Er zijn dus 2 meisjes, in zo'n container geklommen:quote:In March 2001 a 19-year-old University of Otago student was killed when she and another student attempted to travel down the street inside a wheelie bin. The bin collided with a parked trailer, killing one of the occupants instantly, and causing serious head injuries for the second.
vTAK y0!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:48 schreef leukvoorlater het volgende:
Geen foto van de studente, wel dit:
[ afbeelding ]
Ziet er wel gaaf uit!
Ik durf te wedden dat er nergens in de wereld een straat is die 2x zo stijl is als deze. Tenzij als kunst bedoelt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:57 schreef Ben. het volgende:
[..]
vTAK y0!
Mja, zal me niets verbazen als er ergens in een armoed land een straatje 2x zo stijl is.
hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:51 schreef De_Logica het volgende:
Wat een heldinnen.
St Helena:
[ afbeelding ]
27 graden dus, en dan hebben we het over de helling van de heuvel, niet van het wegdek.quote:Met zijn acht scherpe bochten heeft de straat de bijnaam gekregen van de meest kromme en bochtige straat in heel Amerika. De Powell-Hyde Cable Car lijn rijdt helemaal tot op de top van Lombard Street. Het bochtige ontwerp is het eerst voorgesteld door de eigenaar van het stuk grond, Carl Henry, en gerealiseerd in 1922. Het is eigenlijk ontstaan uit noodzaak, om de natuurlijke 27 graden helling te reduceren, daar deze te steil was om er met voertuigen te rijden.
Ik wou het eerst gaan lopen, viel toch vies tegen. Gelukkig hadden ze wel lekkere broodjes bij een bakkertje onderaan die straatquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:41 schreef MoneyTalks het volgende:
[ afbeelding ]
In Barcelona heb je een straat die naar Parc Güell leid, waar je gewoon een roltrap midden op de straat hebt, zo steil is het !
[ afbeelding ]
Iets voor die roltrap begint is het ook enorm steil en kan je er gewoon met de auto rijden.
en dit heb je natuurlijk allemaal opgezocht omdat ik beweerde dat dit de steilste straat ter wereld was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:32 schreef Luco het volgende:
Lombard is niet zo steil denk ik. Doordat de weg zig-zagt over die helling lijkt hij een stuk steiler dan dat ie werkelijk is.
[..]
27 graden dus, en dan hebben we het over de helling van de heuvel, niet van het wegdek.
Uhuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:18 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
en dit heb je natuurlijk allemaal opgezocht omdat ik beweerde dat dit de steilste straat ter wereld was.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef Neroje het volgende:
Filmpje van een journalist over een race naar boven en weer naar beneden...
Die gast gaat echt kapot
Haha... Je snapt me.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:06 schreef Mankatans het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er nergens in de wereld een straat is die 2x zo stijl is als deze. Tenzij als kunst bedoelt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 08:50 schreef barthol het volgende:
Oeps, daar sta je dan opeens met je rollator
Nee ik ben nu niet aan het werk, maar door de (informele) zorg bekijk ik langzamerhand de wereld wel vanuit het perspectief van mensen met rollators. En zulke hellingen zijn natuurlijk de ultieme nachtmerrie.quote:Op zondag 17 januari 2010 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ben aan het werk nu in een bejaardentehuis, en er kwam iemand langs met een rollator
heh, in GTA ga ik er altijd gewoon rechtstreeks vanafquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:21 schreef hamkaastosti het volgende:
of je gaa naar san fransisco en je zoekt lombard street op
[ afbeelding ]
Die zitten ook in GTA SAquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:21 schreef hamkaastosti het volgende:
of je gaa naar san fransisco en je zoekt lombard street op
[ afbeelding ]
Denk dat Tony Hawk dat nieteens aandurft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:10 schreef Fredo55 het volgende:
Áls ik in Luik ben, wil ik zeker weten de trappen opzoeken.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |