Welke stoelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:08 schreef Gellius het volgende:
Oh, en ik ben op een inrichtingsspree geweest dit weekend. Een Gispen-lamp, een Premsela-lamp zijn besteld, en twee Gispen leunstoelen staan op de alertlijst.
quote:
Hij lijkt best op z'n zus hoor, die is alleen wat molliger. Maar misschien is dat door mij makkelijker t ezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik herken zijn zus er trouwens niet in. Viind je dat ze op elkaar lijken?
Ik vind de details in de omgeving zo leuk, wat verdwaalde schoenen, een gepimpte Ikeakast, ...
Ik zou een vergelijkingsfoto nodig hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Z het volgende:
[..]
Hij lijkt best op z'n zus hoor, die is alleen wat molliger. Maar misschien is dat door mij makkelijker t ezien.
Oh, wij hebben zo'n kast in de badkamer en daar zitten geen uitsparingen in. Voorgekauwde creativiteit dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Z het volgende:
Die Ikea cd kasten zijn niet gepimpt, daar zitten uitsparingen in waar je cd's in kan doen. Voor het decoratieve effect.
Komt dat toevallig ook overeen met je eigen muzieksmaak?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben aan het testen van welke muziek Ivan houdt. Bij Franz Ferdinand kijkt hij wat moeizaam. Jeff Buckley vindt 'ie machtig mooi (So Real).
De kleur van heur haar verschilt zo ongeveer per dag. Rood, blond, bruin.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wij hebben zo'n kast in de badkamer en daar zitten geen uitsparingen in. Voorgekauwde creativiteit dus.
Hm, ik zie de gelijkenis niet zo, maar ik ben daar niet goed in. (Ik zie alleen de gelijkenissen tussen mij en Ivan, en die zien anderen weer niet.) Heeft je dochter nu rood haar?
Ik denk dat ik het zelf niet beter had kunnen verwoorden, al zou een blanco check ook leuk geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:20 schreef JAM het volgende:
Was je trouwens tevreden met mijn reactie, I.R? Ik heb het over de PM.
Het duur altijd even, de post van België naar Nederland. Wie heeft ooit willen beweren dat er van een blanco cheque géén sprake zou zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelf niet beter had kunnen verwoorden, al zou een blanco check ook leuk geweest zijn.
Sinds de kerstvakantie heb ik volgens mij nog geen dag zonder snoozen gekund (zelfs niet wanneer ik acht uur slaap), dus laat de vogelterreur maar komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef Gellius het volgende:
Hou op, Liene. Ik had me nog geeneens gerealiseerd dat het seizoen van rustige ochtenden alweer bijna voorbij is..
Wacht eens even, de uilen zijn niet wat ze lijken!quote:
Dan zat z'n gok over uit z'n nek te lullen wel in de buurt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef beeer het volgende:
Misschien zat ie wel te fantaseren of je ook iets anders met je mond kunt
Wie drinkt er nu water uit een pul?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Oud_papierman het volgende:
Ik was net een film aan het kijken waarin een man een negerin neukte. Ik zei: dat doe je toch niet, zo'n vieze aap. Toen gooide een huisgenoot zijn pul water over mij heen en keek me angstaanjagend aan. Vinden jullie dat nu normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |