Owja!quote:
Ik snap dat niet. Die kwaal gaat toch wel over na je 10de of zo. In ieder geval als je in de puberteit komt. Ik merk het ook bij jongens. Joel is heel schoon en bewust van zichzelf, maar als er vrienden zijn ruik ik die serieus al als ik binnenkom. Ik denk steeds: ligt dat nou aan mij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh get, ze zijn ook allemaal hetzelfde dan he?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij slaapt bij zijn ouders vannacht geloof ik.
Arme ouders morgenochtend
Ja, ik weet dat het Ethiopisch is!quote:
Ook humor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja!![]()
Mythbusters zijn die twee die van zo dichtbij mogelijk op elkaar gaan schieten met paintball!
Nee, dat ligt aan de mannen. Ik heb er zo een die af en toe echt denkt (op kamp bijv) oh, vanmiddag spring ik onder de douche, dus ik hou alle (!) kleren die ik gisteren ook al aanhad nog wel een halve dag aan..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Die kwaal gaat toch wel over na je 10de of zo. In ieder geval als je in de puberteit komt. Ik merk het ook bij jongens. Joel is heel schoon en bewust van zichzelf, maar als er vrienden zijn ruik ik die serieus al als ik binnenkom. Ik denk steeds: ligt dat nou aan mij?
Ook nu pas doen hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ff afwassen frituurvet checken en eventueel vervangen
Ik ben lief.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk Len, dat kan je ook zó zeggen:
[..]
[..]
Ik heb dat al jaren niet meer gegeten en nog nooit in een restaurant. Alleen bij Ethiopiers thuis. Maar er zijn hier tenminste twee restaurants in R'dam en die wil ik graaaaaag eens uitproberen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het Ethiopisch is!Alleen alle restaurants hier zeggen gewoon 'Afrikaans', dus dat heb ik een beetje overgenomen.
Wist je nog, vroeger, toen ik zei dat Len zo'n rustig type was?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk Len, dat kan je ook zó zeggen:
[..]
[..]
Sjah... those were the daysquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je nog, vroeger, toen ik zei dat Len zo'n rustig type was?
![]()
Hij begint langzaam aan te ondooien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je nog, vroeger, toen ik zei dat Len zo'n rustig type was?
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjah... those were the days![]()
Toen was het zo'n lief jongeTJE
Ik zál hem eens tegen een muur duwen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer dat ie z'n z'n onschuldigheid kwijt is...?
Iets met muurduwen enzo?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjah... those were the days![]()
Toen was het zo'n lief jongeTJE
En als het niet pleasant word heeft ie het over zichzelf afgeroepen, moet ie maar lief voor je zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zál hem eens tegen een muur duwen!
Maar of het the pleasant way gaat worden dat moet ie dan nog maar afwachten
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mythbusters
Eigenlijk gaat het er gewoon om om alles op te blazen.
Eerst neemt ze m'n maagdelijkheid afquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer dat ie z'n z'n onschuldigheid kwijt is...?
Iets met muurduwen enzo?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst neemt ze m'n maagdelijkheid af![]()
En dan zeuren dat ik niet meer zo lief en onschuldig ben
Al beloftes, al die mooie woorden. Al die praatjes dat je me nooit zou verlaten en ik de liefste en beste ooit was.quote:
Nee, maar ik dacht dat we het geheim zouden houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al beloftes, al die mooie woorden. Al die praatjes dat je me nooit zou verlaten en ik de liefste en beste ooit was.
![]()
Was het dan allemaal nep, en alleen maar om me in bed te krijgen?![]()
Ik voel me vies
Laat het dan in godesnaam niet Marianne Weber zijn. Anders ga ik emigreren naar Siberiëquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Hebben we trouwens wel allemaal zondag 7 februari in de agenda staan?
Dat is de avond dat SHALALIE van Pierre Kartner gezongen gaat worden in verschillende arrangementen door Within Temptation, Marianne Weber, Wende Snijders, Tiësto en Alain Clark.
En daarna kiest het publiek de twee tofste versies, waaruit Pierre dan de uiteindelijke keuze gaat maken wie het nummer op het Eurovisie mag gaan brengen.
Dat kán niet anders dan een top avond televisie worden, histórisch leuk!![]()
Misschien kan je met Enfermera meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat het dan in godesnaam niet Marianne Weber zijn. Anders ga ik emigreren naar Siberië
Karaoke!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat we het geheim zouden houden![]()
Verder...
Ik ben ook niet boos... gewoon teleurgesteldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat we het geheim zouden houden![]()
Verder...
Maar serieus, dit wordt ULTIEME tv mensenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat het dan in godesnaam niet Marianne Weber zijn. Anders ga ik emigreren naar Siberië
Die gaat dan ook die kant op? Gezellig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je met Enfermera mee
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar serieus, dit wordt ULTIEME tv mensen![]()
Zou er weer een ESF subforum komen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan je met Enfermera mee
Da's nog erger dan boosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos... gewoon teleurgesteld
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar serieus, dit wordt ULTIEME tv mensen![]()
Zou er weer een ESF subforum komen?
Da's in dit soort gevallen nog erger als boos.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos... gewoon teleurgesteld
Ja ga je mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had niet Siberië in gedachten, maar oke
Neuhheeuuh dat doe je ook stinkend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik gewoon nog ff in bad gaan, dan ben ik ook goed voorbereid om in het vuur te kijken straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |