abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77127212
Zooo..net terug van een gezellige kroegentocht in mijn dorpje Lekker veel afleiding en heb er nu allemaal wel vrede mee. Ben al weer meer aan school aan het denken dan een paar dagen geleden ipv aan mn ex.
En ben nu een week vrijgezel na een relatie van 2 jaar
Gaat echt lekker!!!

Morgenmiddag met mn beste maatje in Eindhoven even lekker het begin van het weekend gaan vieren
Ook al moet ik nog zoveel doen voor school

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperFokker op 22-01-2010 02:58:01 ]
pi_77127292
quote:
Gaat echt lekker!!!
Not to worry dear, hij kickt er nog wel in gok ik zo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77127379
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 02:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Not to worry dear, hij kickt er nog wel in gok ik zo
Why my dear?
pi_77133591
Dat concert was echt een hel, uiteindelijk toch met mn ex gegaan omdat ze emotioneel werd toen ik zei dat ik liever niet meer samen ging. Ben nu bij dat andere meisje,samen geslapen, verder niks gebeurd. Mn ex heeft me nog 4 berichtjes verstuurd en een keer gebeld. Dat ze me nu toch miste; Ik laat niks meer weten. frans toetsenbord is kut, later meer.
pi_77134103

En ik weet dat het gaar is
Tjsa, als het niet gaat hoe je wil
Maar vandaag is de dag om te zien wat je wel hebt
in plaats van niet dus geen drama vanavond niet
Nee, het gras dat is altijd groener
Sproei wat je kan om te bloeien

Jalallala
pi_77140237
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 02:37 schreef SuperFokker het volgende:
Zooo..net terug van een gezellige kroegentocht in mijn dorpje Lekker veel afleiding en heb er nu allemaal wel vrede mee. Ben al weer meer aan school aan het denken dan een paar dagen geleden ipv aan mn ex.
En ben nu een week vrijgezel na een relatie van 2 jaar
Gaat echt lekker!!!

Morgenmiddag met mn beste maatje in Eindhoven even lekker het begin van het weekend gaan vieren
Ook al moet ik nog zoveel doen voor school
Helaas, die Franse en Spaanse studenten lopen rond in Den Bosch;) Daar ben ik gaan uiteten en uitgegaan. Uitgaan en school zijn een goede afleiding he Goed zo dat je je nu al zo goed voelt. Maar je moet wel oppassen dat je wel alles goed verwerkt etc en je gevoelens niet wegstopt, zoals de meeste mannen doen.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77142226
hihi.ik durf het niet,ik vind hem niet bijzonder aantrekkelijk en ik ben nog met mijn hoofd bij ..een ander( 10 + jaar oudere baas die al iemand heeft,samenwoont).
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:28:13 #133
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_77149927
M'n ex heeft het drie weken uitgemaakt en ten eerste was ik natuurlijk in het begin zeer verdrietig, maar de eerste twee weken daarna ging wel oke (oke, er waren natuurlijk wat dips maar overall kon ik het wel goed hebben). Alleen deze week gaat het vaak mis, heb veel dipjes en elke keer als ik haar zie (op school, zat gisteren een uur bij haar in de klas en had het erg moeilijk) krijg ik allemaal gevoelens naar boven. Terwijl ik eigenlijk weet dat het beter is om uit elkaar te gaan, kan ik het moeilijk accepteren. Ik mis haar toch, dat weet zij ook maar ze doet er (misschien gelukkig) niks mee. Wel zeggen we nog vriendelijk 'hoi' tegen elkaar en op MSN spreek ik haar nog af en toe, gewoon een gezellig gesprek. Maar vreemd dat ik deze week erg vaak dipjes heb, probeer aan negatieve dingen te denken maar toch heb ik constant de zenuwen...

Vanavond heb ik ook nog schoolfeest, waar ze ook natuurlijk naar toe gaat. Maar ik heb echt de zenuwen voor niets, ze is ook niet gelukkig de type die een ander gaat zoenen, dat helemaal niet zelfs. Maar toch weet ik echt niet wat ik moet doen om toch mezelf te zijn en van het schoolfeest te genieten. Ik ga met drie vrienden, dat moet wel lukken hopelijk. Iemand nog tips om toch weer helemaal jezelf te worden? Afgelopen week ben ik helemaal ingestort. Zelfmedelijden is een kutreden en dat heb ik geloof ik niet, dat moet ik echt zien te voorkomen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:40:39 #134
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77150369
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 02:58 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Why my dear?
Als je nu al over haar heen bent dan heeft je relatie niks voorgesteld OF je bent psychotisch OF je bent heel vaardig in ervoor wegrennen. Waarschijnlijker is dat het er nog wel in zal hakken.
pi_77150383
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:28 schreef Egamer het volgende:
M'n ex heeft het drie weken uitgemaakt en ten eerste was ik natuurlijk in het begin zeer verdrietig, maar de eerste twee weken daarna ging wel oke (oke, er waren natuurlijk wat dips maar overall kon ik het wel goed hebben). Alleen deze week gaat het vaak mis, heb veel dipjes en elke keer als ik haar zie (op school, zat gisteren een uur bij haar in de klas en had het erg moeilijk) krijg ik allemaal gevoelens naar boven. Terwijl ik eigenlijk weet dat het beter is om uit elkaar te gaan, kan ik het moeilijk accepteren. Ik mis haar toch, dat weet zij ook maar ze doet er (misschien gelukkig) niks mee. Wel zeggen we nog vriendelijk 'hoi' tegen elkaar en op MSN spreek ik haar nog af en toe, gewoon een gezellig gesprek. Maar vreemd dat ik deze week erg vaak dipjes heb, probeer aan negatieve dingen te denken maar toch heb ik constant de zenuwen...

Vanavond heb ik ook nog schoolfeest, waar ze ook natuurlijk naar toe gaat. Maar ik heb echt de zenuwen voor niets, ze is ook niet gelukkig de type die een ander gaat zoenen, dat helemaal niet zelfs. Maar toch weet ik echt niet wat ik moet doen om toch mezelf te zijn en van het schoolfeest te genieten. Ik ga met drie vrienden, dat moet wel lukken hopelijk. Iemand nog tips om toch weer helemaal jezelf te worden? Afgelopen week ben ik helemaal ingestort. Zelfmedelijden is een kutreden en dat heb ik geloof ik niet, dat moet ik echt zien te voorkomen.
Rot voor je man.. Realiseer je in ieder geval dat je niet alleen bent en staat, ook al klinkt dat misschien heel cliché. En nog een cliché, maar wel waar; probeer veel leuke dingen te doen, en tijd heelt alle wonden, echt waar.

Helemaal jezelf worden heeft gewoon echt tijd nodig..

_____

Net te horen gekregen dat m'n ex met andere meisjes afspreekt. Het is net een week over, en het ging tot vandaag toe écht goed met me, maar dit valt me toch wel even zwaar.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:41:33 #136
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77150394
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:28 schreef Egamer het volgende:

Zelfmedelijden is als alcohol. Het kan heel goed zijn met mate, maar verzuip je er niet in.
pi_77150451
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Als je nu al over haar heen bent dan heeft je relatie niks voorgesteld OF je bent psychotisch OF je bent heel vaardig in ervoor wegrennen. Waarschijnlijker is dat het er nog wel in zal hakken.
Ik heb 2 dagen superveel gejankt. De 3e dag wat minder. Afgelopen dagen nog veel aan haar denken.
Zeg toch niet dat ik er overheen ben? Moet echt veel aan haar denken en zou het kut vinden als ik hoor dat ze een andere jongen heeft. Maar waarom zou ik me daar druk over moeten maken? Dat gebeurt namelijk toch wel dat ze een ander krijgt. En ik hoef mijn geluk niet van iemand anders af laten hangen, maar van mezelf, wat ik er van maak!

Dus ik ben er echt nog niet helemaal overheen,,,probeer er gewoon het beste van te maken
pi_77150537
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef Faerie het volgende:

[..]

Helaas, die Franse en Spaanse studenten lopen rond in Den Bosch;) Daar ben ik gaan uiteten en uitgegaan. Uitgaan en school zijn een goede afleiding he Goed zo dat je je nu al zo goed voelt. Maar je moet wel oppassen dat je wel alles goed verwerkt etc en je gevoelens niet wegstopt, zoals de meeste mannen doen.
Helaas geen leuke studentes gezien nee in de stad Komt omdat jij er niet was (ben weer bezig om het flirten onder de knie te krijgen Moet je toch weer helemaal aanleren )

Mijn gevoel stop ik trouwens niet weg hoor,,,heb het echt met heel veel mensen besproken,,,en nog steeds Het helpt wel goed in ieder geval
Hoe pak jij het dan aan om je gevoel niet weg te stoppen?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:47:57 #139
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77150604
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:43 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ik heb 2 dagen superveel gejankt. De 3e dag wat minder. Afgelopen dagen nog veel aan haar denken.
Zeg toch niet dat ik er overheen ben? Moet echt veel aan haar denken en zou het kut vinden als ik hoor dat ze een andere jongen heeft. Maar waarom zou ik me daar druk over moeten maken? Dat gebeurt namelijk toch wel dat ze een ander krijgt. En ik hoef mijn geluk niet van iemand anders af laten hangen, maar van mezelf, wat ik er van maak!

Dus ik ben er echt nog niet helemaal overheen,,,probeer er gewoon het beste van te maken
Dan hakt het er al in. Gefeliciteerd, je bent een mens!

Je liet het alleen klinken alsof alles al helemaal in orde is. Maar ook dat is je goed recht.

Ik heb het aangepakt door mezelf er bewust mee te confronteren. "Bring on the pain" was mijn motto. Dus ik bedacht me steeds dat het voorbij was, dat we nooit meer samen een avond knuffelend op de bank zouden doorbrengen, etc. En ik heb alle contact met mijn ex afgebroken voor een toen onbepaalde tijd van minimaal 3 maanden. Had haar meteen aangegeven dat ik niet ineens gewoon vrienden kon zijn. Nu, ongeveer 4 maanden later ben ik praktisch over haar heen.

[ Bericht 19% gewijzigd door EviL_AleX op 22-01-2010 19:54:16 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:44:46 #140
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_77152630
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:41 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Rot voor je man.. Realiseer je in ieder geval dat je niet alleen bent en staat, ook al klinkt dat misschien heel cliché. En nog een cliché, maar wel waar; probeer veel leuke dingen te doen, en tijd heelt alle wonden, echt waar.

_____

Net te horen gekregen dat m'n ex met andere meisjes afspreekt. Het is net een week over, en het ging tot vandaag toe écht goed met me, maar dit valt me toch wel even zwaar.
Gelukkig neemt m'n beste vriendin mij morgen mee naar Utrecht om gewoon gezellig te shoppen. Ze is er gelukkig nog om gewoon die leegte te vullen (echt heel erg fijn dat ze die leegte kan vullen, zonder iets ermee te bedoelen).

Maarja, het heeft idd heel veel tijd nodig. Heb dan wel een relatie van 3 maanden gehad, wat wel relatief kort is, maar voor mij was het de eerste serieuze relatie en ben/was dan ook superverliefd. Alleen moet ik even de eerste stap zien te vinden, en die is moeilijk te vinden.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_77153296
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:41 schreef maartjeh het volgende:

[..]

_____

Boeie! Laat je geluk niet afhangen van wat hij doet! Je moet bij jezelf blijven. En het betekent echt niet dat hij niet van je heeft gehouden omdat hij dat nu doet. Ik heb ook al na 3 dagen met een meisje afgesproken en gezoend en heb ook superveel van mn ex gehouden.

Maar blijf bij jezelf en ga niet op zijn gedrag letten
pi_77153736
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Boeie! Laat je geluk niet afhangen van wat hij doet! Je moet bij jezelf blijven. En het betekent echt niet dat hij niet van je heeft gehouden omdat hij dat nu doet. Ik heb ook al na 3 dagen met een meisje afgesproken en gezoend en heb ook superveel van mn ex gehouden.

Maar blijf bij jezelf en ga niet op zijn gedrag letten
Ja, alleen heeft hij dus in de laatste weken 'relatie' (voor zoverre je dat nog een relatie kan noemen als je andere meisjes ziet) al afgesproken met meisjes. En dan niet met één, nee, meerdere.

En het stomme is, dat ik dat heus wel had kunnen weten, maar dat ik 't niet wilde zien. En nu komen de gedachten zoals 'hij smst me niet omdat hij 't toch druk genoeg heeft met die andere meisjes' en 'het boeit hem niet dat het echt over is sinds afgelopen weekend, want hij heeft toch nog meisjes genoeg' naar boven. En die doen pijn.
pi_77154512
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Helaas geen leuke studentes gezien nee in de stad Komt omdat jij er niet was (ben weer bezig om het flirten onder de knie te krijgen Moet je toch weer helemaal aanleren )

Mijn gevoel stop ik trouwens niet weg hoor,,,heb het echt met heel veel mensen besproken,,,en nog steeds Het helpt wel goed in ieder geval
Hoe pak jij het dan aan om je gevoel niet weg te stoppen?
Hahaha hoe weet je dat ik er niet was;) Wie weet liep ik er wel rond en dan ben ik dus geen leuke studente. Maar ik was er niet hoor hehe.

Als ik me heel rot voel, dan laat ik het gewoon even toe. Dan jank ik gewoon even met een zielig muziekje erbij. Dat moet er gewoon uit... en ik confronteer mezelf er ook mee dat het echt uit is en dat we al die mooie, leuke dingen nooit meer zullen doen samen. Ik denk er bewust nog veel over na, want als ik nou heel veel dingen ga doen, uitgaan e.d. en je agenda helemaal volplant, dan heb je gewoon geen tijd om het te verwerken. Mijn beste vriendin had dat ook toen het uit was meth aar ex. Na twee weken ging ze naar Frankrijk voor een halfjaar, en toen dacht ze er echt overheen te zijn, maar toen was ze weer thuis en kwam de klap pas echt.

Liever nu die klap dan na zo lang!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77155321
Wat grappig, een loslaten van je ex- topic. Ik ben nu alweer twee maanden verder nadat ik het uitmaakte.
2,5 jaar verkering gehad. Knappe meid, rechtenstudente ook nog eens. maarja het paste gewoon niet optimaal.
En nu kan ik echt he-le-maal niks meer versieren. babbeltje gaat nog wel met meiden, maar afspreken dat gaat gewoon niet. Lijkt er geen een meer interesse te hebben ofzo. Zal wel iets uitstralen dan maar zou niet weten wat. heb het verder aardig voor mekaar allemaal al zeg ik het zelf, dus het kan niet zijn dat ze me kansloos vinden. Maar wat het dan wel is?
ik ben zo lekker normaal gebleven
pi_77167235
Ik weet niet of iemand zich nog herinnert hoe ik en mijn ex uit elkaar gingen paar maanden geleden. Heb hem tot dit jaar niet meer gezien, maar we hebben nu drie keer gemeet in januari, in eerste instantie om bij te praten als vrienden, maar ik voel nu dat de gevoelens terug komen. Maar dus ook de redenen waarom het uit ging, niets is verandert. Ik twijfel steeds, weer alle contact verbreken? En dan als ik net op het punt sta om dat te doen, doet hij weer iets liefs...
pi_77168903
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:37 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of iemand zich nog herinnert hoe ik en mijn ex uit elkaar gingen paar maanden geleden. Heb hem tot dit jaar niet meer gezien, maar we hebben nu drie keer gemeet in januari, in eerste instantie om bij te praten als vrienden, maar ik voel nu dat de gevoelens terug komen. Maar dus ook de redenen waarom het uit ging, niets is verandert. Ik twijfel steeds, weer alle contact verbreken? En dan als ik net op het punt sta om dat te doen, doet hij weer iets liefs...
Teveel twijfels nu al...uit jouw verhaal te zien.
Niet meer afspreken...als je alles rationeel bekijkt slaat het namelijk nergens op. Als je het weer probeert is het gedoemd om fout te gaan.
pi_77168939
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:29 schreef Faerie het volgende:

[..]

Hahaha hoe weet je dat ik er niet was;) Wie weet liep ik er wel rond en dan ben ik dus geen leuke studente. Maar ik was er niet hoor hehe.

Als ik me heel rot voel, dan laat ik het gewoon even toe. Dan jank ik gewoon even met een zielig muziekje erbij. Dat moet er gewoon uit... en ik confronteer mezelf er ook mee dat het echt uit is en dat we al die mooie, leuke dingen nooit meer zullen doen samen. Ik denk er bewust nog veel over na, want als ik nou heel veel dingen ga doen, uitgaan e.d. en je agenda helemaal volplant, dan heb je gewoon geen tijd om het te verwerken. Mijn beste vriendin had dat ook toen het uit was meth aar ex. Na twee weken ging ze naar Frankrijk voor een halfjaar, en toen dacht ze er echt overheen te zijn, maar toen was ze weer thuis en kwam de klap pas echt.

Liever nu die klap dan na zo lang!
Jammer dat er geen knuffel-smiley bestaat. Ik begrijp je helemaal Lekker janken soms...heb ik ook echt gedaan Laatste dagen helemaal niet meer...zelfs haar niet meer gemist wel aan gedacht veel.

Maar goed...we gaan door! Positief blijven.....ben trouwens wel benieuwd ernaar hoe je er uit ziet hoor als je jezelf een leuke studente vindt :...Al is het alleen maar om te weten tegen wie je de hele tijd praat

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperFokker op 23-01-2010 09:44:30 ]
pi_77170596
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst echt gejankt om mijn ex. En OPLUCHTEN dat dat deed.
pi_77171857
Het niets horen van mijn ex deed me best goed, sinds ons gesprek 2 weken niets van haar vernomen. Ondanks dat dat me irriteerde was het wel rustgevend. Gister kreeg ik ineens een mailtje van haar met de opmerking dat haar laptop kapot is en haar telefoon kuren heeft en ze daardoor geen sms-jes meer kan ontvangen en dat de reden is dat ik niets van haar gehoord heb. Ze vroeg hoe het ging, en zei dat ze me mist...

And we are back to square one again. Hoera.
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_77172724
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:57 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst echt gejankt om mijn ex. En OPLUCHTEN dat dat deed.
Fijn is dat he! Goed zo:) Gewoon lekker alle gevoelens eruit laten! Op het moment zelf voel je je zo rot, dat je je daarna alleen maar beter kunt voelen haha.
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 03:31 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Jammer dat er geen knuffel-smiley bestaat. Ik begrijp je helemaal Lekker janken soms...heb ik ook echt gedaan Laatste dagen helemaal niet meer...zelfs haar niet meer gemist wel aan gedacht veel.

Maar goed...we gaan door! Positief blijven.....ben trouwens wel benieuwd ernaar hoe je er uit ziet hoor als je jezelf een leuke studente vindt :...Al is het alleen maar om te weten tegen wie je de hele tijd praat
Positief blijven is de key! Tja, ik ga hier geen foto van mezelf op zetten, wie weet zit hier iemand op het forum die mijn ex kent, en ik wil nou niet echt dat hij al mijn gedachtes weet, gaat hem niks aan! Wie weet ken jij hem wel, lol. Je komt niet uit Helmond toevallig?

Vanavond lekker stappen in Eindhoven! En ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga genieten en NIET aan mijn ex ga denken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')