl(...)aiti.html%3Fxref%3D1

Geld wordt rechtstreeks in Haiti besteed aan de kinderen, weet je in iedergeval dat je geld goed gebruikt wordt en niet ergens blijft hangen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:06:07 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77049296
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe schok, 6.1
OMG .
KuikenGuppy
pi_77049383
Neeeeeeee
pi_77049388
6.1 damn
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77049435
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

OMG .
Wat nog rechtop stond is nu in elkaar geklapt denk ik
pi_77049641
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77049747
Denk dat om 2 uur het ook op RTL 7 komt bij het nieuws bulletin
pi_77049867
En het is officieel, het tweede gezin uit het hotel heeft het ook niet gered.
pi_77049874
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:02 schreef Libereco het volgende:

[..]

Absoluut! Maar dat kleine beetje hoop en de kracht van de reddingswerkers en de bevolking om levens te redden is mooi om te zien.
zeker heb de beelden even bekeken, super
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 13:24:39 #200
8781 crew  Frutsel
pi_77050019
quote:
Vermiste Nederlandse gezinnen Haïti overleden

RIJSWIJK - De twee vermiste Nederlandse families die tijdens de aardbeving in hotel Villa Therese in een voorstad van Port-au-Prince in Haïti verbleven, zijn overleden. Dat heeft de adoptieorganisatie Wereldkinderen woensdag gemeld.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken zegt dat er nog drie Nederlanders worden vermist.

De stoffelijke overschotten van vier volwassenen zijn van de twee Nederlandse echtparen met hun drie adoptiekinderen die op het moment van de beving vorige week dinsdag in het hotel verbleven. Hun stoffelijke resten komen zo spoedig mogelijk naar Nederland.

Identiteit

De identiteit van de Nederlanders is in de nacht van dinsdag op woensdag bevestigd door een Israëlisch identificatieteam. Dat had de benodigde informatie, zoals de tandheelkundige gegevens van de vermiste echtparen, gekregen van het Nederlandse Landelijk Team Forensische Opsporing (LTFO).

Eén Antilliaan die dinsdag nog op de lijst met vermisten stond, heeft zich inmiddels gemeld.

Adoptiekinderen

Het vertraagde vliegtuig dat ruim honderd adoptiekinderen ophaalt uit Haïti, landt waarschijnlijk woensdag rond 20.00 uur (Nederlandse tijd) in Port-au-Prince. De adoptiekinderen vliegen eerst naar Curaçao, waar ze overstappen op een gecharterd vliegtuig naar Nederland. Aanvankelijk zouden de kinderen woensdagochtend al in Eindhoven aankomen.

Benefietacties

Ongeveer vijfhonderd mensen werken dezer dagen gratis voor de radio- en tv-benefietacties voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. De uitzendingen zijn donderdag. Prominente leden van het belpanel (0800-1112) komen eveneens voor niets opdagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')