Nee, maar het lijkt me wel dat je daar een flinke tijd last van kunt hebben. Vooral als je aan het touren bent en je haast elke dag moet optreden. En aangezien Mikey nooit echt op z'n gezondheid heeft gelet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
En die langrytis, ja, das niet 24/7 toch?
Zeker, maar 93 kwam ie net uit de afkickkliniek toch, was ie weer helemaal op krachten. Fantastische versie overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me wel dat je daar een flinke tijd last van kunt hebben. Vooral als je aan het touren bent en je haast elke dag moet optreden. En aangezien Mikey nooit echt op z'n gezondheid heeft gelet.
Heel vet dit!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef glashalfvol het volgende:
[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOE VET !!
Zeker vet! Vet dat Travis het wil doen en dat die dansers er allemaal zin in hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Zodra die reclame komt wend ik mijn hoofd af of zap door.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net in een reclame van My Name is Michael beelden van de Thriller en Bad video die nagedaan werden door dansers, in welke aflevering waren deze te zien en waar kan ik ze terugzien?
Ik denk dat het de laatste aflevering was, aflevering drie dus. Ik heb die namelijk niet gezien en in de vorige afleveringen was dat volgens mij niet. Je kan het terug kijken op http://www.rtl.nl/components/programma/michael/index_video.xmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net in een reclame van My Name is Michael beelden van de Thriller en Bad video die nagedaan werden door dansers, in welke aflevering waren deze te zien en waar kan ik ze terugzien?
Dat ook nog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat het de laatste aflevering was, aflevering drie dus. Ik heb die namelijk niet gezien en in de vorige afleveringen was dat volgens mij niet. Je kan het terug kijken op http://www.rtl.nl/components/programma/michael/index_video.xml
Tegenwoordig moet je er voor betalen
Ik ben niet zo van de gedichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef piepie het volgende:
Niemand een reactie op die prachtige Planet Earth Poem van Michael? ....
Nice! Doet me echt weer denken aan HIStoryquote:
Stel je voor dat we deze foto's zagen vóór zijn dood. Dan leek het erop alsof we minimaal de HIStory Tour zouden gaan beleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nice! Doet me echt weer denken aan HIStory
Zijn spreekstem vind ik net zo mooi als zijn zangstemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef piepie het volgende:
Niemand een reactie op die prachtige Planet Earth Poem van Michael? ....
Ja...met een ouder gezicht. (tuurlijk) Want al die oplappingen kunnen dat toch niet verbloemen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat we deze foto's zagen vóór zijn dood. Dan leek het erop alsof we minimaal de HIStory Tour zouden gaan beleven.
Maar zo'n beetje de enige foto van de rehearsals die we te zien kregen toen alles nog in de planning zat was deze. Dan ziet 'ie er hierboven toch stoerder uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja...met een ouder gezicht. (tuurlijk) Want al die oplappingen kunnen dat toch niet verbloemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |