quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat hij god een sadist noemt? Zoals ik al zei: mocht een god werkelijk verantwoordelijk zijn voor het lijden van de mensheid dan is niets meer dan een sadist.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kookt jouw bloed niet als hij Allah van zulke dingen beticht. Hij moet gewoon zijn varkensbek houden.
Als ik het niet eens ben met de basis die is gelegd omtrent een onderwerp, waarom zou ik er dan nog dieper op ingaan? Dit heb ik je toen ook enkele keren verteld, maar op de één of andere manier schijn je daar steeds overheen te lezen. Nogmaals: jij weet nog steeds niet wat ik wel of niet gedaan heb. Dat ik geen hadith heb geraadpleegd omtrent een onderwerp zegt niets; ik kan net ze goed andere bronnen geraadpleegd hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niet geod genoeg. Verder gaf je aan dat je onderzoek beperkt was tot een zelfstudie erop. Ik heb geen één praktiserende Moslim gezien die zelf volledig ging studeren en er zonder vragen of met een goede basis uitkwam. Het is een pure dwaalspoor en stomheid om dat een "onderzoek" te doen.
Stellen dat jij veel weet van de Islam geloof ik geen ene zak van. Als je al bijvoorbeeld geen Sonsuz Nur, of Risale-i Nur hebt gelezen , ben je niet bewapend tegen deze Asr.
Tot morgenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:50 schreef Burakius het volgende:
Mensen die Allah beledigen zullen het op een dag keihard terugvinden. Hopelijk voor diegene dat hij al in dit leven daar zal voor boeten, dan in het hiernamaals.
Ik heb het eigenlijk wel gehad. Dit is een nest voor verdwaalde Turken. Mensen die niet naar sohbets gaan, geen goede boeken lezen over de Islam, zich hebben laten beinvloeden door de tactiek van de anti-Islamisten. Ik heb er medelijden mee. Ze verwijderen zich zelf van hun tradities, hun Kuran, hun iman. Net zoals een Britse Generaal ooit zei: "Zolang zij hun Kuran hebben kunnen wij ze niet verslaan".
Ik bied mijn excuses aan iedereen die ik heb beledigd.
IHVK: Sorry, je bent verkaasd, maar ik denk dat je op het einde wel de goede weg zult vinden.
Borto: Goed dat je zoveel over Turken weet, maar je bent ingetuimeld in het plannetje. Zie boven de tekst.
Rookert: Jij moet leren respect te hebben voor iemands geloof.
Genus: Je bent duidelijk in valkuilen gevallen die op te lossen zijn door bv: Risale-I Nur of Sonsuz Nur te lezen.
TM: Jij bent normaal.
Adios. Ik kom hier niet meer.
Doei.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:50 schreef Burakius het volgende:
Mensen die Allah beledigen zullen het op een dag keihard terugvinden. Hopelijk voor diegene dat hij al in dit leven daar zal voor boeten, dan in het hiernamaals.
Ik heb het eigenlijk wel gehad. Dit is een nest voor verdwaalde Turken. Mensen die niet naar sohbets gaan, geen goede boeken lezen over de Islam, zich hebben laten beinvloeden door de tactiek van de anti-Islamisten. Ik heb er medelijden mee. Ze verwijderen zich zelf van hun tradities, hun Kuran, hun iman. Net zoals een Britse Generaal ooit zei: "Zolang zij hun Kuran hebben kunnen wij ze niet verslaan".
Ik bied mijn excuses aan iedereen die ik heb beledigd.
IHVK: Sorry, je bent verkaasd, maar ik denk dat je op het einde wel de goede weg zult vinden.
Borto: Goed dat je zoveel over Turken weet, maar je bent ingetuimeld in het plannetje. Zie boven de tekst.
Rookert: Jij moet leren respect te hebben voor iemands geloof.
Genus: Je bent duidelijk in valkuilen gevallen die op te lossen zijn door bv: Risale-I Nur of Sonsuz Nur te lezen.
TM: Jij bent normaal.
Adios. Ik kom hier niet meer.
Merhaba. Naber?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |