quote:
quote:
Yep allen fictieve bands.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef Yankee het volgende:
bandnamen die voorkomen in tv-series / films?
nightcowboy +1quote:
Stand deel 1851quote:
Sorry, was het even helemaal vergeten. Overigens wel een beetje jammerquote:
Bekend uit Keek op de week.quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Sorry, was het even helemaal vergeten. Overigens wel een beetje jammer![]()
Overdreven reactie misschien van mijn kant. Echter reageer ik vrijwel altijd binnen tien minuten met een nieuwe vraag en stel ik daarnaast vaak genoeg een vraag wanneer iemand anders dit verzuimt. Op basis hiervan vond ik het een beetje jammer dat in dit geval de regels ineens strak nageleefd worden.quote:
Het is nooit leuk als de regels worden gehandhaafd ten koste van jou. Maar als we per individu gaan kijken dan ontstaat er een ons kent ons sfeertje en dan kun je die spelregels beter direct afschaffen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Overdreven reactie misschien van mijn kant. Echter reageer ik vrijwel altijd binnen tien minuten met een nieuwe vraag en stel ik daarnaast vaak genoeg een vraag wanneer iemand anders dit verzuimt. Op basis hiervan vond ik het een beetje jammer dat in dit geval de regels ineens strak nageleefd worden.
Dat ben ik volledig met je eens. Laten we zeggen dat het me even in het verkeerde keelgat schootquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is nooit leuk als de regels worden gehandhaafd ten koste van jou. Maar als we per individu gaan kijken dan ontstaat er een ons kent ons sfeertje en dan kun je die spelregels beter direct afschaffen.
Snap ik. Ik heb ook wel eens hard moeten slikken toen ik ineens mr_anonimous -1 zag staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens. Laten we zeggen dat het me even in het verkeerde keelgat schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
ja!quote:
Je mag van mij het punt terug hebben hoor. Het is niet persoonlijk en ik weet ook wel dat je normaal een vraag binnen 10 minuten stelt. Is mij ook wel eens overkomen. De regel is er nu een maal.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Overdreven reactie misschien van mijn kant. Echter reageer ik vrijwel altijd binnen tien minuten met een nieuwe vraag en stel ik daarnaast vaak genoeg een vraag wanneer iemand anders dit verzuimt. Op basis hiervan vond ik het een beetje jammer dat in dit geval de regels ineens strak nageleefd worden.
Lijkt me ook ja... actieve maffia in die streekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Yankee het volgende:
calabrie?
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja... actieve maffia in die streek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |