enquote:Op maandag 11 januari 2010 01:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt de echte puntentelling zoveel mogelijk aangehouden, maar dit vind ik wel beter ja (WTF wordt ook gedowngrade neem ik aan?).
Ik denk dat er bij gebruik van de echte puntenaantallen niemand in de buurt zou komen van de puntenaantallen van Nadal/Federer trouwens
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:28 schreef wimderon het volgende:
Misschien ook een ideetje om GS-winnaars direct toe te laten tot de Masters? Wordt alleen wel een probleem als er veel mensen GS uit gaan spelen
quote:Op maandag 11 januari 2010 02:52 schreef wimderon het volgende:
Dat zou kunnen, je kunt ook zeggen dat je je alleen kunt plaatsen als je de enige winnaar bent op het bewust Grand Slam-toernooi. Twee of meer winnaars: pech gehad.
Maar goed, eerst maar eens horen of de spelleiding er iets in ziet. Het voegt wel wat extra's toe voor de mensen die niet altijd meespelen of naar het einde van het jaar laag op de ranking staan of zorgt voor creatieve in de eindfase in Grand Slams.
Daar moest nog even op gereageerd worden inderdaad, sorry. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee gedaan. Het gelijktrekken met de echte puntentelling is iets waar ik zelf ook wel wat voor voel, maar aan de andere kant vond ik het ook wel leuk dat de kneuzentoernooitjes relatief meer konden opleveren. Aangezien je dit ook nog wat later in het jaar met terugwerkende kracht kan invoeren, is het nog niet helemaal uit m'n hoofd verdwenen. Het is alleen wat meer werk met de XL-ranking, maar het zou eventueel nog kunnen. Reken er alleen de komende maand nog niet opquote:
Ninjaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef wimderon het volgende:
Dit is de site van Belgrado trouwens:
http://www.gemaxopen.com/?lang=en
edit: die er om 21:39 al in geëdit is![]()
Daar ben ik ook wel voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef XL het volgende:
Ik sta achter mijn reden om de Nederlandse toernooien te overwaarderen, omdat daar mensen gewoon naartoe kunnen gaan en gaan kijken. Het staat intel echter vrij om te kiezen wat voor hem het makkelijkste is.
Is het dan niet iets om voor de GS en de Masters de echte puntentelling (ook per ronde) aan te houden, de Nederlandse toernooien (Martin zal niet blij zijn met het verkiezen van Belgrado boven Alphen aan den Rijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar moest nog even op gereageerd worden inderdaad, sorry. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee gedaan. Het gelijktrekken met de echte puntentelling is iets waar ik zelf ook wel wat voor voel, maar aan de andere kant vond ik het ook wel leuk dat de kneuzentoernooitjes relatief meer konden opleveren. Aangezien je dit ook nog wat later in het jaar met terugwerkende kracht kan invoeren, is het nog niet helemaal uit m'n hoofd verdwenen. Het is alleen wat meer werk met de XL-ranking, maar het zou eventueel nog kunnen. Reken er alleen de komende maand nog niet op
Ja idd, even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef de_boswachter het volgende:
Oei we beginnen zondag op maandagnacht al he
Dat dit kan op Fok!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ongelooflijk dat ik nog nooit aan dit spel heb mee gedaan.
Voor reminders enzo is dat wel handig voor org.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Nee en dat wou ik ook zo laten of heb ik die hiervoor nodig?
Ja, tot 01.00 zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nog tot en met morgenavond toch?
zelfs tot maandag 9:00 als de laatste wedstrijd van de dag begintquote:
Tot de vierde ronde wordt er elke speeldag een pick doorgegeven, vanaf dan is het per speelronde (4e ronde, kwart-, halve en finale). Net als vorig jaar verdien je pas punten vanaf pick 3 (= 2 picks goed), de eerste twee picks zijn om in te komen.quote:
Ssssst. Als we nou allemaal onze bek dicht houden, dan hebben we zelf meer kansquote:
Ik wil niet zeggen dat je het niet meer mag doen, maar ik moet het sowieso noterenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:46 schreef danusz1986 het volgende:
Ik had niks te doen, dus ik dacht laat ik maar eens een overzicht maken van tot nu toe gemaakte keuzes.
Als je toch iets bij wil houden is dit wel leuk.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:46 schreef danusz1986 het volgende:
Meest gekozen spelers tot nu toe:
8x Ljubicic
4x Monfils
3x Kohlschreiber
3x Troicki
Stelletje papegaaien.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:51 schreef Jiveje het volgende:
Ik dacht ik doe even snel mee nadat ik de regels even globaal had gescanned. Waarom kiest iedereen (lees: veel mensen) voor Ljubicic?
Maakt niet uit, je moet altijd presteren.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb weinig te verdedigen volgens mij. Morgen eens loeren.
Omdat:quote:Op maandag 18 januari 2010 00:51 schreef Jiveje het volgende:
Ik dacht ik doe even snel mee nadat ik de regels even globaal had gescanned. Waarom kiest iedereen (lees: veel mensen) voor Ljubicic?
Mag ik ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 1 Blake?
Dat kan dus niet lijkt me aangezien zijn wedstrijd voro vandaag gepland stond?quote:
Kan inderdaad niet zoals Franklop al zegt.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Pick 2: Berdych
Wil ik Intel nog wel even over horen, ik meen me te herinneren dat het gewoon mogelijk is.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan inderdaad niet zoals Franklop al zegt.
Is een partij van dag 1.
Je zal dus een partij van dag 2 moeten kiezen die niet voor dag 1 ingepland stond.
meen me van vorig jaar te herrineren dat het niet kon.. maar goed laten we intel afwachtenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil ik Intel nog wel even over horen, ik meen me te herinneren dat het gewoon mogelijk is.
Ik meen me dat anders te herinnerenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil ik Intel nog wel even over horen, ik meen me te herinneren dat het gewoon mogelijk is.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik meen me dat anders te herinnerenMaar ongeacht wie het zich goed herinnert, de regel is nu in elk geval als volgt:
Wedstrijden die een dag zijn opgeschoven door regen, invallende duisternis, aardbevingen of andere door Martin veroorzaakte redenen, maken de volgende dag géén deel uit van de dan beschikbare picks.
dat mag volgens mij nogquote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef groenen het volgende:
Ai, ik ben weer te laat zie ik.
Mag ik nog iemand voor dag 1 kiezen die niet in actie is gekomen? Bijvoorbeeld iemand uit de partij Haase-Berdych en dan nog gewoon een reguliere pick voor dag 2?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef groenen het volgende:
Ai, ik ben weer te laat zie ik.
Mag ik nog iemand voor dag 1 kiezen die niet in actie is gekomen? Bijvoorbeeld iemand uit de partij Haase-Berdych en dan nog gewoon een reguliere pick voor dag 2?
Ja dus.quote:Uiteraard geldt dat mensen die nog geen 1e pick hebben doorgegeven, nog wel uit de nog niet gespeelde wedstrijden van gisteren mogen kiezen voor hun eerste pick. Zij dienen echter dan ook voor pick 2 te kiezen uit de lijst die ik zo post.
Denk al eerder tegen Baghdatis of Ferrer!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Szura het volgende:
Dag 2: Lleyton Hewitt
Die vliegt er toch nog wel uit tegen Fedje
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Nalbandian het volgende:
Zijn er ook punten te verdienen voor meest originele pick?
En nu kun je Becker NIET meer kiezenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik voor dag 2 Becker kiezen, of is dat nog een dag 1 pick? Ik snap dat gedeelte nog niet helemaal.
Nee. Je vraagt of je hem mag kiezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik geef om 8:12 hem toch aan als keuze?
eenschquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik geef om 8:12 hem toch aan als keuze?
Nonsense. Als ik vraag of ik Becker mag kiezen is het toch logisch dat ik hem wil als het mag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Je vraagt of je hem mag kiezen.
Je kan Djokovic nog pakken. Maar goed als je net zo snel bent als bij je vorige vraag dan zie ik het somber in.
Staat op het punt om te beginnen nl.
Dan moet je maar duidelijker zijn. Zoals bijv.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nonsense. Als ik vraag of ik Becker mag kiezen is het toch logisch dat ik hem wil als het mag.
Niet iedereen zit elke minuut fok! te checken. Ik moet ook nog werken.
Ik kies geen ander. Laat XL maar beslissen.
De kampioen zet in op Faalschreiberquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 3: Kohlschreiber.
Ik zet je op de PM-lijst voor het volgende toernooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Bramaldo11 het volgende:
Een jaar lang hierop gewacht, en dan nog vergeten mee te doen
Dankquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zet je op de PM-lijst voor het volgende toernooi
Het is ook niet van harte allemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De kampioen zet in op Faalschreiber
Stalen ballen pick
Die gast heeft me vorig jaar de titel gekost! Volgens mij 5x door hem vroegtijdig eruit gevlogen.
Ik verwacht veel van jou dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef franklop het volgende:
krijg zelfs de grote Vaduz zo ver om mijn keus te volgen
Voornamelijk wat je hier noemt, maar het komt ook wel voor dat je teveel spelers uit hetzelfde kwart kiest, waardoor je uiteindelijk geen (niet per se goede) spelers meer overhoudt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
1e keer dat ik meedoe. Wat is the bottleneck vaak? Dat je gewoon de verkeerde kiest () of dat je de goeie wilt sparen voor later (en dus de mindere god fout hebt) of dat je later al je goede soldaten al hebt gehad en dus niet verder komt dan de 1/2 finale ofzo.
Vorig jaar ging ik de eerste ronde door met een Spanjaard en in de tweede ronde eruit met een Duitser, ik dacht het eens andersom te proberenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
* OUT
Pick 2:
intel: Kohlschreiber, Robredo
Punt. Maar daar ben ik niet zo bang voor. Isner lijkt redelijk in vorm te zijn en als hij redelijk in vorm is kan hij best tennissen, hij is geen Karlovic of iets dergelijk. Maar hij heeft al veel gespeeld (Auckland en een vijfsetter) en hij lijkt me nou niet het onvermoeibare type, met zijn lichaamslengte dus een switch:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef franklop het volgende:
was isner niet diegene die die in bangkok vorig jaar bijna verloor van Wachiramanowong en daardoor 33 man een hartverzakking gaf?
wil het toch maar gezegd hebben![]()
Echte mannen kiezen voor een labiele Duitser.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef XL het volgende:
Ik begrijp een stem op Isner ook niet. Het is natuurlijk niet voor Isner stemmen, maar tegen die Ier.... Nogal een risico, vrij onbekende Ier. Niemand weet wat hij wel en niet kan, als zijn specialiteit de return is..... met een plek in de top300 ben je (mits je niet ook een servicekanon bent) in principe een betere tennisser dan Isner.
Ach ja... in elk toernooi zit wel een slachting, wellicht is het morgen Isner.
Ik had een snelle switch toegepast, franklop heeft het gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef danusz1986 het volgende:
Vaduz kies je niet meer voor Monfils. Cilic zou er wel is verassend af kunnen gaan:P
Volgens mij heeft er ene niks ingevuld als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze doen nog niet aan verrassingen... Hele waslijst door.
Je had eerst wel Cilic staan toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Intel! M'n keuze voor gisteren was Monfils, niet Cilic.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen als je kunt garanderen dat onze ballen elkaar niet raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |