quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Daarmee bedoelde ik de Ottomaanse Sultans, niet jullie.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het is wel raar dat je even smijt met " kani bozuk osmanli doller"
Tyf dan op als je zo'n probleem hebt met ons bloed ?
Dat er in jouw bloed van alles zit behalve Turks bloed is wel te merken.. Teveel aan groepsex gedaan vroeger wellicht.
wanneer en hoe?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, ik heb niks met het Ottomaanse Rijk, klaar uit. Mijn voorouders hebben tegen de Ottomanen gevochten.
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik de Ottomaanse Sultans, niet jullie.
Jij stamt af van de Ottomaanse Sultans? En jij weet ook dat bijna geen van hen een Turkse moeder had? En dan kom je mij uitmaken voor weet ik veel wat allemaal?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..
Dat jij bestaat uit joods, russisch, armeens, grieks, romeins bloed kunnen wij voor de rest weinig aan doen.
reactie op deze post is te voorspelbaar.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..
Dat jij bestaat uit joods, russisch, armeens, grieks, romeins bloed kunnen wij voor de rest weinig aan doen.
marokkaan..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker bezig,gister Burak weggejaagd en nu willen jullie IHVK weg jagen...wanneer jagen jullie Bilmi eens weg..
Nadat we jou hebben weggejaagd.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker bezig,gister Burak weggejaagd en nu willen jullie IHVK weg jagen...wanneer jagen jullie Bilmi eens weg..
ik vraag me af waarom je zegt nu dat je voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, ik wacht effe af, wie jouw voorouders dan zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij kijken niet met afschuw naar de geschiedenis van de Ottomanen. Wij voelen ons er gewoon niet mee verbonden, is dat zo raar?
jij bent eigenlijk de enige die wij hier niet zullen missen missyquote:Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
woow! je wil een ander nog eerder weg hebben dan mij..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nadat we jou hebben weggejaagd.
Burakious is niet weggejaagd, die is naar israel om martelaar te worden.
Napoleonquote:Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom je zegt nu dat je voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, ik wacht effe af, wie jouw voorouders dan zijn
Ik ga hier morgen op reageren, Genus. Ik moet er nu vandoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laten we even voorbijgaan aan de cijfers dan. Het riekt sowieso heel verdacht. Maar vooruit. Wat voor boeken raad je mij dan aan? Boeken die zijn geschreven door de Turken zelf? Dat is niet betrouwbaar. Als je andere titels kan aanraden, dan lees ik ze graag.
[..]
Nogmaals. Ik beschouw dat gewoon als Soennitische goedpraterij. Oorlogen daargelaten, de volkeren die er niets mee te maken hadden, maar die wel de religie van de vijand aanhingen, zijn er de dupe van geworden. Op basis van verdenkingen. Om het zekere voor het onzekere te nemen. De Safavieden zijn uiteraard evenmin onschuldig.
Overigens vind ik het wel frappant dat positieve punten met open armen verwelkomd worden, terwijl negatieve punten 'in hun context bezien dienen te worden'. Ik bezie de zaken gewoon in de huidige tijdsgeest, zoals het hoort.
Nou, je tweede alinea wekte geenszins de indruk dat je het alleen tegen IHVK had.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? In iedere discussie over Turken en Turkije is het altijd hetzelfde met hem. Ik heb hem, zoals Burak al zei, nooit een mening horen geven over een onderwerp. Hij komt altijd alleen een beetje de moraalridder uithangen. Zo van 'Kijk mij eens een moderne, goed geïntegreerde, niet-nationalistische Turk zijn'.
Eigen volk eerst, ook al ben je een irritant kut kind.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
woow! je wil een ander nog eerder weg hebben dan mij..
is burak weer weg dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
Burakious is niet weggejaagd, die is naar israel om martelaar te worden.
geen idee, schijntquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eigen volk eerst, ook al ben je een irritant kut kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |