Hij mag zeuren en daar mag ik dan ook over zeurenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeur dan niet dat ie niet mag zeuren!
Je mag toch best bitchen dat je geen fatsoenlijk bereikbaar OV hebt als je in een uithoek woont?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeur niet dandat er geen bussen/treinen/whatever rijden.
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag toch best bitchen dat je geen fatsoenlijk bereikbaar OV hebt als je in een uithoek woont?
Dat is geen bitchen, dat is janken en het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat mag.En ik mag bitchen dat je dan maar in een fatsoenlijke plaats moet gaan wonen met OV.
Voor jou geldt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is geen bitchen, dat is janken en het slaat nergens op.
Dus de oplossing voor jou:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef GimmeGore het volgende:
Tijn, is het die tijd van de maand ofzo? Damn
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat mag.En ik mag bitchen dat je dan maar in een fatsoenlijke plaats moet gaan wonen met OV.
Hij heeft wat last van zijn manstruatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef GimmeGore het volgende:
Tijn, is het die tijd van de maand ofzo? Damn
Ik bitch niet, alleen op jou.quote:
Ja maar jij moet, aan je "reputatie" denkenquote:
Sneeuw? Waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.
Zo hebben ze dat daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.
Wat liefquote:
Reputatie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef Thrust het volgende:
Ja maar jij moet, aan je "reputatie" denken
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijkenquote:
Fijn voor die mensenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Thrust het volgende:
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijken
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar benquote:
Of heel vrolijk worden van een liedje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar ben)
Dat is overigens wel vaker zo met 'bitchgedrag'. Is niet altijd terecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben voor noord Nederland weer 3 cm sneeuw voorspeld voor vanavond.
3 cm dat valt toch best mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben voor noord Nederland weer 3 cm sneeuw voorspeld voor vanavond.
Ga me nu wel afvragen over welk nummer je het hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar ben)
Ik ben ook heel vrolijk. Das deel van mijn gelukzaligheidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of heel vrolijk worden van een liedje.
Er ligt ook nog genoeg hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
3 cm dat valt toch best mee.Er is veel meer gevallen.
Tof, ik ben niet de enige emo hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vrolijk. Das deel van mijn gelukzaligheid
En wat Zeeuws meisje zegt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga me nu wel afvragen over welk nummer je het hebt.
Ontzettend!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er ligt ook nog genoeg hier.
Het mag van mij wel weer 25 graden dooien, met een strakblauwe lucht en een stralende zon.
Snelle conclusies trekken, gebeurt wel heel veel spijtig genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is overigens wel vaker zo met 'bitchgedrag'. Is niet altijd terecht.
Fluitende vogels, bloeiende bloemen, een koud biertje en voorbij fietsende mooie meisjes in zomerjurkjes graagquote:
Ik zou kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fluitende vogels, bloeiende bloemen, een koud biertje en voorbij fietsende mooie meisjes in zomerjurkjes graag
Yup, maar ach. Soms moet je dan ook net zo snel naast je neer kunnen leggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
Snelle conclusies trekken, gebeurt wel heel veel spijtig genoeg
Het zijn mannenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
Nog een groot voordeel aan Mumford & Sons:
[ afbeelding ]
Lekker, lekker, lekker, .... nou ja, 3 out of 4, niet slecht
*pakt zijn telefoon*quote:
Dat klopt en ik ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
Daar hebben wij toch helemaal niks aan!
quote:
Dat is niet voor iedereen weggelegd, maar wel de verstandigste methodequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, maar ach. Soms moet je dan ook net zo snel naast je neer kunnen leggen.
wat is die prijs?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je een prijs voor je fantastische opmerkingsvermogen?
Och, die 2e van links lijkt wel wat te hebben ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
Nog een groot voordeel aan Mumford & Sons:
[ afbeelding ]
Lekker, lekker, lekker, .... nou ja, 3 out of 4, niet slecht
Mja, dat moet wel een beetje in verhouding staan met de verhouding prestatie.. dus het zal niet een al te grote prijs wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is die prijs?
dan denk ik er ff over na
Bekijk de clip van Little Lion Man, en ik denk dat je dan alles behalve de zanger welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, die 2e van links lijkt wel wat te hebben ja.
oh, die prijs hoef ik niet...ik heb er zelf al 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat moet wel een beetje in verhouding staan met de verhouding.. dus het zal niet een al te grote prijs worden
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, die prijs hoef ik niet...ik heb er zelf al 1
Link me maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk de clip van Little Lion Man, en ik denk dat je dan alles behalve de zanger welvindt
[FOK!keriaanse inkopopmerking] Zal ik je even warm maken, schatje? En voor die keelpijn heb ik ook nog wel een medicijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben helemaal niet blij met de geile stem hoor! Die gaat namelijk gepaard met keelpijn, verkouden zijn, het koud hebben enz enz.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Link me maar.Al kan ik me, vanuit de foto, niet voorstellen dat ik de rest wat vind.
![]()
Heb het gezien, vind er niets aan.quote:
Te makkelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[FOK!keriaanse inkopopmerking] Zal ik je even warm maken, schatje? En voor die keelpijn heb ik ook nog wel een medicijn.[/FOK!keriaanse inkopopmerking]
Ik beide! Zonder te kijkenquote:
How comequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte er ook niet veel van.
Nee, omdat het me gewoon niets lijkt. (Afgaande op het plaatje dat je postte. )quote:
Maar dat zegt bijzonder weinig over muziek... eig...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, omdat het me gewoon niets lijkt. (Afgaande op het plaatje dat je postte. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |