Mart Smeets in een interview voor een Belgisch blad:quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens Klopkoek heeft Mart Smeets in Calgary met Yvonne van Gennip liggen rotzooien, maar dat lijkt me toch sterk gezien het zwaar gristelijke beeld wat ik van Yvonne heb. Maar àls het waar is, dan heeft Prins Pils er nadien ook een vinger in de pap gehad.
Ik denk overigens dat klopkoek in de war is met Ria Visser in 1980
quote:Onlangs veroorzaakte u opschudding toen bekend werd dat u met onderwerpen van uw reportages geslapen had: ex-schaatskampioenen Yvonne van Gennip en Ria Visser.
(grinnikt) ,,Ik ga een statement doen. Als ik het gedaan heb met Yvonne van Gennip, dan heb ik ook met koningin Paola tussen de lakens gelegen. En met Elton John. En met Tom Boonen.''
,,Dat van Ria Visser is waar. Het is 26 jaar geleden, tijdens de Olympische Spelen in Lake Placid. Mag dat? Het is de mooiste beweging die een mens kan maken. Toch? Het moet heel veel gebeuren. Zal ik uit de school klappen? Op het moment dat het verhaal van Yvonne en Ria opdook in een Belgische krant, gaat mijn telefoon. Heb ik dat zwijn van een Carl Huybrechts aan de lijn. Met een geweldige glimlach zegt hij: 'Ik mag toch hopen: vaak.' (schaterlach) Dat is humor.''
Mart Smeetsquote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mart Smeets in een interview voor een Belgisch blad:
[..]
Daar maak ik uit op dat alleen dat van Ria Visser waar is. Je denkt toch niet echt dat hij met iemand van het Belgisch koningshuis is geweest?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mart Smeets in een interview voor een Belgisch blad:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat alleen dat van Ria Visser waar is. Je denkt toch niet echt dat hij met iemand van het Belgisch koningshuis is geweest?
Ze werd pas later christelijk volgens mij maar verder zegt dat ook niet zo veel, dat christelijk zijn. Laat ik het daar maar bij laten anders ga ik mensen beledigenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens Klopkoek heeft Mart Smeets in Calgary met Yvonne van Gennip liggen rotzooien, maar dat lijkt me toch sterk gezien het zwaar gristelijke beeld wat ik van Yvonne heb. Maar àls het waar is, dan heeft Prins Pils er nadien ook een vinger in de pap gehad.
Ik denk overigens dat klopkoek in de war is met Ria Visser in 1980
tijd dat ze Sexual Harassment Panda sturen danquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:31 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Pedobear is ook op de spelen, de kunstrijdertjes moeten oppassen.
http://www.telegraph.co.u(...)-Olympic-mascot.html
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:27 schreef rubbereend het volgende:
Kunnen we voor het gemak niet even een overzicht maken wie met welke wintersporter heeft? Ik heb namelijk niet echt een heel goed inzicht in al die relaties. Ik kom volgens mij niet verder dan Verheijen met Nuyt en Wüst met Sanne van Kerkhof .
Nee andersom, de zus van Wotherspoon, Danielle, is met Jamie Gregg zelf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Wilskracht het volgende:
Jeremy Wotherspoon met de zus van de bekende Canadese sprinter Gregg.
[..]
Leuk om te lezen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:31 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Pedobear is ook op de spelen, de kunstrijdertjes moeten oppassen.
http://www.telegraph.co.u(...)-Olympic-mascot.html
Ja of zo'n schema a la Boe's neuklijstquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:27 schreef rubbereend het volgende:
Kunnen we voor het gemak niet even een overzicht maken wie met welke wintersporter heeft? Ik heb namelijk niet echt een heel goed inzicht in al die relaties. Ik kom volgens mij niet verder dan Verheijen met Nuyt en Wüst met Sanne van Kerkhof .
Al lang?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef MiLalaa het volgende:
toevoeging: Marrit Leenstra - Matteo Anesi
Niet meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Wilskracht het volgende:
Marc Tuitert met Helen van Goozen ex schaatster
Jawel, ze zijn getrouwd.quote:
dat lijkt me in het kader van dit overzicht wel maar alle sappige roddels zijn welkom lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |