Dat dacht ik net ook. Op basis van de stand op WS staat Aegon alweer een stuk lager op dit moment. Morgen kan het zomaar richting 4 euro gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Snuf. het volgende:
Ben nu erg aan het twijfelen. Ik denk er over in AEGON aandelen te stappen, want ik denk dat het behoorlijk omhoog kan.
Weet alleen nog niet waar de bodem van deze daling zal zitten.
-financiële sector gaat nog klappen krijgen komende jaren ( veel geld op de balans, leverages zijn maar klein beetje kleiner geworden )quote:
Je kan ook een ETF aanschaffen die financials volgen. Maar een groot risico neem je dan wel. Feit is wel dat alle financials (in NL in ieder geval) zwaar ondergewaardeerd zijn. De koers is niet bepaald in overeenstemming met de intrinstieke waarde (alhoewel je daar ook je vraagtekens bij kan zetten gezien de staatssteun).quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Bon?
Om maar te zeggen; ik had speciaal niet geantwoord omdat ik geen aandeel in die beslissing wil.
Om 't dan in evenwicht te brengen; ik zou in zoiets niet investeren, wat de koers ook is.
Dat denk ik ook. Ik denk dat de bodem morgen nog niet bereikt wordt, want ik schat de bodem op iets onder de 4 euro.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook. Op basis van de stand op WS staat Aegon alweer een stuk lager op dit moment. Morgen kan het zomaar richting 4 euro gaan.
Vorige week was interessanter op TA gebied......quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:58 schreef Burnie88 het volgende:
Voor TA-lijnentrekkers inderdaad een heel interessante weekValt een hoop geld te besparen of te winnen als je TA goed toepast
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Fijn nu kunnen de TA-lijnentrekkers zich gaan afrukken
Das geen goed teken, he...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:07 schreef Vandergeld het volgende:
Krak zegt de steunlijn van de Dow sinds Maart vandaag:
[ afbeelding ]
Dat is het zeker niet, Dow Jones was tot nu toe enige beurs die altijd er vrij bullish bij blijft liggen, maar ziet er nu zeer bearish uit.quote:
Zodat iedereen zich tijdig kan prepareren hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat heet een deja vu, aangezien ik dit al een ruim halfjaar lees
joh, dat 2% zo'n verschil kan makenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, Dow Jones was tot nu toe enige beurs die altijd er vrij bullish bij blijft liggen, maar ziet er nu zeer bearish uit.
Dat had je gister al moeten doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef capricia het volgende:
Longs zo snel mogelijk verkopen?
Voor korte termijn wel ja, lange termijn bleef negatief, zelfs toen de enorme Bear Market Rally startte.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
joh, dat 2% zo'n verschil kan maken
Toen had ik er nog vertrouwen in...ik ben vaak te positief..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat had je gister al moeten doen
als je stukjes IBM hebt, mag ik ze dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef capricia het volgende:
Longs zo snel mogelijk verkopen?
ishares AEX...die nu in de min staan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
als je stukjes IBM hebt, mag ik ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |