Klopt. Ik had altijd hoofdpijn maar sinds ik chinese webshops heb ontdekt is het een stuk beter. Het is ook goed voor je rug!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef Twizu het volgende:
Chinese webshops heeft mijn leven veranderd!
Ik had altijd last van obstipatie en sinds ik in china koop is dat verdwenen!
Ook mijn leven heeft het veranderd! Door het nieuwe product op Popbuying, de Whitning Teeth Whitner, heb ik een stralend witte lach. Door deze lach doe ik het ineens erg goed bij de meisjes en is mijn leven dus spontaan veranderd! China bedankt!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef Twizu het volgende:
Chinese webshops heeft mijn leven veranderd!
Ik had altijd last van obstipatie en sinds ik in china koop is dat verdwenen!
Heb ik hier ook, dus we wachten maar ff afquote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Volvoman het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik heb vanavond nog een bestelling gedaan via DX. Heb ook m'n rekening aan Paypal gekoppeld, en dat ging gewoon. Ik schrijf al heel lang al geen geld meer over naar m'n Paypal rekening.
Doe MBO, dus hopen dat dat genoeg zal zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
volgens mij kun je alleen een CC krijgen als je boven een bepaalde leeftijd bent,
of een studie (hbo) volgt..
ik weet nog dat ik het 2 jaar geleden wilde, maar toen kon het niet omdat ik geen goede studie deed, nu HBO en kon ik m zo aanvragen.. weet niet precies wat de voorwaarden zijn.
ik dacht dat het limiet 1000 euro is als je een studentenrekening hebt,
rente is dacht ik 0, maar ik weet niet hoeveel je van plan bent te kopen, maar stel dat er rente op zit, zal het zo laag zijn dat je dat niet merkt.
je betaald aan het eind van de maand.
Ik hoop dat ik je goede info heb gegeven, want ik heb er wel 1, maar hoe of wat weet ik niet meer
Ja, dat bedoel ik dus...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:02 schreef mug89 het volgende:
[..]
als je een beetje door de topics heen koekeloert, kun je zien dat het gewoon werkt hoorniks aan het handje..
Hahaha,quote:Op maandag 18 januari 2010 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus...
als het werkt, dan kan ik straks nooit meer stoppen met spul kopen!
daar gaat al m'n geld
Eerst maar eens een paar kabeltjes proberen
Hmm, en bij Popbuying dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Volvoman het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik heb vanavond nog een bestelling gedaan via DX. Heb ook m'n rekening aan Paypal gekoppeld, en dat ging gewoon. Ik schrijf al heel lang al geen geld meer over naar m'n Paypal rekening.
ik kreeg m niet toen ik MBO deed, maar ik weet niet of dat de enige reden was, of dat ik toen nog te jong was.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Doe MBO, dus hopen dat dat genoeg zal zijn
Verder ben ik niet van plan om meer dan 1000 euro te gaan kopen
Wil juist kleine bedragen eigenlijk
Omdat je nu bij Paypal eerst je geld erop moet storten
En dat bevalt me niet zo![]()
Maaar heel erg bedankt voor je informatie
Ja, ik begon ook met 3 kabeltjes, heb nu in paar maanden toch al gauw 90 dollar gespendeerd, wat voor mij opzich aan de hoge kant is.. helemaaal dat als ik nu terugdenk dat ik eigenlijk helemaal niet zoveel heb dat ik daadwerkelijk gebruikquote:Op maandag 18 januari 2010 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus...
als het werkt, dan kan ik straks nooit meer stoppen met spul kopen!
daar gaat al m'n geld
Eerst maar eens een paar kabeltjes proberen
Hoe oud was je toen dan ?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik kreeg m niet toen ik MBO deed, maar ik weet niet of dat de enige reden was, of dat ik toen nog te jong was.
maar succes
PriceAngels heeft precies dezelfde WHOIS gegevens als DealExtreme, alleen is PA duurder...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie aanstekeren nieuwe shop
![]()
[ afbeelding ]
http://www.priceangels.com/Innocent_Boy_Butane_Lighter_p2674.html
onzin! ik doe mbo en heb een kaart v.d. rabobank. ze kijken wat je verdient! Iemand die 50 euro per maand krijgt kan natuurlijk geen kaart van 1000 euro krijgen! dat zou betekenen mocht het fout gaan dat ze 20 maanden nodig hebben om het geld terug te betalen + rente (5-7 maand)quote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
volgens mij kun je alleen een CC krijgen als je boven een bepaalde leeftijd bent,
of een studie (hbo) volgt..
ik weet nog dat ik het 2 jaar geleden wilde, maar toen kon het niet omdat ik geen goede studie deed, nu HBO en kon ik m zo aanvragen.. weet niet precies wat de voorwaarden zijn.
ik dacht dat het limiet 1000 euro is als je een studentenrekening hebt,
rente is dacht ik 0, maar ik weet niet hoeveel je van plan bent te kopen, maar stel dat er rente op zit, zal het zo laag zijn dat je dat niet merkt.
je betaald aan het eind van de maand.
Ik hoop dat ik je goede info heb gegeven, want ik heb er wel 1, maar hoe of wat weet ik niet meer
verpakking? ga je de verpakking dragenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef scull078 het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met Ke1vin Klijn onderbroeken via tradetang?
verpakking enzo???
Ok, daarom gaf ik al aan dat ik niet zeker wist waar het aan lag..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:59 schreef flexoo het volgende:
[..]
onzin! ik doe mbo en heb een kaart v.d. rabobank. ze kijken wat je verdient! Iemand die 50 euro per maand krijgt kan natuurlijk geen kaart van 1000 euro krijgen! dat zou betekenen mocht het fout gaan dat ze 20 maanden nodig hebben om het geld terug te betalen + rente (5-7 maand)
zoek een goede (bij)baan doe nette kleding aan, en spreek a.b.n.en krijg ook de gouden card
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef neo2000 het volgende:
Je bestelt wat voor 75 euro en betaalt met je credit card. De bank gaat dit bedrag af beginnen te schrijven van je rekening in delen van 25 euro per maand. Over het restbedrag wat nog open staan betaal je absurd veel rente, waardoor je uiteindelijk bijna 100 euro betaalt.
Dat is toch alleen als je niet het geld op je rekening hebt? Anders gaat het er gewoon direct af aan het eind van de maand (thans bij mijn mastercard wel)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt het over een rente van een paar 100 procent op jaarbasis als je voor 3 maanden aflossen van 75 euro 25 euro moet dokken, rente op jaarbasis is echter max ongeveer 16 procent.
Hoe goedkoop wil je het dan hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:16 schreef dennis00 het volgende:
Dan is het nog steeds even duur toch?
En je punt is??? Jij vindt 16% geen aso woekerrente?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt het over een rente van een paar 100 procent op jaarbasis als je voor 3 maanden aflossen van 75 euro 25 euro moet dokken, rente op jaarbasis is echter max ongeveer 16 procent.
De achterkant?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoe goedkoop wil je het dan hebben?
En wat is het verschil tussen deze drie EiFones?
i9
i9+++
i68+
Gewoon via Jack halen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef scull078 het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met Ke1vin Klijn onderbroeken via tradetang?
verpakking enzo???
Blikkerig geluid kan ook aan de oordopjes liggen, heb je al andere oordoppen geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:55 schreef mtchel112 het volgende:
heb de 8gb ipoot met camera binnen van jack,
camera wel redelijk, als ik m schud ramelt er iets, beetje slecht afgewerkt en het geluid klinkt nogal blikkerig, jack garandeerde me dat t n nano exact 5 zou zijn, maar ik heb mn twijfels.
maar vind verder dat ik niet mag klagen
ik heb meteen MD52's bij besteld, ik hoop dat ie vandeweek binnen is hier met de doppen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:55 schreef mtchel112 het volgende:
heb de 8gb ipoot met camera binnen van jack,
camera wel redelijk, als ik m schud ramelt er iets, beetje slecht afgewerkt en het geluid klinkt nogal blikkerig, jack garandeerde me dat t n nano exact 5 zou zijn, maar ik heb mn twijfels.
maar vind verder dat ik niet mag klagen
Barcolona Shirt - 10euroquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Hoe goedkoop wil je het dan hebben?
En wat is het verschil tussen deze drie EiFones?
i9
i9+++
i68+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |