quote:Op maandag 18 januari 2010 08:26 schreef flexoo het volgende:
wil graag ugg's van tradetang proberen, en nu mijn vraag: welke heeft een goede prijs kwaliteit verhouding? graag link
De mods wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
We kunnen dat hele merknaam maskeren gedoe wel vergeten. Niemand die daar meer op let.
Als het leven zo makkelijk zou zijn hoeft er niet elk topic weer wat over gezegd te worden, mensen lezen niet, simpel.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:21 schreef scull078 het volgende:
Als iedereen gewoon even de moeite neemt om zich zelf even in te lezen.
ik had ook 4.5 van jack, alleen nog steeds geen paypal request gehad.. zal m maar weer ff mailen denkquote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als het leven zo makkelijk zou zijn hoeft er niet elk topic weer wat over gezegd te worden, mensen lezen niet, simpel.![]()
Tiffany weet het leuk te brengen, Jack brengt een offerte uit voor $4,50 en zij kan er hoogstens $5,50 van maken.![]()
Ging overigens over die J&J riemen.
Ik ben benieuwd en als je toch mailt, vraag dan ook even wat 2 van die dingen moeten kosten als je wil.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik had ook 4.5 van jack, alleen nog steeds geen paypal request gehad.. zal m maar weer ff mailen denk
Ik zou uitgaan van 1/2 wekenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef EdNoolk het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer om het van Hong Kong naar TNT Nederland te krijgen? Bij het tracen op HK Post:
The item (RTxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 13-Jan-2010
Net even gebeld (ja, ik weet het, heel ongeduldig) maar hij was nog niet in Nederland, of iig nog niet gelabeld.
Ook mijn Pakketje has left hongkong for its destination on 13-01-2010 ; had het eigenlijk vandaag verwacht..quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef EdNoolk het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer om het van Hong Kong naar TNT Nederland te krijgen? Bij het tracen op HK Post:
The item (RTxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 13-Jan-2010
Net even gebeld (ja, ik weet het, heel ongeduldig) maar hij was nog niet in Nederland, of iig nog niet gelabeld.
ong. 2 weken naardat je hem hebt betaald.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef GoodFella275 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je iets hebt van taobao via jack? kleding etc..
Best wel duur? natuurlijk niet in vergelijk met NL prijzen, maar ik bedoel 65.00 yuan = 6.50 euro ongeveer, en hij wil er 24 dollar dus 16 euro voor, dus 10 euro voor een truitje verzenden wat 6 euri waard is? of ben ik nou gierig ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef NextTVH het volgende:
Estimated weight is 350g,then price is: 24.2$ with tracking number and shipping fee
Voor dit item![]()
Toch maar even bestellen alleen nog een bijhorende blouse vinden
Ze werken half snelheid omdat ze al in de lunar new year stemming zitten, zeg maar het pepernoten in augustus syndroomquote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef neo2000 het volgende:
Pakketje bij DX staat al weer 3 dagen op packaging..![]()
Of hun magazijn is het afgelopen jaar steeds groter geworden zodat ze moeite hebben met vinden, of al het personeel is vertrokken om bij Jack te gaan werken.
..maar inderdaad, misschien zijn ze alvast aan het indrinken.quote:Due to the nationwide observation of the holiday, Hong Kong Post and the Customs will be temporarily closed and DX shipments will be temporarily paused between Feb 12 and Feb 20, 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |