Zhequote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wat wil je graag, met je pielemoos roeren in een wildvreemde grot?
Nou doen!
Kap dan wel met je zogenaamde relatie want die stelt dan ook geen ene reet voor toch?
En doe het veilig...voor je het weet besmet je een onschuldig mensch met je vieze fantasietjes..
zit ze niet op te wachten denk ik.
Jij verdiend niet beter!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:22 schreef harm-1985 het volgende:
Het gaat niet om een neukdate. maar om trek / pijp date
Ok dit staat dus los van roeren in een hete wilde grot?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:22 schreef harm-1985 het volgende:
Ja dat kan wel natuurlijk! Mijn vriendin zei pas ook nog 'als je vreemdgaat is het over, maar lekker likken is geen probleem!'quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:22 schreef harm-1985 het volgende:
Jongens met een kutje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:24 schreef laforest het volgende:
Wat denk je zelf?
Echt zo'n "kijk mij eens een kans op een kutje hebben tonen" topic.
Ja zo'n lekker bruin kutjequote:
Als je er zo mee zit zou ik eens een bezoekje brengen aan een parkeerplaats. Meer dan zat keus daar lijkt me.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef harm-1985 het volgende:
Ja me vriendin pijpt niet tot nauwelijks. zelden dus.wel heb ik zoiets van heb het wel eerder gedaan maar toch. beetje dubbel allemaal weet niet zo goed wat ik nu moet ?
Er komt geen grot aan te pas. Als je de OP leest zie dat het hooguit om een sterretje gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok dit staat dus los van roeren in een hete wilde grot?
Apart...maar je gaat dan dus niet vreemd enzo ofzo?
Ok!
Echt ik loop achter ofzo...kwenie
Oh, dan kan het wel ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:22 schreef harm-1985 het volgende:
Iedereen geeft je toch een normale reactiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:32 schreef harm-1985 het volgende:
even serieuse reactie graag...
Ik vraag me dus echt af wat ik nu moet !
Ben jij nu echt zo achterlijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:32 schreef harm-1985 het volgende:
Ja ik kan me voorstellen waarom ze je niet graag pijpt als je steeds thuis komt met een bruine rand op je lul.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef harm-1985 het volgende:
Ja me vriendin pijpt niet tot nauwelijks. zelden dus.wel heb ik zoiets van heb het wel eerder gedaan maar toch. beetje dubbel allemaal weet niet zo goed wat ik nu moet ?
Straks heeft hij wel meer in zijn eigen handquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef sig000 het volgende:
Het blijft een beetje dubbel natuurlijk maar uiteindelijk heb je zelf alles in eigen hand.
Ah we hebben een troller, om 2.30 om een serieuze reactie vragen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:32 schreef harm-1985 het volgende:
Je wilt gewoon vreemdgaan met een vent die misschien wel veel andere homos onveilig neukt en dan weer je lul in je vriendin stoppen en vraagt hier of het ok is of niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:32 schreef harm-1985 het volgende:
Je zit er blijkbaar totaal niet mee dat je haar besodemietertquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef harm-1985 het volgende:
Ik zou het niet doen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Neuh dit is geen troller dit is bloedserieus!
Graag weer ontopic!!!!!!
Als je gepijpt worden boven je relatie plaatst, weet ik wel wat je moet doen. Maar als ik het hier neerzet, word ik waarschijnlijk geband.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef harm-1985 het volgende:
Ik heb vóór mijn relatie ook genoeg gedaan met mijn eigen geslacht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:15 schreef harm-1985 het volgende:
Hallo ik ben een jonge van 24 jaar. en heb een relatie van 5 jaar. nu chat ik sinds kort met een jonge iets ouder. via msn. en die stelde een date voor. ( voor me relatie heb ik ook een keer iets gedaan met eigen geslacht ) en ik ben er op ingegaan voor morgenavond half 8. maar heb er een beetje dubbele gevoelens over. puur het feit dat ik al een relatie heb natuurlijk. maar ondanks dit heb ik het in het verleden ook wel eens gedaan. nu zou ik het wel wllen maar weet niet wat ik nu eigelijk moet doen.
Wat is nu het beste. ?
ik wil het wel graag alleen beetje een dubbele gevoelens over zeg maar !
Kun je tegenwoordig ook al daten met je eigen geslacht?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Mja, een date met het eigen geslacht vind ik toch wel iets anders dan een date met het andere geslacht. Wat vindt je vriendin ervan, TS? En heb je het de vorige keer ook aan haar verteld?
Kelly?quote:
Volgens mij wil de TS niet meer geassocieerd worden met dit topic en zijn (voormalige) intenties, getuige al zijn ge-edite posts.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:48 schreef Oraan het volgende:
Is je datee nog door gegaan?
ik denk dat iedereeen wel benieuwd is naar je antwoord!
Wat stond er ook alweer in mijn post dat je hem zo nodig moest editten?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij wil de TS niet meer geassocieerd worden met dit topic en zijn (voormalige) intenties, getuige al zijn ge-edite posts.
Ja of nietquote:Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Lach niet, jij bent volgende week aan de beurt
Jammer voor hem dat het zovaak geciteerd is danquote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij wil de TS niet meer geassocieerd worden met dit topic en zijn (voormalige) intenties, getuige al zijn ge-edite posts.
Een quote van een verwijderde postquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer in mijn post dat je hem zo nodig moest editten?
En dan een druiper krijgen (of erger), lekker hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:38 schreef n0ir het volgende:
Ergens in Nederland is een meisje wiens vriendje vreemdgaat met een andere jongen?
Die rebound zou ik wel willen zijn wanneer dat ontploft.
Condooms tot de testuitslag er is!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:44 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
En dan een druiper krijgen (of erger), lekker hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:52 schreef n0ir het volgende:
Een meisje die constant bevestiging zoekt dat ze nog aantrekkelijk is voor mannen.
TS is een kansloos stuk vreten.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok dit staat dus los van roeren in een hete wilde grot?
Oké.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een quote van een verwijderde post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |