quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tof! Als ik er weer een keer ben kom ik eens kijken als het mag
quote:
Afgesproken!quote:
mijn recorder loopt hier, en bij Floris ook, dus maak je niet drukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
niet DJ Sandstorm nu...
![]()
* muisje-eliza zet alles voor de zekerheid al aan
goed plan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Afgesproken!![]()
Kunnen ze niet iets uit het raam gooien als Do er net onder loopt?
haha zou me niks verbazen als ze het echt niet wist, dacht gewoon dat ze zelf een hit had geschrevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Van de week neer geplempt alhier, maar ik doe het gewoon lekker nog een keer.[ afbeelding ]
Roel weet vast nog wel wat de originele bestandsnaam is.
volgens mister pinkpop komen ze zeker nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Brick by boring brick![]()
![]()
![]()
Geweldige video:
Lijkt me tof als ze op Pinkpop komen![]()
Maar helaas, ze komen niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Brick by boring brick![]()
![]()
![]()
Geweldige video:
Lijkt me tof als ze op Pinkpop komen![]()
dan ga je toch, met je zweinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar helaas, ze komen niet.
Maar ik wil zooooo graag naar Rammstein!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mister pinkpop komen ze zeker niet
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Sersjee het volgende:
Van de week neer geplempt alhier, maar ik doe het gewoon lekker nog een keer.[ afbeelding ]
Roel weet vast nog wel wat de originele bestandsnaam is.
huh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
de studio is echt goed schoongemaaktik zelfs weer gekleurde strepen op het tapijt
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
except sandstorm hehquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze gooien alle items van het laatste uur naar het middelste uur, zodat ze extra lang naar een slapende Do kunnen kijken.
Ze is vast na 22:00 uur binnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze gooien alle items van het laatste uur naar het middelste uur, zodat ze extra lang naar een slapende Do kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |