abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:07:09 #1
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_76877932
Gaat uw gang.
Bladiebla...
pi_76878001
It's alive!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:11:25 #3
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_76878083
game on
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_76878131
We hoeven geen medelijden te hebben:
quote:
60.000 dollar 'zakgeld' per maand voor kinderen Jackson

Prince Michael en zijn zusje Paris.

LOS ANGELES - Zakgeldverhoging voor de nazaten van wijlen Michael Jackson. De drie bengels van de overleden popheld krijgen er zo'n 19.000 dollar per maand bij en komen daarmee op 60.000 dollar.

Dat meldt de doorgaans goed geïnformeerde entertainmentsite TMZ.com. Sinds de dood van Michael wonen de twaalfjarige Prince Michael, elfjarige Paris en Blankett van zeven bij hun oma Katherine. De rechtbank die haar de voogdij toekende, vond 41.000 dollar genoeg voor de opvoeding en levensonderhoud van de kinderen. Maar de maandelijkse kosten lijken toch iets te laag ingeschat.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nderen-Jackson.dhtml
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:15:56 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76878212
MJ

Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:27:56 #6
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_76878577
Het mocht toch gewoon open blijven van static
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_76878737
tvptje omdat ik het niet kan laten bij MJ topics
-
pi_76878754
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:27 schreef Moonwalk het volgende:
Het mocht toch gewoon open blijven van static
Hij kan ons de mond niet snoeren.
pi_76878907
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij kan ons de mond niet snoeren.
hou je waanideeen voor je!
tevens tvp
pi_76879313
Oké sluit nu maar. Kuttopic.
pi_76880061
tvp
pi_76880404
Over die standbeelden nog even, misschien was dat wel gewoon het idee van de platenmaatschappij. Het was toch ook ter promotie van HIStory.
pi_76881361
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 02:36 schreef gifkwal het volgende:
Over die standbeelden nog even, misschien was dat wel gewoon het idee van de platenmaatschappij. Het was toch ook ter promotie van HIStory.
Juist, heel goed mogelijk.
Maar al was het Michael's idee, dan nog. Hij was de grootste, dus het beeld was precies goed op maat ....
pi_76881381
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Juist, heel goed mogelijk.
Maar al was het Michael's idee, dan nog. Hij was de grootste, dus het beeld was precies goed op maat ....
Misschien was Michael een troll. Altijd de media ophitsen met verhalen over zuurstofkamers, Joseph Merrick's botten, beelden van zichzelf laten plaatsen en de mensheid in een achterkamertje stiekem uitlachen.
pi_76881440

They fell into my trap

pi_76882710
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 02:36 schreef gifkwal het volgende:
quote:
In 1995, music pop star Michael Jackson and his record label, Sony Music, were preparing for the release of a new album – what would become Jackson’s HIStory: Past, Present & Future, Book 1. The project would become one of the most expensive music product promotions ever. Part of the plan for promoting this album came from Jackson himself. Reportedly, when record executives asked him what he thought might be done, Jackson told the Sony executives “build a statue of me.” Not only did Sony build one statue of Jackson – they built nine of them, each about 32 feet tall, constructed with steel and fibreglass. These Jackson statues – with Michael cast in military garb, bandolier across his chest, fists clenched at his side, gazing off into the distance – were placed strategically in European cities in June 1995. They became center pieces in an elaborate $30 million campaign to promote Jackson and his new album.

http://www.pophistorydig.com/?tag=michael-jackson-statue
Maar goed, dat die standbeelden niet gaaf waren was ook niet de discussie
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 16 januari 2010 @ 09:43:22 #17
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_76882834
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef DrDentz het volgende:
We hoeven geen medelijden te hebben:
[..]

Ik denk dat ze liever hun vader hebben hoor. Flauw onderschrift ook van TMZ en Telegraaf.
You will allways be my hero...
pi_76883354
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Oké sluit nu maar. Kuttopic.
er moest eigenlijk een sarcastische smiley bij!
of ik had deze kunnen doen; [static mode] [/static mode]
im on your side dentz! ik kom in vrede enzo
pi_76885128
Ik vond het wel grappig die standbeelden als promo-materiaal.
Stalin en Lenin deden dat ook in het Sovjet-tijdperk.
Wat is er eigenlijk met die andere 8 beelden gebeurd?
Zijn die ook aan andere Ronald MC Donald huizen gedoneerd ofzo?
pi_76889444
Eentje staat bij de McDonalds in Best Bij Eindhoven in de buurt.

Ik las ook een keer dat een andere ergens in Roemenie of Oekraine of zo staat (weet niet meer precies, in elk geval ex-Soviet). Daar zouden de bewoners het standbeeld op de plek hebben gezet waar ze een paar jaar daarvoor het standbeeld van Stalin hadden gemold.

Waar de rest is gebleven weet ik niet.
pi_76889858
Ik wil er een hebben voor in de voortuin.
pi_76894070
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil er een hebben voor in de voortuin.
Wel eentje met een hengeltje voor in de vijver zeker
pi_76896817
Iets megalomaan noemen beschouwen als een oordeel. Dan snap je dus niet wat megalomaan is.

En dan vervolgens ontkennen dat MJ megalomaan wás. Als er iemand megalomaan was, was het MJ wel.

Verder nice dat SHO openblijft. Puike beslissing static
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_76900344
dat gezicht van av tijdens dat dansje van die bolle michael
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:30:25 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76900887
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Zapato het volgende:
Iets megalomaan noemen beschouwen als een oordeel. Dan snap je dus niet wat megalomaan is.

En dan vervolgens ontkennen dat MJ megalomaan wás. Als er iemand megalomaan was, was het MJ wel.

Verder nice dat SHO openblijft. Puike beslissing static
Wikipedia:

Wie megalomaan is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe. Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan.

Vaak kan iemand met grootheidswaan in eerste instantie innemend en charmant zijn en de aandacht van zijn omgeving krijgen, maar later ebt de bewondering weg en maakt plaats voor irritatie.

Dit is dus duidelijk wel een oordeel. Het begon met oordelen over Marlon na 5 minuten. Maar goed.

Sta er echt van te kijken dat dit topic nu weer openblijft, en dat zonder weer een melding van Static.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')