abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:15:25 #21
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76894865
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Is het al tijd om het over de nationaliteit van de groep te hebben, of wachten we nog even ?
waarschijnlijk gewoon nederlanders en dan zul je niemand horen zeggen kut nederlanders als het marrokanen hadden ze hier allemaal vol gescholden weer
pi_76894923
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef donthate het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewoon nederlanders en dan zul je niemand horen zeggen kut nederlanders als het marrokanen hadden ze hier allemaal vol gescholden weer
Niemand spreekt er schande van inderdaad. Iedereen steekt de loftrompet op richting deze jongens omdat het woord Marokkanen nog niet is genoemd in de krantenkop. Nou goed?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:18:31 #23
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76894972
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:17 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Niemand spreekt er schande van inderdaad. Iedereen steekt de loftrompet op richting deze jongens omdat het woord Marokkanen nog niet is genoemd in de krantenkop. Nou goed?
Jonge jij weet ook dat er veel erger gereageerd als er het woordje marrokaan of dat ik bijvoorbeeld een anti ben dat er antilianen tussen gestaan had hadden ze weer allemaal het land uit gemoeten
pi_76895009
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:18 schreef donthate het volgende:

[..]

Jonge jij weet ook dat er veel erger gereageerd als er het woordje marrokaan of dat ik bijvoorbeeld een anti ben dat er antilianen tussen gestaan had hadden ze weer allemaal het land uit gemoeten
Dat moeten ze ook. Of ze nou rellen of niet
pi_76895098
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:18 schreef donthate het volgende:

[..]

Wat wil je nu dat ik zeg? Dat Nederlanders racistisch zijn? En misschien, heel misschien hebben die reacties ook te maken met het feit dat Marokkanen "iets" vaker bij dit soort feiten zijn betrokken dan andere bevolkingsgroepen. Er wordt trouwens al behoorlijk op gereageerd hier.

Sinds wanneer neemt een anti het trouwens op voor mocro's . De meeste anti's die ik ken hebben het op zijn zachtst gezegd niet zo heel erg op mocro's....
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:22:58 #26
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76895130
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:19 schreef GroetenUitBrabant het volgende:

[..]

Dat moeten ze ook. Of ze nou rellen of niet

Eh bedankt dat je vind dat ik het land uit moet

Maar ja

Weer ON TOPIC
pi_76895510
Mensen die er meteen een Mocro-topic van maken.

Tering, hebben die geen leven ofzo .
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:45:40 #28
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_76895868
Sjonge jonge... typisch weer.
Laat de boel nou maar eens flink escaleren! ME er naartoe, buurtonderzoek, tuig oppakken met geweld en op het bureau intimideren. Da's het enige antwoord, anders gaan ze steeds maar verder, er wordt toch niets gedaan.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:46:52 #29
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76895902
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:45 schreef BasEnAad het volgende:
Sjonge jonge... typisch weer.
Laat de boel nou maar eens flink escaleren! ME er naartoe, buurtonderzoek, tuig oppakken met geweld en op het bureau intimideren. Da's het enige antwoord, anders gaan ze steeds maar verder, er wordt toch niets gedaan.

Mooi gezegd dat zal ze eens leren maar hier loopt de politie weg en als ze ze wel oppaken krijgen ze excuses na afloop
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2010 @ 17:46:52 #30
230491 Zith
pls tip
pi_76895903
HAHAHAHAHA TELEGRAAF HAHAHHA
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76896410
Vind het maar een vreemd verhaal.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_76896446
Politie moet gewoon weer met de knuppel in de hand te werk gaan. Niks vragen, alles afdwingen.

En in de grote steden militaire politie zichtbaar op straat.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:24:52 #33
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76896859
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef 16meter het volgende:
Politie moet gewoon weer met de knuppel in de hand te werk gaan. Niks vragen, alles afdwingen.

En in de grote steden militaire politie zichtbaar op straat.
Waarom in de steden? Op het platteland en in de dorpen is net zoveel criminaliteit, vaak zelfs meer.

Wel gezellig, militaire politie die bij de bakker om de hoek staat met zijn machinegeweer.
'Ik ben hier omdat mensen onverzekerd rondrijden', zegt hij dan, als 16meter vraagt wat hij daar doet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76897340
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waarom in de steden? Op het platteland en in de dorpen is net zoveel criminaliteit, vaak zelfs meer.

Wel gezellig, militaire politie die bij de bakker om de hoek staat met zijn machinegeweer.
'Ik ben hier omdat mensen onverzekerd rondrijden', zegt hij dan, als 16meter vraagt wat hij daar doet.
Of hij zegt: ik sta hier omdat de bakstenen bij de mensen door de ramen vliegen en deze wijk beschermd moet worden tegen tuig.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:51:45 #35
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_76897719
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of hij zegt: ik sta hier omdat de bakstenen bij de mensen door de ramen vliegen en deze wijk beschermd moet worden tegen tuig.
Harde realiteit versus vergoeilijkend, hand boven het hoofd houdend, ''niet meer doen he''-commentaar.
pi_76897995
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Bron?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:00:51 #37
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76898048
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:59 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bron?
Ja vraag me ook af op welk platteland dan of welk dorpje
pi_76898069
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken verschillende agenten en mensen bij justitie. In bepaalde gevallen wordt niet opgetreden omdat het kan leiden tot bijvoorbeeld escalatie of ze deze groepen jongeren volgen om te bekijken of het criminele organisaties zijn.
Bizarre, bijna ziekelijke redenaties zijn dat. Escalatie m'n reet. Als stenen door ruiten vliegen en mensen niet meer veilig over straat kunnen, is de zaak al veel te ver geėscaleerd. En uit de laatst gepubliceerde lijst van jeugdbendes bleek ook wel dat er heeeeel wat water door de rivier moet voordat zo'n jongerenbende eindelijk het labeltje "crimineel" krijgt. Het plegen van gewelddadige overvallen, bijvoorbeeld, is slechts genoeg voor het predicaat "hinderlijk".

Crimineel gedrag moet je gewoon keihard aanpakken en het liefst ook in de kiem smoren. Wat de Nederlandse politie doet, is exact het tegenoverstelde: ze treden niet of nauwelijks op en laten het criminele gedrag juist doorsudderen. Ik noem dat: falen.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:18:04 #39
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76898643
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:59 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bron?
Het stond zelfs in dit subforum: Jongeren op het platteland evenveel geweld als in de stad (oud topic)
Maar ik heb het ook in NRC zien staan. Hier:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)gewelddadig_als_stad
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76898694
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:

[..]

Bizarre, bijna ziekelijke redenaties zijn dat. Escalatie m'n reet. Als stenen door ruiten vliegen en mensen niet meer veilig over straat kunnen, is de zaak al veel te ver geėscaleerd. En uit de laatst gepubliceerde lijst van jeugdbendes bleek ook wel dat er heeeeel wat water door de rivier moet voordat zo'n jongerenbende eindelijk het labeltje "crimineel" krijgt. Het plegen van gewelddadige overvallen, bijvoorbeeld, is slechts genoeg voor het predicaat "hinderlijk".

Crimineel gedrag moet je gewoon keihard aanpakken en het liefst ook in de kiem smoren. Wat de Nederlandse politie doet, is exact het tegenoverstelde: ze treden niet of nauwelijks op en laten het criminele gedrag juist doorsudderen. Ik noem dat: falen.
Het is nu ook in 3 categoriėn ingedeeld he.
Als je steelt ben je geen crimineel
Ergo, die groep hoeft dan niet meer aangepakt te worden.

Ik noem het ook falen.
De mensen in Sas van Gent kunnen het lekker uitzoeken, hulp hoeven ze niet te verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')