enquote:Op maandag 11 januari 2010 01:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt de echte puntentelling zoveel mogelijk aangehouden, maar dit vind ik wel beter ja (WTF wordt ook gedowngrade neem ik aan?).
Ik denk dat er bij gebruik van de echte puntenaantallen niemand in de buurt zou komen van de puntenaantallen van Nadal/Federer trouwens
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:28 schreef wimderon het volgende:
Misschien ook een ideetje om GS-winnaars direct toe te laten tot de Masters? Wordt alleen wel een probleem als er veel mensen GS uit gaan spelen
quote:Op maandag 11 januari 2010 02:52 schreef wimderon het volgende:
Dat zou kunnen, je kunt ook zeggen dat je je alleen kunt plaatsen als je de enige winnaar bent op het bewust Grand Slam-toernooi. Twee of meer winnaars: pech gehad.
Maar goed, eerst maar eens horen of de spelleiding er iets in ziet. Het voegt wel wat extra's toe voor de mensen die niet altijd meespelen of naar het einde van het jaar laag op de ranking staan of zorgt voor creatieve in de eindfase in Grand Slams.
Daar moest nog even op gereageerd worden inderdaad, sorry. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee gedaan. Het gelijktrekken met de echte puntentelling is iets waar ik zelf ook wel wat voor voel, maar aan de andere kant vond ik het ook wel leuk dat de kneuzentoernooitjes relatief meer konden opleveren. Aangezien je dit ook nog wat later in het jaar met terugwerkende kracht kan invoeren, is het nog niet helemaal uit m'n hoofd verdwenen. Het is alleen wat meer werk met de XL-ranking, maar het zou eventueel nog kunnen. Reken er alleen de komende maand nog niet opquote:
Ninjaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef wimderon het volgende:
Dit is de site van Belgrado trouwens:
http://www.gemaxopen.com/?lang=en
edit: die er om 21:39 al in geëdit is![]()
Daar ben ik ook wel voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef XL het volgende:
Ik sta achter mijn reden om de Nederlandse toernooien te overwaarderen, omdat daar mensen gewoon naartoe kunnen gaan en gaan kijken. Het staat intel echter vrij om te kiezen wat voor hem het makkelijkste is.
Is het dan niet iets om voor de GS en de Masters de echte puntentelling (ook per ronde) aan te houden, de Nederlandse toernooien (Martin zal niet blij zijn met het verkiezen van Belgrado boven Alphen aan den Rijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar moest nog even op gereageerd worden inderdaad, sorry. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel mee gedaan. Het gelijktrekken met de echte puntentelling is iets waar ik zelf ook wel wat voor voel, maar aan de andere kant vond ik het ook wel leuk dat de kneuzentoernooitjes relatief meer konden opleveren. Aangezien je dit ook nog wat later in het jaar met terugwerkende kracht kan invoeren, is het nog niet helemaal uit m'n hoofd verdwenen. Het is alleen wat meer werk met de XL-ranking, maar het zou eventueel nog kunnen. Reken er alleen de komende maand nog niet op
Ja idd, even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef de_boswachter het volgende:
Oei we beginnen zondag op maandagnacht al he
Dat dit kan op Fok!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ongelooflijk dat ik nog nooit aan dit spel heb mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |