Als je toch zo lekker bezig ben, je kan hier gewoon verderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wel lekker... al een paar dagen in een opruimeritis bui. Dus dat is een teken dat het eigenlijk super met me gaat!
leef jij ook nog?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als je toch zo lekker bezig ben, je kan hier gewoon verder
Nah, dit weekend moet bij mij wel alles klaar zijn zodat ik maandag kan gaan leren voor mijn tentamens!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als je toch zo lekker bezig ben, je kan hier gewoon verder
nog net, hij is gister bijna vermoord door mijn kutkat (niet te verwarren met KitKat)quote:
*geeft kutkat een aai over het bolletje...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nog net, hij is gister bijna vermoord door mijn kutkat (niet te verwarren met KitKat)
Dat is bij die kat niet nodigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*geeft kutkat een aai over het bolletje...
heb je zn nagels wel aangescherpt van te voren?
Dat was niet eens nodig, hij houdt zijn gereedschap in topconditiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*geeft kutkat een aai over het bolletje...
heb je zn nagels wel aangescherpt van te voren?
hoeft ook niet gelijk, maak eerst maar je eigen stekje af. En dan kan je hier verder (na je tentamens) die zijn belangrijkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, dit weekend moet bij mij wel alles klaar zijn zodat ik maandag kan gaan leren voor mijn tentamens!
Onverwoestbaarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig, hij houdt zijn gereedschap in topconditie
niks is onverwoestbaarquote:
Dat heeft hij wel verdiend inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
*geeft kutkat dan maar een snoepje![]()
[..]
niks is onverwoestbaar![]()
Nja, eigenlijk niet, de reden waarom hij maar de helft uitbetaald krijgtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel verdiend inderdaad
Wou je het uitproberen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
[..]
niks is onverwoestbaar![]()
DENK JE AAN JE VINGERS!!!!!!!!!!!!!!!?????????????quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Jee, jij hebt lef..... jij moet niet stuk hoor!!quote:
En dat isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Vriendje wil met me op wintersport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |