Als ik hier druk doet het zeer, dokter.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Z het volgende:
Als ik mijn neus ophaal gaat of m'n neus bloeden of ik voel het trekken achter mijn rechteroog.
Dat verklaart veel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn opa heeft ooit een blindtapwedstrijd op de Horecava gewonnen.
Dat staat buiten kijf, natuurlijk. iMax is een kanjer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:12 schreef broer het volgende:
Nee, Gellius. De bedoeling was: "Wat een mooi kindje, Claudia."
Het is een Ikealamp. Stelt niet zoveel voor, hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Gellius het volgende:
Die lamp is me trouwens helemaal niet opgevallen. Is dat ook een Gisolamp?
Er zijn foto's van. Ik moet ze nog even van de camera halen. Gellius als bloody mad man.quote:
Onzin. Hartstikke lief, toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Gellius het volgende:
Claudia! Blauw en groen is boerenfatsoen!
Zolang er GL'ers in het college zitten valt het wel mee. En mocht er wel veel vervoer zijn dan is het in elk geval stil, want elektrisch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Gellius het volgende:
Denkend aan de toekomst vrees ik wel eens dat er daadwerkelijk een schoon en betaalbaar alternatief voor fossiele brandstof wordt gevonden en dat ik dan nòg meer auto's, scooters en afzichtelijk blik in mijn geliefde negentiende eeuwse wijken moet tolereren.
Dan kan Gellius nog meer genieten van de fluitende vogeltjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zolang er GL'ers in het college zitten valt het wel mee. En mocht er wel veel vervoer zijn dan is het in elk geval stil, want elektrisch.
Met de duif gaat het heel slecht, hoorde ik in elk geval. Wist je dat de duif eigenlijk een rotsvogel is? En dat die bedreigd wordt door de manier waarop er nu gebouwd wordt? En dat die groene parkieten helemaal geen bedreiging voor het ecosysteem van amsterdam zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan kan Gellius nog meer genieten van de fluitende vogeltjes
Overigens bestaat er ook iets als de Ecologische Hoofdstructuur, die aangelegd is door het Rijk en waar gemeenten zich aan moeten houden. Vaak loopt deze langs snel- en spoorwegen, omdat op die taluds verder niks gebeurt en ze hoog begroeid zijn. Deze snelwegen voor beesten worden niet alleen gebruikt door klein grut als muizen, maar ook door bijvoorbeed vossen, die ook nog wel eens in de metrotunnels opduiken (en recentelijk werd er ook één in de piet hein tunnel gespot)quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:10 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel maar. Vogeltjes enkel met een duur en moeilijk verkrijgbaar pasje de stad in (handhaving!), het brommen van verkeer over de snel- en invalswegen en een vrij blikveld op de vruchten van het streven van de eerste bevrijde mens (de 19e eeuwse, incluis hun esthetische dwalingen) en je hebt een stad waar ik wel in wil wonen. NY kwam gevaarlijk dichtbij, trouwens.
Komen die NY-foto's er nou nog?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:. Nu moet ik de teerbeminde weer een avond van fok! weten weg te houden.
De ecologische snelwegen tellen helaas niet voor vogels. Die mogen alles en zijn vrij. Vandaar ook de uitdrukking (etymologisch weetje!).quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Gellius het volgende:
Heb je naar die pasjes geïnformeerd? Die moeten we hebben, namelijk.
Als je er geen filmpje bij hebt geloof ik het niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef Z het volgende:
M'n dochtertje kan "Where's the money Lebowski" met duits accent zeggen. Nou jij weer Claudia.
Ivan zit nu op één nachtvoeding. Da's luxe, hoor.quote:
De ecoloog zei 'mensen vinden ze juist heel leuk, want je hebt een keer een beest dat je kan zien en kan horen en opvalt'. Hij zei overigens ook dat er een boom in Noord is waar ze 's avonds met z'n achttienhonderden zitten, en dat je daar heel snel onderdoor moet fietsen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:28 schreef Z het volgende:
[..]
Hals-band-par-kiet. Ze maken wel een hoop herrie, telt dat niet mee?
Die spreek ik heel soms nog wel over andere kanalen, die heeft het druk.quote:
Dat valt best mee. Ik sta in elk topic.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
En Lienekien heb ik ookal een tijdje niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |