Oh dearquote:
Ja BETERquote:
Dat niet maar als je op de bank in slaap valt met een kat op je borst die je wang gaat likken je bent gelijk wakker, net schuurpapier.quote:
Moet gelijk aan dokter House denken.. Maar dan is het sweer tochquote:
DIE mp 3 spelerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet gelijk aan dokter House denken.. Maar dan is het sweer toch
Uitgetest .. De bas was redelijk vervelend. maar ja ..quote:
Zou ik ook willen met een mp3 speler in mijn aarsquote:
Daar ben ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die TT, daar komen wel mensen op af!
tis wel kutmuziek Muisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitgetest .. De bas was redelijk vervelend. maar ja ..
Sushi ??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:Zo dan...wat een binnenkomer Fann
![]()
![]()
![]()
Sushi
Hoi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
HOI !!!
wi ben jij???????
wat doe je
en weetikveelwat
vertel is iets leuks
Rauwe vis!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Zo dan...wat een binnenkomer Fann
![]()
![]()
![]()
Sushi
Sushiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi ??
owwwwwwwwww dat lijkt me zoooooooooo vies
is rauwe vis man
Is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi ??
is rauwe vis man
Da sin ik!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi ??
is rauwe vis man
www.thuisbestel.nlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En ik heb echt honger...die appel was net niet genoeg
Lekker hé?!!!quote:
quote:
Die heb ik waarschijnlijk nog wel ergens als single liggen.. KC Fan hierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef FANN het volgende:
echt jullie moeten effe deze muziek luisteren
is geinig
keihard![]()
doe a little dans.........
make a little love
Ik vind em prachtig! Mag ik em houden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef FANN het volgende:
doe a little dans.........
make a little love
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker hé?!!!![]()
Let maar niet op die anderen die geen Sushi lusten.....Wie lust er nou geen Sushi trouwens....is toch lekker
Sarcasme Daar doen we hier niet aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kijk nou, een nieuw leesteken. Kunnen we die even invoeren hier?![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)_geven__.html?p=31,2
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind em prachtig! Mag ik em houden?
echt waar?????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik waarschijnlijk nog wel ergens als single liggen.. KC Fan hier [ afbeelding ]
HEB IK IETS GEMISTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
Caro....ik lees net jouw verhaal over Enschede....wat ontzettend heftig....en eng...ik kan me goed voorstellen dat je je complete gevoel voor veiligheid kwijt was....Damnnnnn
Ja please don't go ofzo dan moet ik nog steeds huilen omdat mijn lief eerder thuis moest zijn als ik ..quote:
Dat hoortje Pietje wel vaker van de vrouwen! Maar dan onder andere omstandigheden!quote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben toch al mega hyper dit kan dr ook nog wel bijquote:
Vind je vast takkeherrie, ga je 3 enters tussen elke zin plaatsenquote:
Nah...gaan we op die goedkope toer ..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoortje Pietje wel vaker van de vrouwen! Maar dan onder andere omstandigheden!
zie mijn commentaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind je vast takkeherrie, ga je 3 enters tussen elke zin plaatsen.
deze gaat welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah...gaan we op die goedkope toer ..
nou dan
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Verwend nest.. Dit is vet rete cool. Nu ben ik jongquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Verwend nest.. Dit is vet rete cool. Nu ben ik jong
Nu voel ik me echt oud.. Heb je nog wat sister sledge ergens .. Ik heb wel een touwquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu voel ik me echt oud.. Heb je nog wat sister sledge ergens .. Ik heb wel een touw
Is dat wat ze zingen... Tering . Na zoveel jaar versta ik hetquote:
denk ik hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat wat ze zingen... Tering . Na zoveel jaar versta ik het
jawllllllllllquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fann lijkt me het type dat geen 0.3 seconden stil kan zitten!
Fann heeft een p;aar maandjes radiostilte in te halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fann lijkt me het type dat geen 0.3 seconden stil kan zitten!
3 rum is gemakkelijker bij een vrouw erin te mikken dan 3 cum en het is nog veel minder werk ook!quote:
I wonder why .. verstond ik. Maar dat is best raar als er "he is the greatest danser"er achrer aan komtquote:
we houwen het gewoon opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
I wonder why .. verstond ik. Maar dat is best raar als er "he is the greatest danser"er achrer aan komt
effe afreagerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:
ik voel me hyper maar Fann is nog veel erger
Er was ooit een leuk topic hierover. En wat ik heb onthouden is dat iemand het liedje van Normaal ipv "Oerend Hard" "Hoerentaart" hoorde.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef Laysa het volgende:
Jupiler bier raakt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehahahaha.....
1
2
3
ja roept u maarrrrrrrrrrrrrrrr
Vertel es wat leuks ofzo... Gewoon memory lane. Tis best cool hierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef Laysa het volgende:
Jupiler bier raakt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehahahaha.....
1
2
3
ja roept u maarrrrrrrrrrrrrrrr
Ow dat heb ik met Who let the dogs out....Mijn exman heeft een hele tijd gedacht dat ze zeiden...oeehhhh lekker dansenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit een leuk topic hierover. En wat ik heb onthouden is dat iemand het liedje van Normaal ipv "Oerend Hard" "Hoerentaart" hoorde.
Sindsdien kan ik er niet meer anders naar luisteren
Zie onder jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel es wat leuks ofzo... Gewoon memory lane. Tis best cool hier
gewoon doen...neem ik een broodje kaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef FANN het volgende:
zal ik nog 'e'en chocomel met rum nemen?
![]()
ik heb er wel trek in
Lekker dansen... Hahahaha ik kan het snappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow dat heb ik met Who let the dogs out....Mijn exman heeft een hele tijd gedacht dat ze zeiden...oeehhhh lekker dansen![]()
![]()
As we maar lol hebben ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oude vrouwen en nostalgie! Ja, vroeger hè dames...![]()
* De_Kardinaal rent er vandoor!
Ik vond die van de oliebollen leuker!quote:
gaat weg !!!quote:
Opzouten met dat kut gedoequote:
Jij?? rennen???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oude vrouwen en nostalgie! Ja, vroeger hè dames...![]()
* De_Kardinaal rent er vandoor!
Dezequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond die van de oliebollen leuker!
Ja, 30 seconden achter elkaar maar liefst!quote:
Yep!quote:
jij wilt zeker nog slapen vannacht?quote:
WELKE FILM ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij wilt zeker nog slapen vannacht?![]()
Ik ook, maar ik heb een foute film in mijn hoofd.
Een echte topickillerquote:
Nou ik wil wel graag weten welke dat is uiteraard...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij wilt zeker nog slapen vannacht?![]()
Ik ook, maar ik heb een foute film in mijn hoofd.
*zet de webcam aan*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep!![]()
* De_Kardinaal dansje doet
Niet een echte, maar die van mezelf, die dan in je hoofd groeit als een foute film.quote:
zit je te piekerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet een echte, maar die van mezelf, die dan in je hoofd groeit als een foute film.
Het is zo moeilijk uit te leggen
Nu ben ik echt nieuwsgierig !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet een echte, maar die van mezelf, die dan in je hoofd groeit als een foute film.
Het is zo moeilijk uit te leggen
quote:
die iis voor WJquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
Voor het afwisselen een echt meesterwerk:
Oh jij bent daar beter in, ik ben een botte boerquote:
Het is niet spectaculair of ranzig ofzoquote:
NEEM rum !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En inderdaad Kardinaal, die melatonine is ook niet meer wat het geweest is
DIE IS VOOR DIE KALEquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef KRIBBET het volgende:
En dit nummer draai ik zeker 1x per week in de auto![]()
Volgens mij is het gewoon een placebo! Werkt voor geen meter! Hoeveel slaap jij gemiddeld en heb jij nog wel een restantje ritme?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet spectaculair of ranzig ofzo![]()
Maar ik ben zo moe en ik slaap al een nachten zo slecht ook al ben ik moe en nu denk ik dat ik vannacht weer slecht zal gaan slapen en heb ik dus een foute film in mijn hoofd, want als je denkt dat je slecht gaat slapen dan ga je ook slecht slapen.
Wie is Willem Janquote:
Mijn rum is op, ik heb wel whiskey, cognac, bessen, bacardi razz, hee dat is ook met rum!quote:
wILLEM jOZEFquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie is Willem JanBen nog een beetje nieuw
Ah ja das kutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe en ik slaap al een nachten zo slecht ook al ben ik moe en nu denk ik dat ik vannacht weer slecht zal gaan slapen en heb ik dus een foute film in mijn hoofd, want als je denkt dat je slecht gaat slapen dan ga je ook slecht slapen.
En een blowquote:
geen flauw idee wat voor Rum het isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rum is op, ik heb wel whiskey, cognac, bessen, bacardi razz, hee dat is ook met rum!
Maar heb al ruim een fles wijn op, dus dat lijkt me niet zo goed idee.
Misschien moet ik morgen rum halen, strohrum?
Bacardi razz....dat lust ik niet meer sinds het uiging met mn exvriendje....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rum is op, ik heb wel whiskey, cognac, bessen, bacardi razz, hee dat is ook met rum!
Maar heb al ruim een fles wijn op, dus dat lijkt me niet zo goed idee.
Misschien moet ik morgen rum halen, strohrum?
Tis Januari nog even dan is het februari, nog even doorworstellen en dan is het lente !!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OOHH die ja, hoe kon ik die vergetenquote:
Hebbie wel je badpak aan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
geen flauw idee wat voor Rum het is![]()
er staat sunny bay op
De eerste paar keer dat je dat slikt heb je nog een goede film en werkt het maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een placebo! Werkt voor geen meter! Hoeveel slaap jij gemiddeld en heb jij nog wel een restantje ritme?
Sunny als in zonnig, dan moet het goede zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
geen flauw idee wat voor Rum het is![]()
er staat sunny bay op
Ja ja...doe maar effe pics !quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sunny als in zonnig, dan moet het goede zijn
Dikke joint draaien en verder slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eerste paar keer dat je dat slikt heb je nog een goede film en werkt het maar nu niet meer.
Ik slaap wel in als een roosje, maar word dan midden in de nacht wakker en dwing mezelf in bed te blijven, maar soms ga ik stiekem toch eruit, zo las ik vannacht jou melatonine-klacht en dan word ik heel vroeg weer wakker, dus er is wel een ritme![]()
Een uurtje of 5 totaal, daar moet ik het mee doen en dat is voor mij te weinig.
En wat is jouw verhaal?
Ik denk dat dat het ook is, ik ben niet geschikt voor dit klimaat en de kou van de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis Januari nog even dan is het februari, nog even doorworstellen en dan is het lente !!!!
Had je hem ondergekotst?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bacardi razz....dat lust ik niet meer sinds het uiging met mn exvriendje....
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
En niet aanklikken met een teer zieltje maar deze is geweldig / gewelddadig![]()
Als dat zou werken dan had ik wel een normaal ritme gehad!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dikke joint draaien en verder slapen
Whehehehehehequote:
ja dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
die ken ik effe kijken dan wordt izijn oor afgesneden toch
![]()
[..]
* meldtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het ook is, ik ben niet geschikt voor dit klimaat en de kou van de afgelopen weken
Dat nummer staat geprogrammeerd in mijn elektrische drumstelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
WHO HO Black Betty![]()
TOTOEOTOTOTOEOEOEOTOEOEO
PEOEPEOEPELOEEPEOEPEOEEPP
Dat is wel heel lang geleden, wat zal mijn gezin geshockeerd zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dikke joint draaien en verder slapen
Dat is een gaaf nummer en gave film... Moet ineens aan Jappie denkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
![]()
[..]
En toen heb je je bezat aan de Bacardi Razzzzz?quote:
ik word juist heel wakker van een joint....dan lig ik echt te staren en gaan mn gedachtes echt als een razende tekeerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, wat zal mijn gezin geshockeerd zijn
Dat went vanzelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
![]()
[..]
Nee dat deden we altijd samen....lekker dronken worden van razzquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen heb je je bezat aan de Bacardi Razzzzz?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
YepEn dan nog even wat in het oor praten
Dat dus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik word juist heel wakker van een joint....dan lig ik echt te staren en gaan mn gedachtes echt als een razende tekeer
Ik haat mijn winterjas en ik wil de deuren open.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
* meldt![]()
Ik ook niet, van vanaf morgen warm water regenen en volgende week 20 graden of zo!!!!
Die mist ook een oorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een gaaf nummer en gave film... Moet ineens aan Jappie denken
Een mietje was het!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat deden we altijd samen....lekker dronken worden van razz....en nu lust ik het niet meer....door dat verrekte mongolenjoch
![]()
Verder ben ik er compleet overheen hoor![]()
![]()
Te koud ff wachten... Ze zal het weten de bitch !! Here we comequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat mijn winterjas en ik wil de deuren open.
Zullen we hondjes huis gaan kraken?
Misschien ook geen koffie meer drinken op de dag en in de avond.quote:
Achteraf ben ik ook veel beter afquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mietje was het!
Wees mar blij dat je eraf bent, want Bacardi Razzzzzzz is echt een wijvendrankje.
Zegt hijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Godsamme, op alle pagina's zie ik 10-15 keer een blond koppie voor postings. Volgens mij heeft iemand iets in te halen
Doe ik meestal niet eens meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien ook geen koffie meer drinken op de dag en in de avond.
ja daar ben ik mee gestopt....drink nu thee (quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe ik meestal niet eens meer
Misschien moet ik maar trouwen! Dan schijn je elke avond als een blok in slaap te vallen.
Wat moet ik dan drinken op mijn werk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
ik lag de hele dag in mijn nestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Godsamme, op alle pagina's zie ik 10-15 keer een blond koppie voor postings. Volgens mij heeft iemand iets in te halen
Als je rooibos drinkt is dat goed voor een perm. ban Weet je dat ?? Groene thee gaat er net nog mee doorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja daar ben ik mee gestopt....drink nu thee () ter vervanging....groene inmiddels en eerlijk gezegd begint het wel weer te wennen....
En constant koppijn te hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar trouwen! Dan schijn je elke avond als een blok in slaap te vallen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je rooibos drinkt is dat goed voor een pem. ban
Ook geweldig komt waarschijnlijk door Quentin Tarantinoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
was wel cool die film toch?
en pulp fiction die ook
Flesje rose in je tupperwarebeker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan drinken op mijn werk?
Thee?!
Godver je was sneller dan ik de fout kon herstellen .. Kut wijfquote:
Die staan bij ons op kantoor gewoon in de koelkast, van die kleine flesjes.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook geweldig komt waarschijnlijk door Quentin Tarantino
quote:
Heb je zelf al de cafeinevrije koffie geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je eigen braaksel wel es opgedronken ????quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je zelf al de cafeinevrije koffie geprobeerd?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik was het alweer vergeten. Korsakov Light denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je zelf al de cafeinevrije koffie geprobeerd?
gsdvrrquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je eigen braaksel wel es opgedronken ????
Wat ga je nemen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor een ander koffie apperaat ding volgende week. Tja geld moet rollen
Morgen maar weer is kijkenquote:
Dan heb je jezelf over je dode punt heen gedronken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
kelere ik denk niet dat je goed slaapt op rum ik word steed wakkerder
Je moet een beetje doortanken, dan komt 't wel goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
kelere ik denk niet dat je goed slaapt op rum ik word steed wakkerder
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf over je dode punt heen gedronken.
Ik ga volgende week voor een proefles, maar nu twijfel ik weer aan curves, dat schijnt het ook helemaal te zijn en je wordt er iets minder moe vanquote:
Tijdens mijn geheel duistere studenten tijd waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je eigen braaksel wel es opgedronken ????
Ik ga het dinsdag proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week voor een proefles, maar nu twijfel ik weer aan curves, dat schijnt het ook helemaal te zijn en je wordt er iets minder moe van
Dansent met alzheimerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik was het alweer vergeten. Korsakov Light denk ik.
Leuk! Buuv is er helemaal enthousiast over.quote:
http://www.vergelijk.nl/espressomachine/krups/kp_2000/ Deze maar ik moet me er verder in verdiepen.quote:
wat een gek clippiequote:
Als ik met de dvd naar beneden kom kan ik het gezicht van mijn vrouw al uittekenen, vandaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom doe je dit?![]()
is toch een goeie film >
ik heb hem volgens mij 3x gezien
ow..... nu wordt ie pas echt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een gek clippie
maar op een of andere manier toch wel mooi
strangeeeeeeeeeeee
Ik ook want ik probeer al 3 kwart jaar niet met de groepjes mee te doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Buuv is er helemaal enthousiast over.
Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.
ow///quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik met de dvd naar beneden kom kan ik het gezicht van mijn vrouw al uittekenen, vandaar
Ja dat ging een meisje laatst ook uitleggen wat dat was. En ze ging er helemaal bij hupsen! Toen haar borsten gingen wiebelen raakte ik afgeleid en kon ik de rest niet echt meer volgen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat ging een meisje laatst ook uitleggen wat dat was. En ze ging er helemaal bij hupsen! Toen haar borsten gingen wiebelen raakte ik afgeleid en kon ik de rest niet echt meer volgen.
O, ik dacht dat jij die film wel zou kennen. Is ook uit de ouwe doos.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een gek clippie
maar op een of andere manier toch wel mooi
strangeeeeeeeeeeee
Zit je niet in het verkeerde forumquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat ging een meisje laatst ook uitleggen wat dat was. En ze ging er helemaal bij hupsen! Toen haar borsten gingen wiebelen raakte ik afgeleid en kon ik de rest niet echt meer volgen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij die film wel zou kennen. Is ook uit de ouwe doos.
Nee inteeltquote:
ow/// misscjien heb ik die film dan wel gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee inteelt![]()
Ja echt!!!! Amerikaanse platteland hè.
Wereld filmquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee inteelt![]()
Ja echt!!!! Amerikaanse platteland hè.
Verwacht steeds dat Shaka Zulu binnenkomtquote:
Nee in deze worden ze allemaal afgemaakt en eerst nog effe lekker in zijn ster genomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ow/// misscjien heb ik die film dan wel gezien
ik heb eens een film gezien over een durp dat helemaal inteelt was
en die maakte allemaal touristen af
is het die film?
We zien hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga die rum nu wel voelen geloog ik
Ja hè?quote:
Ze wisten nog niet van de varkensgriep iig.. Piggy piggyquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee in deze worden ze allemaal afgemaakt en eerst nog effe lekker in zijn ster genomen.
Ja hij had nu voor de verandering eens een ander soort varken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wisten nog niet van de varkensgriep iig.. Piggy piggy
En de eerste en laatste keer dat ik Burt Raynolds te pruimen vond ... Leeft die zak hooi eigenlijk nog ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hij had nu voor de verandering eens een ander soort varken!
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En de eersteen laatste keer dat ik Burt Raynolds te pruimen vond ... Leeft die zak hooi eigenlijk nog ?
En mijn huismannen bestaan opgevenquote:
Ben jij huisman?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En mijn huismannen bestaan opgevenDacht net niet en trouwens ik ben zelfs na 13 jaar nog erg
En je bent al een heel eind op wegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij huisman?![]()
Held! Dat wil ik later ook worden!
Sjesus het leeft nog.... Ik huil heeel hardquote:
Dat wil ik al 20 jaar worden, 't lukt alleen maar nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij huisman?![]()
Nu nog die hardwerkende carrière vrouw!quote:
Hij heeft z'n trui nog aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus het leeft nog.... Ik huil heeel hard
[ afbeelding ]
En zijn pantiesquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij huisman?![]()
SSSTTttt ze slaapt alquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu nog die hardwerkende carrière vrouw!
Aha, kindjes had ik dan wel graag gewild! Maar nu weet ik niet meer of dat nou de beste keuze is. Maar niets mis met huisman zijn!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
een huisman zonder kinderen en hulp in de huishouding dus heb het erg druk
![]()
Doe het nu z'n 9 jaar en bevalt wel![]()
Kan het je aanraden
Goeie keus enz...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, kindjes had ik dan wel graag gewild! Maar nu weet ik niet meer of dat nou de beste keuze is. Maar niets mis met huisman zijn!
Daar twijfel ik dus steeds meer over. Misschien heb ik de boot gewoon gemist!quote:
Wij nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, kindjes had ik dan wel graag gewild! Maar nu weet ik niet meer of dat nou de beste keuze is. Maar niets mis met huisman zijn!
Waarom ?? Leek me een keus van twee kanten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus steeds meer over. Misschien heb ik de boot gewoon gemist!
Haha, dat zou bij mij sowieso betekenen dat ik lekker thuis blijf! Maar ja als je met mij wil trouwen dan ben je ook een domoor dus misschien moet zij dan toch maar thuis blijven!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij nietAls ze half zo vervelend zouden zijn als ik vroeger
![]()
Vind ik ook niet maar veel mensen vinden het raar maar de keuze was niet zo moeilijk, diegene met de beste hersenen gaat werken en de ander blijft lekker thuis om voor de honden te zorgen![]()
Je kan nu makkelijker een kind uit Haiti adopteren
Ik ben lost hier..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, dat zou bij mij sowieso betekenen dat ik lekker thuis blijf! Maar ja als je met mij wil trouwen dan ben je ook een domoor dus misschien moet zij dan toch maar thuis blijven!
Gaat een wereld voor me openquote:
ben blij dat ik weer wil gaan proberen te werken in de toekomst....dat maakt mij wederom weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, dat zou bij mij sowieso betekenen dat ik lekker thuis blijf! Maar ja als je met mij wil trouwen dan ben je ook een domoor dus misschien moet zij dan toch maar thuis blijven!
Elk moment verwacht ik een invasie van een verdwaalde negerstam als ik die muziek hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor me open![]()
Die meid vooraan is wel erg goed
vanavond stonden ze ook weer te zumba-en...maar dan is het heel erg druk zo op de vrijdagavond...ik gok dat de dinsdag middag minder druk isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor me open![]()
Die meid vooraan is wel erg goed
Is een huwelijkaanzoek en jij snapt het nietquote:
Ja precies dat ja, of zoiets!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is een huwelijkaanzoek en jij snapt het niet
Was ff leukquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is een huwelijkaanzoek en jij snapt het niet
Potjandoriesnogaantoe!quote:
Ik heb wel gewerkt vroeger maar dat voornamelijk om haar studie te betalen, ze heeft gewoon veel meer mogelijkheden (is gewoon slimmer) en dit werkt voor ons.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry... Ik ben allergies voor huwelijken er zit lijken in dat woordquote:
Had er echt nog nooit van gehoord, erg leuk om te zien en te horenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
vanavond stonden ze ook weer te zumba-en...maar dan is het heel erg druk zo op de vrijdagavond...ik gok dat de dinsdag middag minder druk is...ik heb ruimte nodig
Ja, ik zoek ook graag pientere dames uit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb wel gewerkt vroeger maar dat voornamelijk om haar studie te betalen, ze heeft gewoon veel meer mogelijkheden (is gewoon slimmer) en dit werkt voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |