Vat dit niet verkeerd op, maar selecteer wel een scherpe. Persoonlijk vind ik dit 3x nietsquote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP. Ik heb er létterlijk miljoenen, dus ik zoek later nog wel wat upload-waardige uit. Deze zijn uit een nummer van Epica vorige week.
ja, da's idd goedkoperquote:
Mja, veel scherper heb ik ze niet, en ik doe ook maar mee voor de lol. Niet om te winnen, want ik ben toch geen profquote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vat dit niet verkeerd op, maar selecteer wel een scherpe. Persoonlijk vind ik dit 3x niets![]()
ja, idd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef didotcicero het volgende:
Ik twijfel dus tussen deze twee: Kyteman (boven, met de toeter) en Maxïmo Park (onder, met de microfoon)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ming van Ming's Pretty Heroesquote:
Die gaan we in de gaten houdenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Ming van Ming's Pretty Heroes
Devil Driver? vet!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, ik heb ingezonden.
[ afbeelding ]
Mike Spreitzer van DD iddquote:
ST2Dquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:29 schreef jbazelmans het volgende:
dit is mijn inzending:
[ afbeelding ]
een bandje zegt ie dan ... pffffquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:01 schreef samo-arne het volgende:
Ook maar meegedaan. Ik mocht een keertje met een bandje mee naar een festivalletje. Daar deze foto:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef hos het volgende:
en ik heb deze ingestuurd, allerlaatste optreden van pussycat kill kill kill tijdens de paasmeubelshow. de crowdsurfer is geloof ik de drummer, in ieder geval 1 van de bandleden want het was met mijn camera nogal overleven daar vooraan wat primair was ipv opletten wie welk instrument bespeelde![]()
[ afbeelding ]
hoeveel berichtjes heb ik nu ? 3 of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]jij post ook vaak
![]()
hos van tweakers?
1 en 5 vind ik de beste.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel ook een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#2quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef Ener-G het volgende:
Mmm wil er ook wel eentje insturen, maar ik kan ook niet kiezen
Dartbord gebruiken maar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
21 15 10 en 7 (maar dan de andere versie) ... daar gaat het nu nog tussen .. denk ik ..
Gebruik een dobbelsteenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
21 15 10 en 7 (maar dan de andere versie) ... daar gaat het nu nog tussen .. denk ik ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |