Zeker! De curls waren weer terug, en de pruik (?) in de kast gegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zo'n beetje de enige foto van de rehearsals die we te zien kregen toen alles nog in de planning zat was deze. Dan ziet 'ie er hierboven toch stoerder uit.
Hahahaa, ik dacht nét hetzelfde...gaat nergens meer over. Wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik volg het hoax topic niet meer.Het gaat nu over New World Order, Satan en brainwashing. Was Michael een demon?
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik volg het hoax topic niet meer.Het gaat nu over New World Order, Satan en brainwashing. Was Michael een demon?
See for yourself...het valt niet eens uit te leggen....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezen
Ja ik neem aan dat hij dat wel zelf heeft geschreven ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zijn spreekstem vind ik net zo mooi als zijn zangstem![]()
Heeft hij dit gedicht trouwens zelf geschreven of? En wanneer?
Ik heb de site bekeken, bevalt me wel.
Haha, Piepie heeft 24 uur per dag extra nodig om te begrijpen wat die NWO allemaal inhoudt ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Piepie legt het zo wel even uit zodat ik als simpele ziel ook weer snap waarover het gaat en of hij nog leeft of niet.
Ja ik zag dat ook, ik ken maar 0,01% van fok en dat is hier en show ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat is inherent aan een BNW-topic, de New World Order is daar erg populair.
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezen
Die eerste foto is wegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Robijn48 het volgende:
Hier zie je zijn gezicht goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het vandaag eens even lezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.
Je hebt geen goede link geplaatstquote:
. Laat ze joh, ik vind het zeer interessant en er zit er kern van waarheid in.... Ookal is 90% onzin... Het overige zou best kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_zijn_terug_.html
Doen, perfect voor als je je verveelt. Onze piep is het toonbeeld van realiteitszin vergeleken met wat daar rondloopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga het vandaag eens even lezen
Nah...heb precies hetzelfde gedaan als altijd. Strange, maar never mind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt geen goede link geplaatst
Kern van waarheid? De enige werkelijkheid die er is is dat Michael doodverklaard is, er homicide op zijn overlijdensakte is geschreven en dat Murray wel of niet vervolgd gaat worden. De rest is onzin. 100 procent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
. Laat ze joh, ik vind het zeer interessant en er zit er kern van waarheid in.... Ookal is 90% onzin... Het overige zou best kunnen
onzin, geloof nooit alles wat je voorgeschoteld krijgt Robijn, dan leef je echt op een roze wolk ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kern van waarheid? De enige werkelijkheid die er is is dat Michael doodverklaard is, er homicide op zijn overlijdensakte is geschreven en dat Murray wel of niet vervolgd gaat worden. De rest is onzin. 100 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |