Jij bent druk ergens anders, taakverdeling moet er zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
Ruud <3
(ik ben echt totaal vergeten hoe ik snel een COS in elkaar vogel)
Echt héééél snel? En ook hardop? Da's wel wat voor het Open Podium!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm ik kan wel euhm... ik kan heel goed lezen, heel snel! Is dat wat?
Alleen als Cc mijn boek vasthoudtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt héééél snel? En ook hardop? Da's wel wat voor het Open Podium!
Met liefde!quote:
Hip!quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hip!
Ik neem aan dat jullie ook uit vrede dit weekeinde in jullie nest verblijven?
But of course!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hip!
Ik neem aan dat jullie ook uit vrede dit weekeinde in jullie nest verblijven?
Met gestrekte armen hè! Een half uur lang! En dan doen we een heel zwaar boek en je moet ook preciés op tijd de bladzijdes omslaan! En je mag huilen als het zwaar wordt maar niét opgeven! O man wat gaaf wordt dat.quote:
Ja! En dat ik dan Cc de schuld kan geven als ze te laat omslaat! En en en dan krijgen we ruzie, en moeten we boxen in een ring, en de verliezer moet op date met Putey (of hoe hij ook heten mag). En Cc is dan de verliezer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Met gestrekte armen hè! Een half uur lang! En dan doen we een heel zwaar boek en je moet ook preciés op tijd de bladzijdes omslaan! En je mag huilen als het zwaar wordt maar niét opgeven! O man wat gaaf wordt dat.
Ben jij in beeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn fifteen minutes of fame.
In SV.
Somebody shoot me. Now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |