abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76913399

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_76913407
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:24 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Het is wel raar dat je even smijt met " kani bozuk osmanli doller"

Tyf dan op als je zo'n probleem hebt met ons bloed ?

Dat er in jouw bloed van alles zit behalve Turks bloed is wel te merken.. Teveel aan groepsex gedaan vroeger wellicht.
Daarmee bedoelde ik de Ottomaanse Sultans, niet jullie.
pi_76913417
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:20 schreef Bortecinem het volgende:

Btw, ik heb niks met het Ottomaanse Rijk, klaar uit. Mijn voorouders hebben tegen de Ottomanen gevochten.
wanneer en hoe?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76913418
ihvk die titel, je vraagt er gewoon om..
Ik ben een pure Turk.
pi_76913421
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Daarmee bedoelde ik de Ottomaanse Sultans, niet jullie.
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..
Dat jij bestaat uit joods, russisch, armeens, grieks, romeins bloed kunnen wij voor de rest weinig aan doen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_76913436
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Dat jij bestaat uit joods, russisch, armeens, grieks, romeins bloed kunnen wij voor de rest weinig aan doen.
Jij stamt af van de Ottomaanse Sultans? En jij weet ook dat bijna geen van hen een Turkse moeder had? En dan kom je mij uitmaken voor weet ik veel wat allemaal?
pi_76913438
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

reactie op deze post is te voorspelbaar.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 17 januari 2010 @ 02:30:46 #8
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76913450
Jullie zijn weer eens lekker bezig,gister Burak weggejaagd en nu willen jullie IHVK weg jagen...wanneer jagen jullie Bilmi eens weg..
pi_76913459
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ok.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76913463
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker bezig,gister Burak weggejaagd en nu willen jullie IHVK weg jagen...wanneer jagen jullie Bilmi eens weg..
marokkaan..
Ik ben een pure Turk.
pi_76913478
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:31 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik ben een pure Turk.
pi_76913481
quote:
Nadat we jou hebben weggejaagd.

Burakious is niet weggejaagd, die is naar israel om martelaar te worden.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_76913482
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wij kijken niet met afschuw naar de geschiedenis van de Ottomanen. Wij voelen ons er gewoon niet mee verbonden, is dat zo raar?
ik vraag me af waarom je zegt nu dat je voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, ik wacht effe af, wie jouw voorouders dan zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76913491
quote:
jij bent eigenlijk de enige die wij hier niet zullen missen missy
-Rabia Al-Basri
pi_76913497
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nadat we jou hebben weggejaagd.

woow! je wil een ander nog eerder weg hebben dan mij..
Ik ben een pure Turk.
pi_76913498
Gedraag jullie
pi_76913499
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vraag me af waarom je zegt nu dat je voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, ik wacht effe af, wie jouw voorouders dan zijn
Napoleon
pi_76913502
Oh my. Can çıkar, huy çıkmaz. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 02:33:53 ]
pi_76913504
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:25 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Laten we even voorbijgaan aan de cijfers dan. Het riekt sowieso heel verdacht. Maar vooruit. Wat voor boeken raad je mij dan aan? Boeken die zijn geschreven door de Turken zelf? Dat is niet betrouwbaar. Als je andere titels kan aanraden, dan lees ik ze graag.

[..]

Nogmaals. Ik beschouw dat gewoon als Soennitische goedpraterij. Oorlogen daargelaten, de volkeren die er niets mee te maken hadden, maar die wel de religie van de vijand aanhingen, zijn er de dupe van geworden. Op basis van verdenkingen. Om het zekere voor het onzekere te nemen. De Safavieden zijn uiteraard evenmin onschuldig.

Overigens vind ik het wel frappant dat positieve punten met open armen verwelkomd worden, terwijl negatieve punten 'in hun context bezien dienen te worden'. Ik bezie de zaken gewoon in de huidige tijdsgeest, zoals het hoort.
Ik ga hier morgen op reageren, Genus. Ik moet er nu vandoor.
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom? In iedere discussie over Turken en Turkije is het altijd hetzelfde met hem. Ik heb hem, zoals Burak al zei, nooit een mening horen geven over een onderwerp. Hij komt altijd alleen een beetje de moraalridder uithangen. Zo van 'Kijk mij eens een moderne, goed geïntegreerde, niet-nationalistische Turk zijn'.
Nou, je tweede alinea wekte geenszins de indruk dat je het alleen tegen IHVK had.
pi_76913509
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

woow! je wil een ander nog eerder weg hebben dan mij..
Eigen volk eerst, ook al ben je een irritant kut kind.
pi_76913511
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef ClioSporT het volgende:

is burak weer weg dan?
-Rabia Al-Basri
pi_76913514
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

is burak weer weg dan?
geen idee, schijnt
pi_76913517
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Eigen volk eerst, ook al ben je een irritant kut kind.
Ik ben een pure Turk.
pi_76913521
Maar goed, en nu?
pi_76913522
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

is burak weer weg dan?
volgens mij wel, was er neit bij, maar hoorde dat het gezellig was, je kunt wel inschatten waar het over ging dan
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')