Biefstukken, Z.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Z het volgende:
Ik had bij het eten een wijntje maar weet niet of dat mijn bloederige holtes goed gedaan heeft.
Ja, Tocotronic.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Z het volgende:
Vandaag is de nieuwe plaat uit gekomen van mijn favoriete bandje van het Europese vaste land (na Fauxboîte natuurlijk), te weten Tocotronic. Er is alleen praktisch niemand om dat heugelijk feit mee te delen. Al is DO2 volgens mij bekend met de band, naast nog wat andere fokkers.
Een goede plaat. Niet zo goed als de vorige maar wederom sterk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef DO2 het volgende:
En Spoon heeft ook een nieuwe, lees ik zojuist.
Mja...Dat zij dan zo, Z.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef Z het volgende:
Ik kan overigens ook niet zoveel met Animal Collective DO. Ik erken dat het vernieuwend en van kwaliteit is, het komt bij mij alleen niet binnen zoals jij het zegt. In tegen stelling tot een Van Gogh.
Ik vind concerten fantastisch en het is jammer dat het nu niet lukt om vaak te gaan. Het is erg leuk de bands aan het werk te zien. Als je bij kleine bandjes band dan vallen de ergernissen wel mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef DO2 het volgende:
Ik geef eigenlijk niet zo om concerten. Ik ben zo'n kneus die zich al snel stoort aan al die anderen.
Ah, de credenza!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef zodiakk het volgende:
madmen-dressoir
quote:"Aren't you two a pair of bookends? What do you say, Draper, shall we cast them in bronze and mount them on the credenza?"
"Oh my! Everything he says means something else too!"
Wil je ajb nooit meer net voor slapenstijd een foto van Bob posten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb een veel te dure bureaustoel gekocht. En ik moet nog een tv kopen. Ik ga zwaar over budget en dan heb ik nog niet eens een fauteuil, madmen-dressoir, lampen, schilderijen, eettafel, eettafelstoelen, een tapijt 'that ties the room together' en een globe die openkan en waar drank uitgehaald kan worden. Ook lijkt mijn appartement momenteel op die van Leo Johnson, verzuip ik in Gammabonnetjes en zit ik er serieus aan te denken om ter zijner tijd zwartwit zigzagzeil in de kleine slaapkamer te leggen en dan rode gordijnen op te hangen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind concerten fantastisch en het is jammer dat het nu niet lukt om vaak te gaan. Het is erg leuk de bands aan het werk te zien. Als je bij kleine bandjes band dan vallen de ergernissen wel mee.
Er heerst verstilde rust bij de libertariërs. Het land is veilig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
iMax slaapt, dus het is voor ons ook weer slapenstijd.
quote:Bijna Dertig
Nee, die juli bracht bepaald geen
revolutie in mijn bed. Hoe de zomer
zich ook gaf, het leek te laat om nog
een nieuwe hartstocht op te lopen.
Dus dook ik onder voor het zwermen
van de lust en heulde vrolijk
met de slaap. Bijna dertig dacht ik,
wordt mij toch iets te helder. En ik zag
hoe alle parken overbloeiden,
hoe de hitte uit de hemel sloeg,
hoe de horde zon op ander bloed
en zich vergrijpen wilde aan
een blonde levensgloed. En ik zag af.
Versliep de revolutie in mijn bed.
Vergat alvast te leven.
Voor VMBO'ers valt het niet tegen. Als je je afvraagt wat er met hun talent gebeurt: ja, dat is inderdaad wel zonde. Maar goed, op deze manier hebben ze nog één manier om ontdekt te worden, en er zitten echt wel talentvolle leerlingen tussen. De omgeving is alleen allesbehalve motiverend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef Gellius het volgende:
Kunnen ze het een beetje, die jongelui?
Nog steeds goed,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe staat het met jouw hardlopen, zodiakk?
Wow, wat goed! Ik wilde vandaag buiten gaan hardlopen, maar er ligt ineens overal sneeuw.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:25 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nog steeds goed,. Inmiddels loop ik om de dag en varieer ik elke keer in tempo, afstand en interval. Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de CPC-loop in Den Haag (10 km). Die wil ik dan in een tijd van 50 á 55 minuten lopen. Na vijf maanden hardlopen ben ik dus fitter, sterker en slanker. Een goeie zaak dus
.
Trekt dat niet weer terug? Ik dacht dat hoogzwangere vrouwen wat uit model raakten door kraakbeenverslapping ofzo, maar dat is toch niet blijvend?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb links maat 40 en rechts maat 41. Jezus Christus.
Ik lees wisselende verhalen. Ik wil het ook graag weten, want ik moet nu nieuwe schoenen kopen. Als het mogelijk niet blijvend is, dan kan ik maar beter niet 10 paar aanschaffen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Trekt dat niet weer terug? Ik dacht dat hoogzwangere vrouwen wat uit model raakten door kraakbeenverslapping ofzo, maar dat is toch niet blijvend?
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je die 10 km in 50 minuten loopt dan zit je op een hoger niveau dan ik ooit gehaald heb. Mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |