abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77157756
Ik moet zeggen dat ik het biobiertje van Brouwerij 't 'IJ, Plzen, nogal vind tegenvallen .
pi_77157868
Ik zie nog steeds geen NY-foto's.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77157957
We zijn helemaal niet geweest.
pi_77158005
Enfin. Mañana, mañana.
pi_77158207
Oké, een telefoonkiekje, dan. Dit was op de eerste ochtendwandeling.

Vijf minuten lopen vanaf het appartement .
pi_77158368
Nu weer over tot de gevulde en niet-gevulde ringslings and arrows of outrageous fortune.
pi_77158380
Jaa!
pi_77158460
Ik vind het al erg genoeg dat B. al mijn OUD-postings leest.

Weet wel dat ik me er rot voor schaam, hoor, maar het moet gewoon even.
pi_77158625
Ik had bij het eten een wijntje maar weet niet of dat mijn bloederige holtes goed gedaan heeft.
Aldus.
pi_77158708
pi_77158737
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Z het volgende:
Ik had bij het eten een wijntje maar weet niet of dat mijn bloederige holtes goed gedaan heeft.
Biefstukken, Z.
pi_77158769
O ja.
Aldus.
pi_77158881

.
pi_77158926
Vandaag is de nieuwe plaat uit gekomen van mijn favoriete bandje van het Europese vaste land (na Fauxboîte natuurlijk), te weten Tocotronic. Er is alleen praktisch niemand om dat heugelijk feit mee te delen. Al is DO2 volgens mij bekend met de band, naast nog wat andere fokkers.
Aldus.
pi_77158975
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]

.
Ja. Ik zou ook wel weer eens willen.
Aldus.
pi_77159028
Oh ja, Fauxboîte! Al bijna een half decennium met hiatus, als ik het wel heb. Enigmatische band.
pi_77159390
NYC is toch wel dé stad hè? Ik ben er al te lang niet meer geweest en ook dit jaar zie ik het niet gebeuren. Toch te veel andere dingen die voor gaan.
pi_77159528
Had ik al de loftrompet gestoken over de attentheid en voorkomendheid van het bediend personeel in de restaurants?
pi_77159779
Ik heb wel nare fooi incidenten gehad in NY. Twee keer belabberde bediening die enorme fooien suggereerde op de rekening. Maar dat waren kennelijk incidenten.
Aldus.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:29:17 #264
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_77160153
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Z het volgende:
Vandaag is de nieuwe plaat uit gekomen van mijn favoriete bandje van het Europese vaste land (na Fauxboîte natuurlijk), te weten Tocotronic. Er is alleen praktisch niemand om dat heugelijk feit mee te delen. Al is DO2 volgens mij bekend met de band, naast nog wat andere fokkers.
Ja, Tocotronic.
Da's nu eens 'n goed voorbeeld van een bandje waar ik nog altijd een stapel cd's van moet aanschaffen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_77160320
Ik heb alles. En was ze laats bijna gaan zien maar dat lukte toch niet.
Aldus.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:35:33 #266
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_77160398
En Spoon heeft ook een nieuwe, lees ik zojuist.
pi_77160430
Ik kan overigens ook niet zoveel met Animal Collective DO. Ik erken dat het vernieuwend en van kwaliteit is, het komt bij mij alleen niet binnen zoals jij het zegt. In tegen stelling tot een Van Gogh.
Aldus.
pi_77160466
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:35 schreef DO2 het volgende:
En Spoon heeft ook een nieuwe, lees ik zojuist.
Een goede plaat. Niet zo goed als de vorige maar wederom sterk.
Aldus.
pi_77160470
Ik heb een veel te dure bureaustoel gekocht. En ik moet nog een tv kopen. Ik ga zwaar over budget en dan heb ik nog niet eens een fauteuil, madmen-dressoir, lampen, schilderijen, eettafel, eettafelstoelen, een tapijt 'that ties the room together' en een globe die openkan en waar drank uitgehaald kan worden. Ook lijkt mijn appartement momenteel op die van Leo Johnson, verzuip ik in Gammabonnetjes en zit ik er serieus aan te denken om ter zijner tijd zwartwit zigzagzeil in de kleine slaapkamer te leggen en dan rode gordijnen op te hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zodiakk op 22-01-2010 22:43:32 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:37:02 #270
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_77160472
Ik geef eigenlijk niet zo om concerten. Ik ben zo'n kneus die zich al snel stoort aan al die anderen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:39:18 #271
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_77160586
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef Z het volgende:
Ik kan overigens ook niet zoveel met Animal Collective DO. Ik erken dat het vernieuwend en van kwaliteit is, het komt bij mij alleen niet binnen zoals jij het zegt. In tegen stelling tot een Van Gogh.
Mja...Dat zij dan zo, Z.
Bij mij is het kermis in kop en lichaam, zodra AC de oren binnendringt.
pi_77160632
Als het af is kom ik graag eens achterstevoren bij je binnenlopen, zood.
pi_77160753
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef DO2 het volgende:
Ik geef eigenlijk niet zo om concerten. Ik ben zo'n kneus die zich al snel stoort aan al die anderen.
Ik vind concerten fantastisch en het is jammer dat het nu niet lukt om vaak te gaan. Het is erg leuk de bands aan het werk te zien. Als je bij kleine bandjes band dan vallen de ergernissen wel mee.
Aldus.
pi_77160891
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef zodiakk het volgende:
madmen-dressoir
Ah, de credenza!
quote:
"Aren't you two a pair of bookends? What do you say, Draper, shall we cast them in bronze and mount them on the credenza?"

"Oh my! Everything he says means something else too!"
pi_77161116
Kom. Een vi-de-o voor het slapen gaan.
Aldus.
pi_77161440
Die had ik d'r op op de fiets ( ) naar het werk vanochtend. Niet echt een energiek begin van de dag, maar ach.
pi_77161520
Ik heb ook al een tijdje niet gelopen. Met redelijke excuses overigens, maar toch.
Aldus.
pi_77161573
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:36 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb een veel te dure bureaustoel gekocht. En ik moet nog een tv kopen. Ik ga zwaar over budget en dan heb ik nog niet eens een fauteuil, madmen-dressoir, lampen, schilderijen, eettafel, eettafelstoelen, een tapijt 'that ties the room together' en een globe die openkan en waar drank uitgehaald kan worden. Ook lijkt mijn appartement momenteel op die van Leo Johnson, verzuip ik in Gammabonnetjes en zit ik er serieus aan te denken om ter zijner tijd zwartwit zigzagzeil in de kleine slaapkamer te leggen en dan rode gordijnen op te hangen.

[ link | afbeelding ]
Wil je ajb nooit meer net voor slapenstijd een foto van Bob posten?
pi_77161657
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:42 schreef Z het volgende:

[..]

Ik vind concerten fantastisch en het is jammer dat het nu niet lukt om vaak te gaan. Het is erg leuk de bands aan het werk te zien. Als je bij kleine bandjes band dan vallen de ergernissen wel mee.
pi_77161690
Hoe staat het met jouw hardlopen, zodiakk?
pi_77161808
Het lopen schiet er hier vooral bij in omdat ik steeds vroeger naar mijn werk ga. Dat op zich bevalt trouwens prima. Een rustiger start en je kan mooi op tijd weer opkrassen. Ik kan zelfs nog even verse shizzle halen op de markt op weg naar huis, nu.
pi_77161874
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Niet eens opzettelijk.
Aldus.
pi_77161887
iMax slaapt, dus het is voor ons ook weer slapenstijd.
pi_77161952
Verse shizzle, dat lukt mij niet, dat is natuurlijk ook niet mis. Mijn (ille) bitch begint vaak vroeg dus die regelt dat meestal (waar ik eeuwig dankbaar voor ben).

Ik hoop dat ze mee leest.
Aldus.
pi_77162077
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
iMax slaapt, dus het is voor ons ook weer slapenstijd.
Er heerst verstilde rust bij de libertariërs. Het land is veilig.
quote:
Bijna Dertig

Nee, die juli bracht bepaald geen
revolutie in mijn bed. Hoe de zomer
zich ook gaf, het leek te laat om nog
een nieuwe hartstocht op te lopen.

Dus dook ik onder voor het zwermen
van de lust en heulde vrolijk
met de slaap. Bijna dertig dacht ik,
wordt mij toch iets te helder. En ik zag
hoe alle parken overbloeiden,
hoe de hitte uit de hemel sloeg,

hoe de horde zon op ander bloed
en zich vergrijpen wilde aan
een blonde levensgloed. En ik zag af.
Versliep de revolutie in mijn bed.
Vergat alvast te leven.
pi_77162435
Ik ontdek bandjes vaak pas als ze geen concerten meer geven. Maar voor Archie Bronson Outfit ben ik nog op tijd.

vrijdag 22 januari 2010 @ 23:41:52 #287
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_77163295
Trouwens, over Tocotronic gesproken; ik bedacht me opeens iets: .
pi_77165693
Ik heb ooit een nummer van Tocotronic legaal gedownload van hun site: Mein Prinz, en dat is een erg goed nummer, hoewel ik me wel eens afvraag waar het over gaat.
anonieme razernist
  zaterdag 23 januari 2010 @ 02:17:21 #289
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_77168045
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef Gellius het volgende:
Kunnen ze het een beetje, die jongelui?
Voor VMBO'ers valt het niet tegen. Als je je afvraagt wat er met hun talent gebeurt: ja, dat is inderdaad wel zonde. Maar goed, op deze manier hebben ze nog één manier om ontdekt te worden, en er zitten echt wel talentvolle leerlingen tussen. De omgeving is alleen allesbehalve motiverend.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_77188250
pi_77191845
pi_77202399
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe staat het met jouw hardlopen, zodiakk?
Nog steeds goed, . Inmiddels loop ik om de dag en varieer ik elke keer in tempo, afstand en interval. Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de CPC-loop in Den Haag (10 km). Die wil ik dan in een tijd van 50 á 55 minuten lopen. Na vijf maanden hardlopen ben ik dus fitter, sterker en slanker. Een goeie zaak dus .
pi_77202574
quote:
Op zondag 24 januari 2010 10:25 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Nog steeds goed, . Inmiddels loop ik om de dag en varieer ik elke keer in tempo, afstand en interval. Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de CPC-loop in Den Haag (10 km). Die wil ik dan in een tijd van 50 á 55 minuten lopen. Na vijf maanden hardlopen ben ik dus fitter, sterker en slanker. Een goeie zaak dus .
Wow, wat goed! Ik wilde vandaag buiten gaan hardlopen, maar er ligt ineens overal sneeuw. Loop jij dan wel gewoon?

Als je die 10 km in 50 minuten loopt dan zit je op een hoger niveau dan ik ooit gehaald heb. Mannen.
pi_77202576
Ik heb trouwens ineens een grotere schoenmaat.
pi_77202858
Hier ook sneeuw.
pi_77203010
Ik heb links maat 40 en rechts maat 41. Jezus Christus.
pi_77203123
quote:
Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb links maat 40 en rechts maat 41. Jezus Christus.
Trekt dat niet weer terug? Ik dacht dat hoogzwangere vrouwen wat uit model raakten door kraakbeenverslapping ofzo, maar dat is toch niet blijvend?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77203155
quote:
Op zondag 24 januari 2010 11:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Trekt dat niet weer terug? Ik dacht dat hoogzwangere vrouwen wat uit model raakten door kraakbeenverslapping ofzo, maar dat is toch niet blijvend?
Ik lees wisselende verhalen. Ik wil het ook graag weten, want ik moet nu nieuwe schoenen kopen. Als het mogelijk niet blijvend is, dan kan ik maar beter niet 10 paar aanschaffen.

Alhoewel, je kunt geloof ik ook van die inlegzooltjes kopen die de schoen iets kleiner maken, dus die zou ik later kunnen gebruiken.
pi_77203310
Dan koop je toch nu 1 paar lekkere schoenen in plaats van 10? 1 goed paar vinden is meestal al ingewikkeld genoeg, vind ik. En als je voeten dan krimpen worden het lekker winterschoenen waar je een paar extra dikke sokken in aankan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77203322
Gisteren even wezen kijken naar laptops. Nog niet uitgebreid met verkopers gesproken vanwege de drukte. Wel gekeken wat ze zoal hebben en wat dat dan kost. Nou, ze hebben opvallend weinig. Iedere winkel heeft een stuk of tien à 15 laptops staan, terwijl er natuurlijk honderden leverbaar zijn. Als je bepaalde eisen hebt (groot scherm bijv.), kun je per winkel nog maar uit enkele laptops kiezen. De volgende winkel heeft wel weer andere, maar op die manier kun je niet even de schermen naast elkaar zien. En ze hebben natuurlijk juist die laptops, waarvan op internet geen goede reviews te vinden zijn. Oh, en waarom is er geen site waarop reviews te vinden zijn van alle laptops, zodat je goed kunt vergelijken? Pfff.
pi_77203378
Hoe minder keuze, k-man, hoe minder je je hoeft te verdiepen in onderscheidende specificaties. En dan hoef je dus ook geen 'verkoopgesprek' 'aan te gaan' met zo'n vreemd riekend mannetje waarvan je vermoed dat 'ie je een minkukel vind die hij voor veel geld de verkeerde laptop gaat aansmeren.

Kies er gewoon 1 en haal die ergens op.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:34:06 #302
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_77207312
quote:
Op zondag 24 januari 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als je die 10 km in 50 minuten loopt dan zit je op een hoger niveau dan ik ooit gehaald heb. Mannen.
.

Ben nu zelf maar weer even aan het wielrennen, omdat ik misschien de roze trui met wat collega's naar Amsterdam ga fietsen, maar ergens in de loop van het jaar wil ik de 10km wel in 44-45 minuten lopen (en dan daarna de Dam tot Dam binnen de 1.15)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')