Hmm das kut, met je gedachten continu afgeleid zeker?quote:Op zondag 17 januari 2010 04:44 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik kan gewoon nog steeds niet slapen.AARGH!
Why shouldn't you? Als het jou helpt, waarvan ik wel bijna zeker weet dat dat 't (gaat) doen/doet..quote:Op zondag 17 januari 2010 05:34 schreef Merziyas het volgende:
ik kan het niet hebben die flirterige krabbels die ze heen en weer stuurt naar andere jongens, ik sta op t punt om haar hyves te verwijderen samen met die van haar vrienden/vriendinnen zodat de kans dat ik haar ergens tegenkom tijdens het hyven zo klein mogelijk is...
Zo, ik ben weer wakker. Heb wel goed geslapen gelukkig, ben alleen nog supermoe en voel me klote. Dikke ogen van het huilen van gister, maar probeer er maar het beste van te maken. Vanmiddag misschien even naar mijn Opa en Oma. Geen zin in maar misschien gewoon goed als ik ga.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
-verhaal weggehaald-
Voor mij is het nu écht klaar. De beslissing is genomen en ik ben er kapot van. Nog een lang gesprek over gehad met m'n vader en toen barstte ik voor het eerst echt in huilen uit.Het zal uiteindelijk beter zijn zo, maar damn..
Wel jammer dat het niet veel aan was dan. Volgende keer beter. Ik was inderdaad continu in gedachte. Maar een klein papiertje gepakt en het opgeschreven. Heb nu twee kleine papiertjes met dingen. Weet niet of ik die papiertjes nog meeneem om het haar te vertellen. Wel de enige manier dat ik het gevoel heb dat ik alles gezegd heb wat ik wil zeggen, zonder iets te vergeten.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm das kut, met je gedachten continu afgeleid zeker?
Ik was al tussen kwart over 2 en half 3 terug, de dj dacht het leuk te vinden om mixjes te maken met David Guetta en Lady gaga door elkaar en meer van die toppers
Zowat iedereen stond stil, daarna nog naar paar andere clubs geweest, maar was niet veel bijzonders,toeristenseizoen is nogal dood nu
Waarschijnlijk was haar gevoel toen ook al weg aan het raken. Beter dat het klaar is inderdaad, want dit slaat nergens op.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet veel aan was dan. Volgende keer beter. Ik was inderdaad continu in gedachte. Maar een klein papiertje gepakt en het opgeschreven. Heb nu twee kleine papiertjes met dingen. Weet niet of ik die papiertjes nog meeneem om het haar te vertellen. Wel de enige manier dat ik het gevoel heb dat ik alles gezegd heb wat ik wil zeggen, zonder iets te vergeten.
Ik baal gewoon dat ik er teveel energie in heb gestoken en er heel weinig voor terug kreeg. Was er voor haar als ze zich kut voelde, als ze er wat aan de hand. Maar als ik haar dan echt nodig had, was ze er niet voor mij. Heb haar 3/4x gevraagd of ze nog bij mijn afstudeerpraatje zou komen. Een uitnodiging gestuurd, waar ik niet eens een antwoord op kreeg. Geen sorry ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Nee niets. Had er een jaarlang keihard voor gewerkt. Maar ze had geen tijd zei ze.
De dag voor mijn presentatie kreeg ik berichtjes en belletjes van vrienden en familie die me succes wensden. Niks, niks van haar. Ze was het gewoon vergeten, ook al beweert ze van niet. Het afstuderen had een dag moeten zijn van blijdschap, maar het blije gevoel werd keihard onderdrukt. Kreeg van iedereen de vraag waar mijn vriendin was. En elke keer weer vertelde ik op een semi positieve manier dat ze er echt niet bij kon zijn, dat ze het heel druk had.
Elke keer haar excuses aanvaard, zo dom. Heb dit haar toen ook verteld, maar ze draaide het toch weer zo dat zij het beste uit de bus kwam. Kreeg te horen dat ze het raar vond dat ik zo negatief over haar dacht en dat ze niet snapte dat ik het zo belangrijk vond dat ze er bij was. Het was in het Nederlands, dat verstond ze toch niet. Ze vond me echt leuk nog, ze hield van me.
Eerlijk gezegd had ik er toen al gewoon mee moeten kappen,3 maanden geleden.
Mischien is het dan juist wel beter om juist afstand te nemen, om er sneller er overheen te komen, en het te accpeterenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:09 schreef Faerie het volgende:
Bah ik hou gewoon zoveel van hem dat niet weg lijkt te kunnen gaan. Ik wil zo graag afstand van hem nemen, maar ik kan het simpelweg nog niet. Het ligt nog veel te gevoelig. Ik zou willen dat ik me gewoon gelukkig voelde, maar af en toe heb ik weer zo'n dip. Ik wil dit helemaal niet
Je zit dus eigenlijk toch stiekem te wachten tot je iets van hem hoort, anders had je de telefoon niet nagedaan om te kijken of er al iets was.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef maartjeh het volgende:
Gisteravond m'n telefoon uitgezet. Wilde niets van hem horen maar ook niet gaan zitten wachten met het idee dat hij misschien wel helemaal NIET meer zou reageren. Telefoon staat nogsteeds uit. Ben wel benieuwd of hij me nog iets gestuurd heeft, maar ben bang dat ik me nog rotter ga voelen als blijkt dat dat niet het geval is.
Dussss laat ik m'n telefoon nog lekker even uit.
Edit; Telefoon aangezet. Niets van hem. Telefoon weer uitgezet.
Natuurlijk verwacht ik iets van hem. Ik heb gister een SMSje gestuurd waarin ik duidelijk maakte dat ik zo niet door kan en dat voor mij gisteravond de druppel was, en dat ik ermee wil stoppen. Ik ben er echt fel op tegen om zoiets via sms te sturen maar hij liet me geen keus.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:59 schreef achi het volgende:
Je zit dus eigenlijk toch stiekem te wachten tot je iets van hem hoort, anders had je de telefoon niet nagedaan om te kijken of er al iets was.
Kan je haast wel garanderen dat je je rotter gaat voelen als je wal wat van hem krijgt, want het is toch niet waarop je had gehoopt wat die zou sturen.
probeer het los te laten, je maakt jezelf kapot zo, Weet er alles van zit er zelf ook nog midden in.
Sterkte ermee, en een knuffeltje voor jou.
Mijn koppijn begint nu een beetje op te lossen. Mijn nek is nu 1 grote knoop.
Best vreemd dat ik nu pas na 5 weken last krijg van een stressnek. Zal wel komen doordat de laatste klap gegeven is doordat ze de laatste spullen heeft opgehaald en de realiteit langzaam echt begint binnen te druppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |