Misschien dat ze het nu niet ziet want het is wrang maar uiteindelijk is het in haar eigen bestwil.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je een ban hebt he Cc
quote:
quote:
Ze proberen hem suf te lullen zodat hij in de auto op de terugweg in slaap valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
Wat dom ook weer dit. Nu.
Dan gaat die blije manager opeens André interviewen over de vrouwtjes en nummertjes.
Heel spontaan! En diepgaand!
vind het steeds zieliger worden met al die debiele in dat paleis, sorry vind stream enzo erg leuk tijdverdrijf, maar daar kan ik echt niet om lachen, laat staan een glimlachje forceren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijven
Je moet het van een afstand bekijken. Zie het als een soort dierentuin vol exoten.
Hij is vast in een toverketel met alcohol gevallen als baby HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
'Ik drink zelf niet maar ik ben dronken van mezelf. HAHAHAHAHAHAHAH.'
Je bent niet de enige hoor. Ik zit vaak met verbazing te kijken naar types mensen die ik anders nooit zie, die dingen doen die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het steeds zieliger worden met al die debiele in dat paleis, sorry vind stream enzo erg leuk tijdverdrijf, maar daar kan ik echt niet om lachen, laat staan een glimlachje forceren.
Hij kan ook zijn klep houden.. maar zo vullen ze de tijd toch goed?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je de antwoorden al weet.
Dat is aan zijn hoofd te zien HAHAHAHAHAH.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is vast in een toverketel met alcohol gevallen als baby HAHAHAHAHAHA
Ach nee hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nieuws, actualiteiten en showbiz met André Prink en Herman Berghuis. Vanaf volgende week bij Studio Vlemmix
HHHaaa Noek, maar ik lees haar zo graag op de chat, want echt ze is en blijft scherp, en ik merk dat ze een schare *fans* heeft en dat er elke dag meer *Fans* van Cc bij komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat ze het nu niet ziet want het is wrang maar uiteindelijk is het in haar eigen bestwil.
We hebben allemaal het beste met haar voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |