Ik las dat hij werkte als automonteurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jah, ik volg het trouw.
Tito, Jackie, Marlon![]()
Randy zit in zaken, heb ik ergens gelezen.
Ow, veel is er ook niet over bekend, beetje vaag allemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik las dat hij werkte als automonteur
Ach, Smooth Criminal werd in eerste instantie ook niet op de final cut geplaatst. Sommige tracks vallen nog wel eens een stuk beter uit, dan ze dachten. Misschien was Dirty Diana ook wel een filler, maar kwam het uiteindelijk wel goed uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog wel een oude Rolling Stone review gelezen, dit keer over het Bad-album.
The filler – "Speed Demon," "Dirty Diana," arguably "Liberian Girl"
Hoe durven ze, Dirty Diana filler noemen.
Die heb het hoog in de bol zittenquote:
even googelen en je weet het ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ow, veel is er ook niet over bekend, beetje vaag allemaal.
Wie heeft het verlossende antwoord, wie weet wat Randy doet op et moment?
Ja, hehe, wiki is het eerste waar ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef piepie het volgende:
[..]
even googelen en je weet het ...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Jackson_(musician)
Als de info nog klopt dat heeft hij sinds 1998 zijn eigen record-label.
Maar er staat ook: actieve jaren 1971-2001, dus misschien doet hij wel niets meer en is hij "binnen".
quote:Terwijl Michael Jackson een miljoenenschuld met zich meesleept, zijn zijn broers nóg slechter af. De leden van de eens wereldwijd succesvolle popgroep Jackson Five zitten aan de grond. Eén van hen slijt zijn dagen met vakken vullen en twee wonen noodgedwongen weer thuis. Geen wonder dat ze op een reünie hopen.
Jackie (56) moest weer bij pa en ma Jackson intrekken nadat de stekker uit zijn internetkledingbedrijf ging. Ook 54-jarige broer Jermaine woont nog bij zijn ouders, maar wisselt zijn slaapplaats af met bezoeken aan zijn vriendin. Hij heeft, naar verluidt, een belastingschuld van ruim twee miljoen. En geen werk. Marlon (51) werkt in een supermarkt als vakkenvuller en woont met zijn vrouw in een motel. Tito van 55 is nog wel met muziek bezig: hij is te boeken voor 150 euro per avond. Broer Randy, die in 1980 de plek van Jermaine innam, is nu automonteur. Dan doen de Jackson-zussen het toch beter. De zingende Janet gaat het voor de wind, LaToya heeft een rijke man aan de haak geslagen, net als zus Rebbie.
De mannen, die meer dan honderd miljoen platen verkochten, hopen op een reünie om hun bankrekening en carrière nieuw leven in te blazen. Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
quote:Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
Vreemd artikel dit, vast van een roddelblad of zo.quote:
Hier wel mee eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
[..]
Vreemd artikel dit, vast van een roddelblad of zo.
Jermaine is getrouwd en heeft een prachtig huis zag ik in die serie van ze. Verder rijden ze in dure auto's en komen niet over of ze aan de grond zitten.
Ja hier is dat bovenstaande artikel blijkbaar vandaan. Komt dat van de New York Times?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
http://www.nypost.com/p/n(...)61F123EB99A888450993
Nee het in de New York Post en die nemen we dus ook maar niet meer als serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja hier is dat bovenstaande artikel blijkbaar vandaan. Komt dat van de New York Times?
Artikel is van 2008...ze lijken het nu zoveel beter te doen.
Ja, dacht al zoietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee het in de New York Post en die nemen we dus ook maar niet meer als serieus.
Kijk maar op wikipedia (vergelijkbaar met de engelse SUN)
http://nl.wikipedia.org/wiki/New_York_Post
Nah, er staat op wiki duidelijk dat het een roddeltoestand geworden is, dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze brengen het sensationeel maar feitelijk moeten die artikelen altijd wel kloppen. Anders geef je zo'n Jackson clan ook een gelegenheid om terug te slaan in de claim-cultuur van Amerika.
Ik kan ook op wiki zetten dat het een betrouwbare krant is hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, er staat op wiki duidelijk dat het een roddeltoestand geworden is, dus.
Nou ja, mooi voorbeeld van hoe onduidelijk dingen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kan ook op wiki zetten dat het een betrouwbare krant is hoor.
Vind je? Dan hebben alle beroemdheden een dagtaak daaraan met al die onzinverhalen die er over ze worden geschreven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze brengen het sensationeel maar feitelijk moeten die artikelen altijd wel kloppen. Anders geef je zo'n Jackson clan ook een gelegenheid om terug te slaan in de claim-cultuur van Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |